Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Har det dekselet du snakket om Søren på delemotoren min som du kan se på. Ikke noe sprekker, men ikke strøkent! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då blir det einser Kjøring på meg på Lørdag. Gjett om eg glede meg: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig tur??? Når du passerer 200 så er det ikke rolig lenger, hehe!!!

Gleder meg skikkelig til å treffe S biler og M's nå :).

Hehe var Jettaen så dårlig at du ville reparere så fort:p

Neida, jeg er veldig takknemlig og glad for denne bilen. Jeg synnes bare at det er viktig å få gang i ting.

VR6en stå jo allerede i stykker. Nok med den da.

Har det dekselet du snakket om Søren på delemotoren min som du kan se på. Ikke noe sprekker, men ikke strøkent! ;)

Jeg bestiller en ny en. Jeg fant en sjøl som jeg hadde, men den er såpass gammel at den kommer bort i veivhjulen.

Fortjenner du etter du var så flink!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg tenka mg du jørr. Sotlegga heila rennesøy hehe ;) Kosa dg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på høgt ladetrykk og masse sot:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka koste di da ca?

kan eg programera US-style blinklys i VAGCOM?

Då koste de det du betale til lakkereren. :)

Neup, det går ikje, men us moduler får du kjøpt på forumet. Se i tilbud seksjonen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta... En idE, hvorfor gjør vi ikke vårmønstringa internasjonla? Kan jo få med litt andre folk ååå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen, skummel den der :P Hvor pleier de stå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk om flaks. Va der i 10- halv 11 tiå i går!

Hadde ikkje akkurat forbikjøringar i 90:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen, skummel den der :P Hvor pleier de stå?

Under brua retning nord, før man kan svinge av til hinna/madla/sola, da står det et par polititbiler i påkjøringsfeltet som lett siger etter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmm, rett etter forus altså?

Rett etter Forus på vei mot Stavanger ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner hvilken bro der er da ja, kjører over den når jeg kommer fra jobb :) Er vel bare å passe seg.

Er dog motsatt vei jeg har hatt høyere hastigheter noen ganger, fra hillevåg til hinna/sola/madla-krysset :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEG synes det er idiotisk at de har fartskontroll på motorveien kl 23.30 på kvelden... Hva godt kommer det ut av det? Greit nok de luker ut verstingene, men det finnes da bedre steder og stå, på andre klokkeslett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de heller kunne stått i rundkjøringene i sentrum og fulgt med på alt det idiotiske som skjer der! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt nestenpåkjørt der, og jeg har bodd her i et halvt år!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren: Hvorfor er du imot at det skal kunne diskuteres i prosjekttråder? Er ikke alle som er like kunskapsrike som deg. Dessuten så er det ikke like kjekt å oppdatere ting man har gjort når man ikke kan motta feedback enten negativt eller positivt?

Det komme også mange nyttige innvendiger og andre forslag på enkelte ting i prosjekttråder.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=212475

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig.. Da kan man like så godt la være å ha prosjekttråder. Folk har jo prosjekttråder fordi de trenger hjelp og forslag, det har hvertfall jeg. Jeg driter forsåvidt i hva folk synes om bilen min, men trenger mye teknisk hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren: Hvorfor er du imot at det skal kunne diskuteres i prosjekttråder? Er ikke alle som er like kunskapsrike som deg. Dessuten så er det ikke like kjekt å oppdatere ting man har gjort når man ikke kan motta feedback enten negativt eller positivt?

Det komme også mange nyttige innvendiger og andre forslag på enkelte ting i prosjekttråder.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=212475

Tenk på Kluges genialt bygg! Og hva skjer? 800 sider bare offtopic...

Jeg er for diskussjon men ikke i selve prosjekttrådene.

Jeg må si at det gjør meg aggressiv at dere ikke skjønner hva jeg mener!

Pluss kaller folk stupid!

Jeg sa jo ikke, steng hele forum, er uansett ikke behov for, ingen bruker det!

Wake up. Trådene blir kjedelig med så mye off topic.

jeg leser bare postings fra postings med bilder og til slutt er det 3 sider uten bilder, så fortsetter jeg ikke å lese.

diskutering blir det i tilegg ikke fordi jeg vet ikke en gang hva som har blitt gjort med bilen pga. rotete prosjekttråd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg greier heller ikke være enig med deg, men det kunne nok vært begrenset litt på offtopicen til tider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk på Kluges genialt bygg! Og hva skjer? 800 sider bare offtopic...

Jeg er for diskussjon men ikke i selve prosjekttrådene.

Jeg må si at det gjør meg aggressiv at dere ikke skjønner hva jeg mener!

Pluss kaller folk stupid!

Jeg sa jo ikke, steng hele forum, er uansett ikke behov for, ingen bruker det!

Wake up. Trådene blir kjedelig med så mye off topic.

jeg leser bare postings fra postings med bilder og til slutt er det 3 sider uten bilder, så fortsetter jeg ikke å lese.

diskutering blir det i tilegg ikke fordi jeg vet ikke en gang hva som har blitt gjort med bilen pga. rotete prosjekttråd.

Ingen som kaller folk stupid direkte, du misforstår.. De kalle PEOPLE as a group stupid, for det er jo sant, folk flest er "dumme".. Det er ingen som har kalt DEG stupid..

Off topic er til tider not so good, jeg kan forstå at det er irriterende å lese en hel tråd hvor mye er offtopic, men følger man med på tråden, gjør dette ingenting, dette er et diskusjonsforum, det er også et sosialt nettverk. Hvis man ikke liker at det blir for mye offtopic i tråden sin, så sier man ifra, folk stopper med en gang.

Enig med Bjørn om at det kunne vært opp til trådstarter og kunne stenge tråden sin mellom hver gang han oppdaterer. For de som ønsker det må muligheten være der. I mine øyne tror jeg kanskje jeg ikke ville blitt fullt så interessert i den tråden, da det blir kjedelig med enveis komunikasjon og at man ikke kan kunne stille spørsmål til de tingene som blir gjort.

Personlig må jeg si at mye av motivasjonen til å drive med prosjekt blir hentet fra disse trådene samt min egen når jeg måtte føle for det. Uten diskusjon hadde det blitt dødt her inne, og som resultat kanskje også utenfor tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må vi derverre kjøpe tidsmaskinen og reise noen år tilbake at jeg kan følge med på alle trådene som jeg er interesert i.

dårlig eksempel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.