Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

HAHA RUNE havna faen meg på utstein kloster i natt! HAHAHAHHAA!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finni: få ræva di hit... jeg er sulten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finni: få ræva di hit... jeg er sulten :)

Kossen ska me tolke den kommentaren der Frank? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi, så nå at den komentare kan mistolkes. Jeg er seff ikke sulten på ræva til finni, jeg venter på at han kommer hit slik at vi kan dra på kina`en og spise. Mer som en date da kan du si ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha finni du holde kjeft.. og frank, eg har nå vert i dialog me polakken. han konne godt bytta -så lenge han fekk beholda panten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska me camp'a på klosteret neste helg runaaa?? HAHAHAH!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, lett.. så lenge me har ein sjofør!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha rune!!! Eg må le:D du sleid me å komma deg hjem i heljå forsto eg, hehehe!!!

Bomtur t mosterøy, : haha :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska te Oslo i nærmaste framtid for å henta ett sett te med RH ZW1 felger så trenge litt oppussing + noen deler for Frank. Noen så e med på roadtrip? Ikkje bestemt reisedag endå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, lett.. så lenge me har ein sjofør!

du har ein tegode hos meg=D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska te Oslo i nærmaste framtid for å henta ett sett te med RH ZW1 felger så trenge litt oppussing + noen deler for Frank. Noen så e med på roadtrip? Ikkje bestemt reisedag endå.

Hmm hørtes jo kjekt ud! Ka dag snakke me? Må bare sei i fra at eg trenge fri på jobben. Minst ein time i forveien så eg kan setta på ei kanna kaffi te de på kontoret å smiska me... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm hørtes jo kjekt ud! Ka dag snakke me? Må bare sei i fra at eg trenge fri på jobben. Minst ein time i forveien så eg kan setta på ei kanna kaffi te de på kontoret å smiska me... :P

Vett ikkje kass dag det blir, må planlegga litt. Bare te å komma med forslag så passe, men hadde nok vært best med nå på lørdag eller neste. Eller kanskje ta fri ein fredag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg reise t oslo imårå eg... men e på sørlande nå... reis bort imårå så treffe du meg på veien, hehehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg reise t oslo imårå eg... men e på sørlande nå... reis bort imårå så treffe du meg på veien, hehehe:)

Blir nok ikkje så kjapp avreise ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører drammen - stavanger kommende lørdag i 15-tiden. Vi kan kjøre om kapp hjemover ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører drammen - stavanger kommende lørdag i 15-tiden. Vi kan kjøre om kapp hjemover ;)

Då kan jo du bare stikka innom Oslo og henta felgene og delene for oss? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ringte fra audisenteret idag:shf:

No more party for meg de neste ukene for å sei det sånn......: hjelp :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De neste ugene?? Ka bilen så ikkje partye eller blei det nye styringsenhet på deg??

Husk nå å avklar at du sje ska betala for an hvis det vise seg å ikkje ver det så e gale!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

roadtrip hørres ud som ein veldig god plan. ! :D Bare sei ifrå, så e eg me! Mest sannysnlig.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vakje ng kjekt å legga på delan t dg idag.. :( Kjente eg fekk litt vondt i magen på dine vegne... : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De neste ugene?? Ka bilen så ikkje partye eller blei det nye styringsenhet på deg??

Husk nå å avklar at du sje ska betala for an hvis det vise seg å ikkje ver det så e gale!!!

Bler nye styringsenhet ja, de har gått igjennom heile bilen, elle det så har me motor å jørr å alle ventila, regulatora, pumpe å alt e iorden. Å de får ikkje heilt kontakt me styringsenheten, så då må han far ha seg nye chip og ittepå. Så den der regningen din du skrøyda på deg du slapp, e enn sånnen eg får..... Å ja, eg har avklart at eg ikkje ska betala for ann hvis det vises seg det ikkje e iorden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e klar for raodtrip om 11 dager, så hvis dåkkår ikkje har dratt innen då e eg lett med..sko ha henta ein del ting sjøl :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klugggggggggeeeeeeee: hvorfor ikke handle brukt styreenhet og bytte den sjæl?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bler nye styringsenhet ja, de har gått igjennom heile bilen, elle det så har me motor å jørr å alle ventila, regulatora, pumpe å alt e iorden. Å de får ikkje heilt kontakt me styringsenheten, så då må han far ha seg nye chip og ittepå. Så den der regningen din du skrøyda på deg du slapp, e enn sånnen eg får..... Å ja, eg har avklart at eg ikkje ska betala for ann hvis det vises seg det ikkje e iorden

Koffer kjøpe du ikkje brukt ECU fra opphoggning i Sverige,Tyskland eller Norge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.