#16951 Skrevet April 14, 2011 Haben Sie Ihre Zeit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16952 Skrevet April 14, 2011 Hø-hø.. fant ut koffer eg spant så sinnsykt heila tiå...4 stålfelgar vege liksom eindel =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16953 Skrevet April 14, 2011 Men de komme ein løyen susing frå ein av røyrane på siå av batterie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16954 Skrevet April 14, 2011 (endret) E de bare meg så ser en MEGET stor forsjell på illustrasjonsbilde å orginale bilder http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27945728 Blir ofte det når det ikke er samme felgene De som han faktisk selger heter TSW Kyalami, men illustrasjonen viser TSW Snetterton 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16955 Skrevet April 15, 2011 Tuller dere nå, eller hva er det egentlig dere driver med? Lager litt faenskap: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16956 Skrevet April 15, 2011 Eg må få fylt på gass på acen på bilen i dag hvem gjør sånt på stående fot? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16957 Skrevet April 15, 2011 Trym? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16958 Skrevet April 15, 2011 Trym? Lurer på om han har gått under jorda får ikke tak i han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16959 Skrevet April 15, 2011 Lurer på om han har gått under jorda får ikke tak i han. E jo ikkje så lenge siden me preika me an, så an e nok bare opptatt på jobb. Prøv igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16960 Skrevet April 15, 2011 Eg har prøvd igjen å vis eg får tak i han er det jo ikke sikkert han har tid før etter påske, så eg må ha ett alternativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16961 Skrevet April 15, 2011 Hmmm... Lure på om d isje va klubbens berømte Würthmann så spankulerte forbi kontore mitt akkurat nå? Va någe kjent ihvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16962 Skrevet April 15, 2011 Lasso : Om du er i nøden kan jeg høre med mine kontakter .. André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16963 Skrevet April 15, 2011 Hørt mye drit om Spec clutch i det siste.. Hvilke bra alternativer fins det? Er det Sachs som er tingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16964 Skrevet April 15, 2011 Hørt mye drit om Spec clutch i det siste.. Hvilke bra alternativer fins det? Er det Sachs som er tingen? Te Rallyen? Ein original Sachs clutch te VR6 passe rett på og holde opp mot 400Nm Billigt fra USA!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16965 Skrevet April 15, 2011 Va det Velox som va konge på G60? Porte han topper eller selge han kun ferdig porta topper? Ang clutch fra USA, snakke med 034motorsport med hundre års leveringstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16966 Skrevet April 15, 2011 Va det Velox som va konge på G60? Porte han topper eller selge han kun ferdig porta topper? Han porte toppen din for deg og ja, Karl Jacob kan det så trengs å vita om 8V VW toppene, uten tvil! Eg legge garantert mer penger hos han ved neste anledning Ring eller send mail, hyggelig kar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16967 Skrevet April 15, 2011 Droppe de ein mail nå eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16968 Skrevet April 15, 2011 Va det Velox som va konge på G60? Porte han topper eller selge han kun ferdig porta topper? Ang clutch fra USA, snakke med 034motorsport med hundre års leveringstid? f.eks http://www.mjmautohaus.com/catalog/product_info.php?info=Sachs_K7003802_Clutch_Kit_VR6_OEM&products_id=3 175$, og kursen e veldig lav nå Sjekk med dei først om dei har på lager, har dei det så går det jo relativt fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16969 Skrevet April 15, 2011 Ja, kursen e bra... Sende bestilling te USA på eksos te sykkelen og idag MJM har jo og bakbremsene mine te Rallyen....hmmm Kjekt når det komme ramlanes inn uventa kronasj på konti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16970 Skrevet April 15, 2011 Ang clutch får du også tak i hos http://www.fourseasontuning.com - knall kar som driver sjappa der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16971 Skrevet April 15, 2011 Ang clutch får du også tak i hos http://www.fourseasontuning.com - knall kar som driver sjappa der Virka som en knall side det der også ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16972 Skrevet April 15, 2011 Hørt mye drit om Spec clutch i det siste.. Hvilke bra alternativer fins det? Er det Sachs som er tingen? Jeg har Spec 3+ i s6' og den fungerer utmerket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16973 Skrevet April 15, 2011 Jeg har Spec 3+ i s6' og den fungerer utmerket.. Ja, ikke rart det.. Den bilen er jo aldri i bruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16974 Skrevet April 15, 2011 Ja. Det va kjempelurt å drikke på en tirsdag. Nei. Btw skulle ølbriller vært kriminelt. .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16975 Skrevet April 15, 2011 Hmmm... Lure på om d isje va klubbens berømte Würthmann så spankulerte forbi kontore mitt akkurat nå? Va någe kjent ihvertfall... Kor du jobbe då? Møje muligt eg har vert hos deg i dag ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...