#18451 Skrevet Mai 15, 2011 Haha, kan jeg gjette hvor du er? Begynner på L og slutter på ne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18452 Skrevet Mai 15, 2011 NOEN SKYTT PAPEGØYEN!!!!!! Andre dagen på rad den vekker meg etter 2 timers søvn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18453 Skrevet Mai 15, 2011 NOEN SKYTT PAPEGØYEN!!!!!! Andre dagen på rad den vekker meg etter 2 timers søvn! I`ll take it:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18454 Skrevet Mai 15, 2011 God morgen godt folk. Fyllesjuken kureres lett med følgende oppskrift: 2egg, 4dl vodka, 2ml jäger, 200gram musli, 3dl mørk rom, 7-8 jordbær. Bland dette godt i blenderen og styrt det mens du hører på denne sangen: Frokosten er servert:shf: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18455 Skrevet Mai 15, 2011 Ka har skjedd med bilsporten? :-( JA, KJØRINGEN E SÅ BRA AT TILOGMED SANGEN BLIR RÅ! Aerodynamikk har skjedd.. men fy faen så herlige underholdning med gamle DTM filma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18456 Skrevet Mai 15, 2011 God morgen godt folk. Fyllesjuken kureres lett med følgende oppskrift: 2egg, 4dl vodka, 2ml jäger, 200gram musli, 3dl mørk rom, 7-8 jordbær. Bland dette godt i blenderen og styrt det mens du hører på denne sangen: Frokosten er servert:shf: Helsekost:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18457 Skrevet Mai 15, 2011 Ein kammerat så kansje ska selga Corrado G60 Nyoverhalt motor av SS tuning me 230hk på hjul planet topp, større insug, vettkje om kompressoren e porta men reine me d. Tror han snakka om ein pris mellom 50-60K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18458 Skrevet Mai 15, 2011 I`ll take it:nana: Ja hvorfor ikke? Du har jo bur i s2'n : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18459 Skrevet Mai 15, 2011 Ny maskott i S2en =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18460 Skrevet Mai 15, 2011 Sitter og girer meg opp til kjøringen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18461 Skrevet Mai 15, 2011 Ein kammerat så kansje ska selga Corrado G60 Nyoverhalt motor av SS tuning me 230hk på hjul planet topp, større insug, vettkje om kompressoren e porta men reine me d. Tror han snakka om ein pris mellom 50-60K såååå mye plastik. 240 på hjul? mmmhh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18462 Skrevet Mai 15, 2011 Va de han sa ja=) Fekk melding i dashborde i går kveld at Breaking Pads måtte byttast, reine me at detta e bremseklossar. Tenkte då å bytta alt, skiver kalipper å klosser... ka vil detta kosta meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18463 Skrevet Mai 15, 2011 ta deg en tur inn på mekonomen.no så får du delepriser der. ska verkstedet gjør det så koste nok det og ett par tusen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18464 Skrevet Mai 15, 2011 Naaaaaarshhhhhhhh Sent from my HTC Desire using Tapatalk Hahahahahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18465 Skrevet Mai 15, 2011 Va de han sa ja=) Fekk melding i dashborde i går kveld at Breaking Pads måtte byttast, reine me at detta e bremseklossar. Tenkte då å bytta alt, skiver kalipper å klosser... ka vil detta kosta meg? bruktbilgaranti!!! at du gidder å betale noe sjøl!? den må jo holde noen uker før noe går galt. ellers kan det være dårlig kontakt også. er jo ikke noe nytt på nyere VW/Audi modeller. kan du fikse med jekk og demontert hjul. ellers må du ikke bytte caliper (circa 3000,- for begge sider) så lenge de funker og mansjettene ser bra ut (de kan byttes, merker du det tidlig nok. klosser og skiver er sikkert ikke så dyr. anbefaller meka. synnes der sitter folk som har litt peiling om deler. mekonomen kan du ihvertfall glemme i sandnes sentrum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18466 Skrevet Mai 15, 2011 Va de han sa ja=) Fekk melding i dashborde i går kveld at Breaking Pads måtte byttast, reine me at detta e bremseklossar. Tenkte då å bytta alt, skiver kalipper å klosser... ka vil detta kosta meg? Er calipperene kaputt og? er vel 1500-2000 i deler(skiver+klosser) og en enkel jobb å bytte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18467 Skrevet Mai 15, 2011 Jan hva synnes du da. Bilen er jo ikke mange kilometer i hans eie. 2000km kanskje fordi det er så kjekt å kjøre 1000km med en tank. Men synnes at det er helt feil å betale og gjør det sjøl. Er jo garanti på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18468 Skrevet Mai 15, 2011 Er garanti ja, men selgeren sa at han ikke var interisert i å betale for slitedeler. bremseskiver kunne jeg sjekka selv om de var slitt, men klossene er ikke så lett å sjekke. mener dere at jeg burde kreve betaling? kan jo si at jeg kan montere selv men at han kjøper deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18469 Skrevet Mai 15, 2011 Jan hva synnes du da. Bilen er jo ikke mange kilometer i hans eie. 2000km kanskje fordi det er så kjekt å kjøre 1000km med en tank.Men synnes at det er helt feil å betale og gjør det sjøl. Er jo garanti på bilen. Hva bil er det og årmodell og er den kjøpt med noen form for garanti? Normalt sett så dekkes vel ikke slitasjeseler som bremser og etc av bruktbilgaranti, men er bilen nylig eu-godkjent/testet av NAF så hadde jeg tatt saken videre ( eller... jeg som bergenser hadde vel krevd alt nytt uansett ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18470 Skrevet Mai 15, 2011 Slitasjedeler som er utslitt (spesiell bremser og eksos) etter saa kort tid? For min del höres det ut som lureri. Kunne vaert enig med betaling av deler og gratis arbeid. Blir jo uansett bare stress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18471 Skrevet Mai 15, 2011 Hva bil er det og årmodell og er den kjøpt med noen form for garanti? Normalt sett så dekkes vel ikke slitasjeseler som bremser og etc av bruktbilgaranti, men er bilen nylig eu-godkjent/testet av NAF så hadde jeg tatt saken videre ( eller... jeg som bergenser hadde vel krevd alt nytt uansett ) Passat 2002 model kjøpte den for 2000km siden (4 uker i dag) med 3mnds bruktbilgaranti, den ble eu-godkjendt i november tror jeg at det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18472 Skrevet Mai 15, 2011 Jeg fikk nye klosser og skiver bak samt en demper fremme byttet på bruktbilgaranti av fjetland på firergolfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18473 Skrevet Mai 15, 2011 Nå veit jeg hvertfall hvem jeg ikke skal selge bruktbil til. Gjerrigknarker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18474 Skrevet Mai 15, 2011 Klosser og skiver til passaten foran kommer på rundt 2K på meca.. Calipere er et kjent fenomen at ryker på disse også.. Caliperene kosta bare 700 kroner på biltema til audi a6 hvertfall.. går ut fra at det er samme greia på passaten.. Jeg klarte ikke se forskjell på original og biltema sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18475 Skrevet Mai 15, 2011 Nå veit jeg hvertfall hvem jeg ikke skal selge bruktbil til. Gjerrigknarker PRIVATSLAG ER NOE HELT ANNA!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...