#19051 Skrevet Juni 2, 2011 Koffor det? Eg har jo prosjekt bil.. Ja, ein Golf 2, så hold kjeft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19052 Skrevet Juni 2, 2011 Så det dåkkår seie e at det fins kun to VAG, golf mk1 og mk2? Syns det hadde vært kult hvis någen hadde kjøpt någe som det ikkje e så jækla mange av.. Vett eg sjøl hadde gjort det, har jo forsåvidt gjort det og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19053 Skrevet Juni 2, 2011 Rallye e ein Golf 2 uansett koss du vrir og vende på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19054 Skrevet Juni 2, 2011 Rallye e ein Golf 2 uansett koss du vrir og vende på det Ka e problemet te deg å Lasse egentlig?? Ka e det så e så gale me å villa se andre biler enn Mk1 og Mk2 som prosjektbiler? Rallye ein sjelden bil her te lands, på lik linje med RS2 som e Audi 80 uansett koss du vrir og vende på det, og hvis du ikkje e enige i det så begynn å grin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19055 Skrevet Juni 2, 2011 Han tenke vell på golf 1 med plan. Eg syns det er kjekt å se andre biler eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19056 Skrevet Juni 2, 2011 Han tenke vell på golf 1 med plan. Eg syns det er kjekt å se andre biler eg. Du e jo et prakt eksemplar hehe.. Har du Foxen ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19057 Skrevet Juni 2, 2011 Du e jo et prakt eksemplar hehe..Har du Foxen ennå? Ja eg har den enda. Vil du kjøpe? Men en golf 1 med plan hadde ikke vært feil eller er jo ganske svak for Rallye da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19058 Skrevet Juni 2, 2011 Ja eg har den enda. Vil du kjøpe? Men en golf 1 med plan hadde ikke vært feil. hehe, nei, er visst forbud mot å kjøpe noe annet enn Golf 1 og 2 her i lokallaget.. Koss går det med de andre bilane då? Får du lufta noen av de? Golf mk1 med plan er jo noe av det tøffeste VAG har laga Bare synd min var ijelrusta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19059 Skrevet Juni 2, 2011 hehe, nei, er visst forbud mot å kjøpe noe annet enn Golf 1 og 2 her i lokallaget.. Koss går det med de andre bilane då? Får du lufta noen av de? Det går dårligt med de andre bilene. Ikke fått gjort noe i vinter og ikke noe til nå heller. For mye å gjøre hjemme. Så mangler 3 stk eu.kontroller som sko vært tatt for litt siden. Men må vell få gjort noe snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19060 Skrevet Juni 2, 2011 Det går dårligt med de andre bilene. Ikke fått gjort noe i vinter og ikke noe til nå heller. For mye å gjøre hjemme. Så mangler 3 stk eu.kontroller som sko vært tatt for litt siden. Men må vell få gjort noe snart. Komma igang, får ta meg ein tur på inspeksjon ein dag i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19061 Skrevet Juni 2, 2011 Komma igang, får ta meg ein tur på inspeksjon ein dag i sommer Det er du hjertelig velkommen til det. Får kanskje selskap av en kompis av meg med en brun bobble og om litt. Eg sko kanskje vært å sett hos deg og en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19062 Skrevet Juni 2, 2011 Kan du finna ein einaste plass noen har sagt at noe aent enn Golf 1 og 2 e lov å kjøpa? RS2 e Audi 80, har aldri sagt noe aent eg. Kjøp deg nå ein bruksbil så sleppe du å bli så sure når det e dårlig vér og motorsykkelen ikkje duge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19063 Skrevet Juni 2, 2011 Det er du hjertelig velkommen til det. Får kanskje selskap av en kompis av meg med en brun bobble og om litt. Eg sko kanskje vært å sett hos deg og en dag. Bobla e tøft, sett ein del tøffe her i distriktet i det siste.. Må sei det friste.. Jada, e bare å ta turen, e ude å skrur nesten kver dag fortiå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19064 Skrevet Juni 2, 2011 Bobla e tøft, sett ein del tøffe her i distriktet i det siste.. Må sei det friste.. Jada, e bare å ta turen, e ude å skrur nesten kver dag fortiå Bobbla er jo alltid kjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19065 Skrevet Juni 2, 2011 RS2 e Audi 80, har aldri sagt noe aent eg. Kjøp deg nå ein bruksbil så sleppe du å bli så sure når det e dårlig vér og motorsykkelen ikkje duge Petter, ta deg ei Pera.. Kor kom utalelsen om at Rallye`n e ein toer golf fra? Og har eg sagt någe aent? Min e me å bidrar te alle toer golf prosjektå.. Kan du finna ein einaste plass noen har sagt at noe aent enn Golf 1 og 2 e lov å kjøpa? Basere utalelsen min på undertonen i innleggå dine, koffor reagere du så negativt mot meg fordi eg syns det hadde vært kult om noen andre hadde kjøpt noe aent for ein gangs skyld? Har me ikkje nok einer og toer golf prosjekt..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19066 Skrevet Juni 2, 2011 Kem var det så starta med negativitet egentlig? bare spør eg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19067 Skrevet Juni 2, 2011 Kem var det så starta med negativitet egentlig? bare spør eg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19068 Skrevet Juni 2, 2011 Kem var det så starta med negativitet egentlig? bare spør eg: klø : Ka som va negativt? At eg vil se andre prosjekter i lokallaget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19069 Skrevet Juni 2, 2011 Bobla er kult bare se her;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19070 Skrevet Juni 2, 2011 boble skal ikkje ha diesel:) og den bobla var heller ikke tøff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19071 Skrevet Juni 2, 2011 boble skal ikkje ha diesel:) Doffer vil se noe nytt, alle bobler har bensinmotor her i landet så då e det jo bankers med dieselbobla (ja, eg vett Doffer HATE landbruksdrivstoff ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19072 Skrevet Juni 2, 2011 Doffer vil se noe nytt, alle bobler har bensinmotor her i landet så då e det jo bankers med dieselbobla (ja, eg vett Doffer HATE landbruksdrivstoff ) Det at eg hate landbruksdrivstoff er sterkt overdrevet, men syns nå ikkje alle skal ha 1,6td prosjekt.. Så då e det greit å ikkje verr så entusiastiske for å holde bestanden nede.. Feks, så spørs det om jeg hadde gått inn på møller å handlet enn TFSi foran GTD, nå spørs det om jeg hadde gått på møller i utganspunktet da.. Mulig jeg er slow, men forstår ikke enkelte av innleggende dere svarer meg med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19073 Skrevet Juni 2, 2011 Doffer, innlegget ditt kan såklart tolkas på mange måter, men når det dukke opp ein GT Syncro te salgt i distriktet så må jo du og se at det e ein spesiell bil, sjøl om det e ein Golf 2, og då e det jo kjekt at klubben får nuss i det først før an havne på finn.no og havne hos ein 18åring med rykande fersk lapp så kjøre an ihjel uten vedlikehold, montere RS frontfanger, M3 speil og M3 sideskjørter og lakke bilen lilla eller rosa.... At det e nok Golf 1 og 2 prosjekter i lokallaget, det kan eg ver enige med deg i og eg og e gla i mangfold og synes det e ALT for lite luftkjølt i klubben, lokalt og nasjonalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19074 Skrevet Juni 2, 2011 han vil vel sikkert ikke se noe nytt på den måten skjønner jeg det rett. Diskusjonen begynte med om jeg skulle kjøpe golf 2 syncro eller ikke. eller iallefall en eller annen Petter Spør du meg er det ikke så mye mer å gjøre med en golf 2 som ikke er gjort før. Jeg vil ha noe som er lett å skru på som ser bra ut. boble tidlig 60 tall er en bil som ikke noen har i lokallaget samt kan være dønn original for å skille seg ut. jeg sier ikke at golf 1 er kjedelig men det blir kjedelig om 80 prosent av de som er i lokalet skal ha en golf 1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19075 Skrevet Juni 2, 2011 Doffer, innlegget ditt kan såklart tolkas på mange måter, men når det dukke opp ein GT Syncro te salgt i distriktet så må jo du og se at det e ein spesiell bil, sjøl om det e ein Golf 2, og då e det jo kjekt at klubben får nuss i det først før an havne på finn.no og havne hos ein 18åring med rykande fersk lapp så kjøre an ihjel uten vedlikehold, montere RS frontfanger, M3 speil og M3 sideskjørter og lakke bilen lilla eller rosa.... At det e nok Golf 1 og 2 prosjekter i lokallaget, det kan eg ver enige med deg i og eg og e gla i mangfold og synes det e ALT for lite luftkjølt i klubben, lokalt og nasjonalt. Hmmm, har faktisk ikke tenkt over at GT Syncro er så himla speiselt, men ser helt klar poenget ditt Og jeg siktra vel igrunnen ikke direkte inn mot den bilen da..menmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...