#18801 Skrevet Mai 24, 2011 Trodde ikke man trengte å skru stemplene i kalippene framme, men biltemadingsen er jo enkel å bruke der og, så slipper man å bruke skrujern eller stor tang. Hvis skivene er veldig slitt kan det være litt småplagsomt å få av kalippen, men med litt bannskap så kommer den til slutt. Jeg pleier å stålbørste glideflaten mellom kalipp og klossene og ha litt kobberpasta/fett på (vet ikke om det har noe for seg). NB: husk og pump pedalen hard før du legger ut på prøvetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18802 Skrevet Mai 24, 2011 http://cgi.ebay.de/HIPNOTIC-C-NOTE-5x112-114-3-7-5x18-FELGEN-BMW-AUDI-VW-/220537043268?pt=Auto_Felgen&hash=item3359083944 Någen som trenge nye felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18803 Skrevet Mai 24, 2011 hehe, de der va faktisk vanskelige å se på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18804 Skrevet Mai 24, 2011 Det har ABSOLUTT ingen ting med lufting av bremsene å gjør. Kjøp deg ein bremserens gjerne hos wurth, men biltema sin funke og hvis du vil ha någe billigare. Lufte bremsene må du kun gjør hvis du tar av någen av slangene. Formulerte meg litt dårlig.. har klart ikke noe med om du vasker bremsene at du må lufte, men om du gjør jobben rett så slipper du å lufte.. første gangen jeg skrudde bremser så løsna jeg det meste og da måtte jeg lufte.. skal ikke være nødvendig å åpne bremsesystemet for å skifte klosser hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18805 Skrevet Mai 24, 2011 Hehe.. Godt vi er enige altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18806 Skrevet Mai 24, 2011 Noen som har låseverktøy til veiva på Turbo femmer og stor moment nøkkel til låns ? Skulle skifta register reim på RS2`en i helga....... Eg har låseverktøyet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18807 Skrevet Mai 24, 2011 Mange her som fikk aske i bøtter og spann på bilen i dag? Touranen så pokker ikke ut:/ Flott med sånne ting 4 dager etter Kjell R ga bilen en Extreme makover.. grrr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18808 Skrevet Mai 24, 2011 Eg tørr kje se på den nypolerte bilen min ein gang.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18809 Skrevet Mai 24, 2011 Ser det e godt eg ikkje har polert någen av mine biler ennå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18810 Skrevet Mai 24, 2011 Jeg pleier å stålbørste glideflaten mellom kalipp og klossene og ha litt kobberpasta/fett på (vet ikke om det har noe for seg). Det har faktisk ganske mye for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18811 Skrevet Mai 24, 2011 Ja, vi kontorråtter kan mer enn å bare trykke på kalkulatoren og brilijere med Office-pakken (bortsett fra Finni da...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18812 Skrevet Mai 24, 2011 Godt at askeskyen kom! konne kje brydd meg mindre om koss den ser ud nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18813 Skrevet Mai 24, 2011 Godt at askeskyen kom! konne kje brydd meg mindre om koss den ser ud nå Fekk det på sykkelen istad, sitte jo som lim... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18814 Skrevet Mai 24, 2011 Fekk det på sykkelen istad, sitte jo som lim... åh.. men bilen min står nå ferdig kræsja ute på ganddal.. så tror isje eg har någe å bekymra meg øve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18815 Skrevet Mai 24, 2011 lol de va derfor bilen min ikke såg ut: faint : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18816 Skrevet Mai 24, 2011 Eg har låseverktøyet Supert ! Er jeg så heldig at jeg hadde fått lånt det av deg i helga ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18817 Skrevet Mai 24, 2011 Ka tro har folket om disse på Audaen? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370453073871&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18818 Skrevet Mai 24, 2011 Audi Allroad selges: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=214480 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18819 Skrevet Mai 24, 2011 Ka tro har folket om disse på Audaen? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370453073871&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT Lø heim så de seie på Orstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18820 Skrevet Mai 24, 2011 Trodde ikke man trengte å skru stemplene i kalippene framme, men biltemadingsen er jo enkel å bruke der og, så slipper man å bruke skrujern eller stor tang. Hvis skivene er veldig slitt kan det være litt småplagsomt å få av kalippen, men med litt bannskap så kommer den til slutt. Jeg pleier å stålbørste glideflaten mellom kalipp og klossene og ha litt kobberpasta/fett på (vet ikke om det har noe for seg). NB: husk og pump pedalen hard før du legger ut på prøvetur Bruker du stålbørste på nye klosser også? Jeg la kun på det fettet som fulgte med klossene. Hva er hensikten med å bruke stålbørste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18821 Skrevet Mai 24, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18822 Skrevet Mai 24, 2011 Supert ! Er jeg så heldig at jeg hadde fått lånt det av deg i helga ? Jaja, e i lokale i heile mårå, har verktøyet i einseren (kjekkt å ha med på tur ) mob. 45425015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18823 Skrevet Mai 24, 2011 Mange her som fikk aske i bøtter og spann på bilen i dag? Touranen så pokker ikke ut:/ Flott med sånne ting 4 dager etter Kjell R ga bilen en Extreme makover.. grrr Hehe, kom deg ut en tur så får vi av driten og ser på skadeomfanget.. hehe.. Er ikke verre enn å legge et nytt lag med voks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18824 Skrevet Mai 24, 2011 Hansi snakke om seg sjøl i 3. person 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18825 Skrevet Mai 24, 2011 Har merka han ikke er helt god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...