Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Fra helt til tøffel på no time ska du nok se :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra helt til tøffel på no time ska du nok se :P

Gratulerer Kluge, og kan GLATT skrive under på Petters utsagn her... :shf: Ikke lenge før du sitter hjemme å pugger "Home and away" på lørdag kveld..og slavisk følger Dr.Phils og Oprahs råd til punkt og prikke : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Kluge, og kan GLATT skrive under på Petters utsagn her... :shf: Ikke lenge før du sitter hjemme å pugger "Home and away" på lørdag kveld..og slavisk følger Dr.Phils og Oprahs råd til punkt og prikke : smil :

Hahaha, for å isje snakka om Frustrerte Fruer:D

Grattis Kluge;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, me får nok se kem så bler tøffel eller ei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg hatt innbrudd i bilen.. idiotene har brukt brekkjern på sideruten bak og laget tre fine lange bulker i karosseriet (akkuratt som denne ikke hadde nok bulker fra før) og hva tok de?? joda garasjeportåpneren. anlegget og alt var ikke rørt engang. er 4000 i egenandel på forsikringen for å få fiksa det. noen som vet hvor jeg får best takst og om det er mulig å få pengene til å fikse selv (les svart)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg hatt innbrudd i bilen.. idiotene har brukt brekkjern på sideruten bak og laget tre fine lange bulker i karosseriet (akkuratt som denne ikke hadde nok bulker fra før) og hva tok de?? joda garasjeportåpneren. anlegget og alt var ikke rørt engang. er 4000 i egenandel på forsikringen for å få fiksa det. noen som vet hvor jeg får best takst og om det er mulig å få pengene til å fikse selv (les svart)

Så jævla irriterende! : bråk : Har selv vært utsatt for innbrudd når jeg var fattig student, så vet hvordan det er.

PS. Hvis du skal ha pengene for skaden, trekker de fra moms på taksert arbeidspris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg tatt kompresjonstest på urquattro'en:

Fabrikkspec (ny motor): 7-9 bar

Slitasjegrense: 5 bar

Mine målinger: Ganske nøyaktig 7 bar på alle 5 sylindrene : smil :

Ikke værst det på en 23 år gammel motor med 241.464 km på nakken : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jævla irriterende! : bråk : Har selv vært utsatt for innbrudd når jeg var fattig student, så vet hvordan det er.

PS. Hvis du skal ha pengene for skaden, trekker de fra moms på taksert arbeidspris.

hjelper nesten ikke ta det på forsikringen da.. burde jo skifta hele skjermen bak.. vinduet henger jo heller ikke skikkelig nå som de har brekkt hele dritten rett ut.. listen mellom fram og bakvinduet henger og helt på halv åtte.. Nei neste mann som bryter vikeplikten sin nå får svi:) da stopper ikke jeg iallefall.. :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjelper nesten ikke ta det på forsikringen da.. burde jo skifta hele skjermen bak.. vinduet henger jo heller ikke skikkelig nå som de har brekkt hele dritten rett ut.. listen mellom fram og bakvinduet henger og helt på halv åtte.. Nei neste mann som bryter vikeplikten sin nå får svi:) da stopper ikke jeg iallefall.. :evil:

Hehe, ikkje gjør det i ei rundkjøring eller med ein så har samme forsikringsselskap så deg, større kjangs for å få delskyld, og då sitte du der med krasja bil og tommelen i rævå : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nei vet.. men vanskelig å vite om folka har samma forsikring før etterpå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han her har jo bare spist vitaminer og proteinpulver (øhhh not...)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=521577

Koss faen kan han begynna å boksa? E det ikkje dopingtesting? : klø :

Hehe, bler nok någen måneder me venting før an prøve seg i ringen tror eg... Sko jo tro dår va testing??

Fy faen så kjipt:( Di sko fått pryl di jævlane! Åsså bare for å ta ein garasjoprtåpner! Men du bør jo få skifta systemet på garasjeporten då;) Di komme nok tbage for å henta resten som står der inne;) Du sko hatt ein beefcake som satt på vakt 24/7 i garasjen:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sko hatt ein beefcake som satt på vakt 24/7 i garasjen:D

Melde du deg frivilligt? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. er ikke bare min bil der.. er vel over 100 andre og...

parkerte utenfor garasjen inatt :) håper det hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melde du deg frivilligt? :D

Haha:) Tenkte Tysse konne fiksa d eg:)

hehe.. er ikke bare min bil der.. er vel over 100 andre og...

parkerte utenfor garasjen inatt :) håper det hjelper.

Aha, sånn felles garasje ja... Ingen andre så fekk innbrudd i bilen sin då? Dåkk må jaffal koda om portåpneren då...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

meg å robin kan ta d på skift:D fekk bilen(slur 6`en) ijen og i går :P clutch bytte t helgå kansje :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn ut av det blå. ingen så vett om nåken så har nedre del av en bakfangar liggande? t min bil ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yo folkens!

E der någen så har ett 5x112 nav så eg konne fått/kjupt ûber billig. Stand å utseneende betyr nada, så lenge det går an å skru på en felg. (ska bruka det te å spenna opp felgane i dreiebenk)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal leite litt å se hva jeg finner...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekkan nå kjenne eg at eg glede meg t vinterføre asså:D Ska kosa meg me quattrodriften forbi adle andre grevlinger, hehehe:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekkan nå kjenne eg at eg glede meg t vinterføre asså:D Ska kosa meg me quattrodriften forbi adle andre grevlinger, hehehe:D:D

Du meine vel "quattro" drift : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg skal kose meg med sur gammel golf,.... verden er urettferdig :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du meine vel "quattro" drift : haha :

: bråk :

Kjører fremdeles fra grevlingene:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bråk :

Kjører fremdeles fra grevlingene:D

Hehe, sant det. Skal ikke snakke for høyt da jeg skal se på en Syncro i dag :P (men så har jeg jo skikkelig quattro i garasjen).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg skal kose meg med sur gammel golf,.... verden er urettferdig :(

Du kan jo rygga og late som om du har bakhjulstrekk, hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.