Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

da må vi derverre kjøpe tidsmaskinen og reise noen år tilbake at jeg kan følge med på alle trådene som jeg er interesert i.

dårlig eksempel.

SKjønner ikke hvorfor du sier det er dårlig eksempel Søren, for de trådene som du er interessert i har jo allerede offtopic og du kan ikke få gjort noe med det..

Man kan ikke slette og flytte tråder som man vil nå. Isåfall får man begynne med nytt system fra idag.

Desverre tror jeg du er veldig alene om å dele meningen din. Jeg synes forslaget ditt var elendig, selv om jeg forstår noe av frustrasjonen din. Bruk litt sunn fornuft og scroll deg over det du ikke liker akkurat som vi andre gjør. Fokuser gjerne på fremtiden, en åpne/lukke funsksjon i prosjekttrådene er et bra forslag, så kan folk styre litt mer selv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig må jeg si at mye av motivasjonen til å drive med prosjekt blir hentet fra disse trådene samt min egen når jeg måtte føle for det. Uten diskusjon hadde det blitt dødt her inne, og som resultat kanskje også utenfor tror jeg.

Amen, uten å ha fått alle de tilbakemeldingene eg har fått i min tråd og sett at så mange følger med på tråden min hadde eg mistet motivasjonen for lengst!

I*M CONTINUING FOR THE PEOPLE!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig i framtiden. Jeg vil ikke at alle trådene blir kutta opp, alt for mye arbeid og administrasjon.

Men fra nå kunne vi har gjort det.

elendig er alt andre men ikke mitt forslag.

Jeg kan gjør det fra nå med mine prosjekttråder og du vil se at folk kommer til å gjør det samme.

Gratulerer hvis du har tid å lese deg gjennom tråder du ikke har fulgt med på fra begynnelsen. Gratulerer også at du har tid å lese 30 tråder med oppdateringer hver kveld med hver 10-15 postings.

Det blir veldig stygg her snart!

Så mye "hate" bare fordi jeg kom med et FORSLAG. Jeg klagte ikke en gang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen andre enn Petter og Lasse som har fått med seg nye oppfinnelsen te Stian E? Hjulpoleringsmaskinen?

Greit nok, det vakje som om han fant opp hjulet på nytt, men morsomt å se ka den gutten får te.. Eg e mektig imponert! : rock :

http://s271.photobucket.com/albums/jj144/Mr_Stian/?action=view&current=MOV00306.mp4

Sjå dr ja! Sjekka åpp på lageret om me hadde liggande någen motora å slenga itte du va gått, Stian. Mn desverre va d skralt. Mn du fiksa dg jo, ser eg... ;)

Lookin' good! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Amen, uten å ha fått alle de tilbakemeldingene eg har fått i min tråd og sett at så mange følger med på tråden min hadde eg mistet motivasjonen for lengst!

I*M CONTINUING FOR THE PEOPLE!

også du forså ikke.

triste greier med dere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

også du forså ikke.

triste greier med dere!

Men eg hater deg jo iche :-O

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig i framtiden. Jeg vil ikke at alle trådene blir kutta opp, alt for mye arbeid og administrasjon.

Men fra nå kunne vi har gjort det.

elendig er alt andre men ikke mitt forslag.

Jeg kan gjør det fra nå med mine prosjekttråder og du vil se at folk kommer til å gjør det samme.

Gratulerer hvis du har tid å lese deg gjennom tråder du ikke har fulgt med på fra begynnelsen. Gratulerer også at du har tid å lese 30 tråder med oppdateringer hver kveld med hver 10-15 postings.

Det blir veldig stygg her snart!

Så mye "hate" bare fordi jeg kom med et FORSLAG. Jeg klagte ikke en gang!

We agree to diagree.

Og spar meg fra spydighetene dine.. Jeg begynner å bli lei av at du ikke takler kritikk..

Ingen som hater noenting, men hvis du skal si din mening må vi andre få si våres uten at det skal bli barnslig.

Temaet ditt er faktisk utrolig interessant.

Jeg synes du er en utrolig hyggelig kar, men av og til virker du veldig agressiv og det virker som du tar ting veldig personlig. Det er mulig jeg tar feil, men jeg opplever deg slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjå dr ja! Sjekka åpp på lageret om me hadde liggande någen motora å slenga itte du va gått, Stian. Mn desverre va d skralt. Mn du fiksa dg jo, ser eg... ;)

Lookin' good! : smil :

Eg leie heldigvis hos en skrotnisse som akkuratt hadde demontert en blandemaskin! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok offtopic i offtopicen nå! ;)

Då har eg fått litt priser på klær og diverse. Fint om alle som kan være og er intressert i lokallagsklær leser følgende post: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2286719#post2286719 og gir meg en tilbakemelding. Klærene vil ikke være klar til neste helg, men jeg kan garantere at de er klar til våler! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men eg hater deg jo iche :-O

: flau :

We agree to diagree.

Og spar meg fra spydighetene dine.. Jeg begynner å bli lei av at du ikke takler kritikk..

Ingen som hater noenting, men hvis du skal si din mening må vi andre få si våres uten at det skal bli barnslig.

Temaet ditt er faktisk utrolig interessant.

Jeg synes du er en utrolig hyggelig kar, men av og til virker du veldig agressiv og det virker som du tar ting veldig personlig. Det er mulig jeg tar feil, men jeg opplever deg slik.

Jeg ER aggressiv, det ser du helt riktig. Jeg takler kritikk veldig god, men hvem kritiserer meg da?

Ingen her har sagt sin mening skikkelig om mine bygg, eller jeg gjør alt helt riktig.

Jeg kritiserer sjøl veldig mye og hardt, da må jeg takler kritikk sjøl.

Jeg kan poste et eksempel om en utrolig bra ombygningstråd på en tysk forum. som er helt fri av diskusjon og en tråd med duskisjon om bilen.

Hvis du synnes det er helt crap, så er det greit, men vær ærlig med deg sjøl.

Tråd

Diskusjon

håper det er mulig å se biler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: flau :

Jeg ER aggressiv, det ser du helt riktig. Jeg takler kritikk veldig god, men hvem kritiserer meg da?

Ingen her har sagt sin mening skikkelig om mine bygg, eller jeg gjør alt helt riktig.

Jeg kritiserer sjøl veldig mye og hardt, da må jeg takler kritikk sjøl.

Jeg kan poste et eksempel om en utrolig bra ombygningstråd på en tysk forum. som er helt fri av diskusjon og en tråd med duskisjon om bilen.

Hvis du synnes det er helt crap, så er det greit, men vær ærlig med deg sjøl.

Tråd

Diskusjon

håper det er mulig å se biler

Bildene vises godt.

Jeg ser ikke helt hensikten, da jeg vet med meg selv at jeg kun hadde fulgt den ene tråden, hvor det diskuteres. Den andre tråden er/kan være bra for oppsummering, altså at det vil lette det å lese igjennom tråden i senere tid,akkurat som du sier, men virker som mye arbeid for lite. Men det er min mening..

Legg de eksempelene ut i "hovedtråden", så skjønner sikkert flere hva du mener. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor mye arbeid?

det er som på salg og kjøp. alle kan stenge og åpne som de vil. perfekt synnes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor mye arbeid?

det er som på salg og kjøp. alle kan stenge og åpne som de vil. perfekt synnes jeg.

Men hvis du skal ha en diskusjonsstråd i tillegg?

Den stenge og åpne funksjonen er et bra forslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis du skal ha en diskusjonsstråd i tillegg?

Den stenge og åpne funksjonen er et bra forslag.

Ja diskusjonsstråd selvfølgelig i tillegg. Det sier jeg hele tiden, derfor forstå jeg ikke at alle er imot det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at åpne/lukke funksjon hadde vært bra. Da kan trådstarter velge selv :)

Husk at prosjekttråder er veldig forskjellige. Noen har en 100% plan og raser igjennom alt med en gang.

Andre begynner i det små og trenger mye hjelp og veiledning underveis. En tråd uten diskusjon ville ikke fungert i det siste tilfellet.

Jeg har en tråd fordi jeg trenger masse teknisk hjelp, ikke fordi jeg har noe stort prosjekt. Hvordan skulle det fungert i praktis da?

Må ikke hisse deg sånn opp søren :) Folk mener forskjellige ting, ingen som er ute etter noen.

Jeg ser helt klart problemet. Feks Andrè og Kluge sine tråder er jo stappfull av masse svada. Jeg orker ikke lese igjennom hele de trådene pga det.

Men tror ikke løsningen er å stoppe opp alt som heter diskusjon der.

Hvis man ser i Espen Nørve sin B5 V8tt-tråd, så har han starta et VELDIG stort prosjekt uten å ha noe særlig bakgrunn for å klare det alene. Han har kommet seg igjennom det ved hjelp av forumet og folk ellers rundt på nettet.

I dette tilfellet ville heller ikke en lukket tråd fungert, da hadde det aldri blitt noen bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men plutselig forstå dere og er nesten med på det.

Før var min ide "elendig".

Av og til må man bare tenke og skrive ETTERPÅ.

Skriver det jo hele tiden med hver sin tråd for bygg og discuss.

Bare å lage 2 nye seksjoner som kjøp og salg med samme muligheter.

Jeg er ikke sur eller noe. Helt relaxed, er på jobb vettu :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja diskusjonsstråd selvfølgelig i tillegg. Det sier jeg hele tiden, derfor forstå jeg ikke at alle er imot det.

Det er det jeg mener, skjønner ikke poenget med å ha begge deler. Det blir bare mer jobb, mer kaos.

Og ingen følger med på selve prosjekttråden, bare diskusjonsstråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk sms fra Lyse nå nettopp:

Gratulerer!

Nå kan du glede deg over markedets klart raskeste bredbånd! Din internetthastighet har kostnadsfritt blitt oppgradert til 25/25 Mbit/s.

Hilsen Lyse

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer, nå har du gjort Søren sur sånn at han ikke vil drikke kakao med meg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Doffer, nå har du gjort Søren sur sånn at han ikke vil drikke kakao med meg!

hehe.. han roer seg fort.. gi han ein halvtime og et klapp på kinnet, så er han klar :)

Evt lokke med gratis dobbelcheese :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes teit ut å ha to tråder om samme prosjekt.. Hvorfor da ikke heller legge det ut under min audi på vwaudi-club.no. Også kan man starte en tråd som sier: Hei, jeg har startet et prosjekt, men bilder må du gå et annet sted for å se. Her skal vi kun skrive komentarer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det jeg mener, skjønner ikke poenget med å ha begge deler. Det blir bare mer jobb, mer kaos.

Og ingen følger med på selve prosjekttråden, bare diskusjonsstråden.

Stemmer det, fordi bilder og info om bilen er saa kjedelig. heller skrive offtopic i diskussjonen hele veien.

NB! ironi

Hansi, vi drakk jo kakao med en gang da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen andre enn Petter og Lasse som har fått med seg nye oppfinnelsen te Stian E? Hjulpoleringsmaskinen?

Greit nok, det vakje som om han fant opp hjulet på nytt, men morsomt å se ka den gutten får te.. Eg e mektig imponert! : rock :

http://s271.photobucket.com/albums/jj144/Mr_Stian/?action=view&current=MOV00306.mp4

Såg den kun tidlig i byggingå. Ganske enkelt genialet Stian : ja :: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass fingrane og bruk vernebriller ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.