Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Kor du jobbe då? Møje muligt eg har vert hos deg i dag ja! ;)

ECS Automation på Bryne....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ECS Automation på Bryne....:)

Då har eg vert innom hos deg. Du får hykka tak i meg neste gang. Ska en tur innom rett etter påske vil eg tippe. Han som egentlig e selgeren dokkors har slutta, så nå ska eg passa på dokkor frem te ny selger e på plass. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg vert innom hos deg. Du får hykka tak i meg neste gang. Ska en tur innom rett etter påske vil eg tippe. Han som egentlig e selgeren dokkors har slutta, så nå ska eg passa på dokkor frem te ny selger e på plass. ;)

Hehe... Fine. :) Sidde på kontore nærmast verkstede, sånn viss eg isje ser dg når du vandre rundt i gangane... Evt bare spør itte mg. Så ska du få kaffi... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt mye drit om Spec clutch i det siste.. Hvilke bra alternativer fins det? Er det Sachs som er tingen?

lurt å holde seg klar spec eg har kastet penger på å kjøpe det å eg vil ikke anbefale det til mine værste fiender.

Fått tatt av toppen å innspisert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurt å holde seg klar spec eg har kastet penger på å kjøpe det å eg vil ikke anbefale det til mine værste fiender.

Fått tatt av toppen å innspisert?

Helt enig.. Ser det e sykt blanda tilbakemelding på Spec men lite negativt om Sachs.. :)

Ikke fått gjort noe mer enda.. Se hvis jeg får med meg noen i helgen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare gi en lyd hvis du ska holda på i helgå, så e eg gjerne me :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska gje ein lyd eg :) Hadde håpt Klugen konne tatt turen, men han har vel tight schedule som vanlig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rallyen går som f*** igjen :). Takk til dere tempsensorguttene! Var blåe tempsensoren. Bilen kjører så fint igjen og hopper ikke når man går fra gassen :).

Noen som trenger H11 LED pærer? går for 100kr

helt ny

ImageUploadedByTapatalk1302877621.386517.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska gje ein lyd eg :) Hadde håpt Klugen konne tatt turen, men han har vel tight schedule som vanlig :)

Nja, tight og tight. bler litt kaga å stasj i dag osv å litt på sundag. ellers så har eg jo fri neste uga. Så me kan sikkert få te någe, fekk du turna motoren elle?

Ellers så fekk eg de nye kantane å delene eg trenge for å fiksa braffå i dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, an går bare halveis begge veier.. Tog ut motor, av med girkasse og starter.. Still same thing..

Fordeleren er jo i kommunikasjon med aggregataksel og oljepumpe, kan jo verr någe der?

Har ikkje tatt av innsug og eksosmanifold og sett inn på ventiler om de bevege seg rett men.

Hadde egentlig ikkje lyst te å ta av eksosmanifolden...

Må nok av med toppen.. Kan ringa deg imårå så kan me jo se :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vettu, sko spylt huset å vaska det å litt sånt egentlig, men det tar jo ikkje heiel dagen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går vettu, sko spylt huset å vaska det å litt sånt egentlig, men det tar jo ikkje heiel dagen ;)

Fine den.. Har heile dagen eg så det går bra.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff doffer du er ikke heldig med denne bilen :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, er ikke det.. Men har ikke mistet motet denne gangen.. :) Kanskje eg ein dag skal få kjøre den og.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tviler ikke paa det, bare kjör paa. Höres jo saann ut at du gjör mye :). blir du frustrert tar vi en tur i rallyen og motivasjonen kommer tilbake :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...stemmer det.. Fikk sykt mye motivasjon sist.. Den bilen blir bare bedre og bedre.. Satser på min og gjør det nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...stemmer det.. Fikk sykt mye motivasjon sist.. Den bilen blir bare bedre og bedre.. Satser på min og gjør det nå :)

Takk doffer :). Kanskje jeg skal bestille 5 nye Instrumenter ikveld :).

Din blir bra, er helt sikker paa det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk doffer :). Kanskje jeg skal bestille 5 nye Instrumenter ikveld :).

Din blir bra, er helt sikker paa det!

Godt å høre..

Får jo mye hjelp her i klubben, det hadde nok tatt dobbelt eller tredobbelt så lang tid hvis eg sko gjort alt sjøl.. Sykt kjekt å dela lokale med Stian og, ganske greit at han og har G60, og ligge langt foran meg.. Fint med ein mal :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg begynner aa telle opp hva som jeg har faatt gjennom klubben :)

2x jobb, 1000 deler, masse hjelp etc.

betaler gjerne 800 i aar, hvis det kommer en gang :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA helt enig.. Vanskelig å sette en pris på det tilbudet her.. Fått mye deler osv, men fy så mange kompiser som komme fra denne klubben.. Priceless!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompiser og beste venner glemmte jeg nesten :)

Men Stavanger lokallage er uansett den sykeste i norge : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten tvil om det...hehe :)

Fra det ene til det andre, noen som vet hvor jeg får tak i bakre hjullager til syncro i utlandet? Koster jo alt for mye her hjemme..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte melding til grothautoteile da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte melding til grothautoteile da :)

Finner faktisk ikke radlager hinten som sender til Europa...kun tyskland?

Hva er grothautoteile?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.