#19076 Skrevet Juni 2, 2011 Forsåvidt så e jo lappen min og rimelig fersk sjøl om eg e 28år... Greit å repetera oppkjøringå fra tid te aen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19077 Skrevet Juni 2, 2011 han vil vel sikkert ikke se noe nytt på den måten skjønner jeg det rett. Diskusjonen begynte med om jeg skulle kjøpe golf 2 syncro eller ikke. eller iallefall en eller annen Petter Spør du meg er det ikke så mye mer å gjøre med en golf 2 som ikke er gjort før. Jeg vil ha noe som er lett å skru på som ser bra ut. boble tidlig 60 tall er en bil som ikke noen har i lokallaget samt kan være dønn original for å skille seg ut. jeg sier ikke at golf 1 er kjedelig men det blir kjedelig om 80 prosent av de som er i lokalet skal ha en golf 1 Det er akkurat det jeg mener og.. Endelig en som har skjønt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19078 Skrevet Juni 2, 2011 og havne hos ein 18åring med rykande fersk lapp så kjøre an ihjel uten vedlikehold, montere RS frontfanger, M3 speil og M3 sideskjørter og lakke bilen lilla eller rosa.... Forskjellen på om den havner slik eller at den havner hos meg er 13 år aldersforskjell samt fersk lapp. men tror jeg ville lakka den signalgrønn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19079 Skrevet Juni 2, 2011 han vil vel sikkert ikke se noe nytt på den måten skjønner jeg det rett. Diskusjonen begynte med om jeg skulle kjøpe golf 2 syncro eller ikke. eller iallefall en eller annen Petter Spør du meg er det ikke så mye mer å gjøre med en golf 2 som ikke er gjort før. Jeg vil ha noe som er lett å skru på som ser bra ut. boble tidlig 60 tall er en bil som ikke noen har i lokallaget samt kan være dønn original for å skille seg ut. jeg sier ikke at golf 1 er kjedelig men det blir kjedelig om 80 prosent av de som er i lokalet skal ha en golf 1 Lø heim bobla Petter, blir gudd! Jobb i mårå, så då blei det leggetid. God tur te Våler for dei så drar i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19080 Skrevet Juni 2, 2011 Forskjellen på om den havner slik eller at den havner hos meg er 13 år aldersforskjell samt fersk lapp. men tror jeg ville lakka den signalgrønn Ja, du har jo kjørt ihjel syncro før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19081 Skrevet Juni 2, 2011 Ja, du har jo kjørt ihjel syncro før syncro er til for å brukes... Hardt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19082 Skrevet Juni 2, 2011 Det er akkurat det jeg mener og.. Endelig en som har skjønt det.. Vi skjönner sikkert alle hva du mener. Du du sier det bare med aggressiv/deppressiv/negativ underton og jeg tror det er eneste "problemet" her hva vi reagerer paa. denne inlegget inholder 0% ironi 0% provokasjon og 0% hate! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19083 Skrevet Juni 2, 2011 syncro er til for å brukes... Hardt Skeptisk Dette skjedde i Wórthersee igår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19084 Skrevet Juni 2, 2011 (endret) Vi skjönner sikkert alle hva du mener. Du du sier det bare med aggressiv/deppressiv/negativ underton og jeg tror det er eneste "problemet" her hva vi reagerer paa. denne inlegget inholder 0% ironi 0% provokasjon og 0% hate! Hmm, jeg blir frustrert.. skjønner virkelig ikke helt dette nå. Skal tenke på det til framtidå.. Syns mange av svarene som kommer ikke har noe med det jeg skriver å gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19085 Skrevet Juni 2, 2011 Skeptisk Dette skjedde i Wórthersee igår.. om det tåler det er noe annet:) det har jeg aldri påstått:) er vel som alt annet VAG. Vil Aldri Gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19086 Skrevet Juni 2, 2011 Hmm, jeg blir frustrert.. skjønner ikke virkelig ikke helt dette nå.Skal tenke på det til framtidå.. Det er faktisk undertone jeg føler fra svarene deres.. Syns mange av svarene som kommer ikke har noe med det jeg skriver å gjøre.. forum er (egentlig) crap, real life er det som gjelder. lese eller höre ord er to helt forskjellige ting og alltid vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19087 Skrevet Juni 2, 2011 om det tåler det er noe annet:) det har jeg aldri påstått:) er vel som alt annet VAG. Vil Aldri Gå Gjør man grunnarbeidet skikkelig og/evt oppgraderer så er det mye som holder bra i VAG. Problemet er at folk ikke tar vare på bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19088 Skrevet Juni 2, 2011 forum er (egentlig) crap, real life er det som gjelder. lese eller höre ord er to helt forskjellige ting og alltid vanskelig. Beste jeg har hørt i hele dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19089 Skrevet Juni 2, 2011 Beste jeg har hørt i hele dag.. dagens avsluttning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19090 Skrevet Juni 2, 2011 Bass seie du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19091 Skrevet Juni 3, 2011 Vi skjönner sikkert alle hva du mener. Du du sier det bare med aggressiv/deppressiv/negativ underton og jeg tror det er eneste "problemet" her hva vi reagerer paa. denne inlegget inholder 0% ironi 0% provokasjon og 0% hate! Det kom fra den rette personen... denne inlegget inholder også 0% ironi 0% provokasjon og 0% hate og 100% schmuts! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19092 Skrevet Juni 3, 2011 SCHMUUUUTZ!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19093 Skrevet Juni 5, 2011 Noen av våre lokale helter som gikk i baret? http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article871875.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19094 Skrevet Juni 5, 2011 Ja, er på jobb neste uke JM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19095 Skrevet Juni 5, 2011 Noen av våre lokale helter som gikk i baret?http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article871875.ece vi kjørte tilbake over fjellet. er nesten alle hjemme igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19096 Skrevet Juni 6, 2011 http://touch.vg.no/article.php?artid=10086779 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19097 Skrevet Juni 6, 2011 Noen av våre lokale helter som gikk i baret?http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article871875.ece Det var Bare 1 kontroll mellom Oslo og stavanger i går når jeg kjørte fra Oslo kl 11. Og den var like utenfor Kr.Sand i motgående retning:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19098 Skrevet Juni 6, 2011 Er det denne veien dere kjører? http://kart.gulesider.no/m/adrP5 Tenkte prøve den evt når jeg skal hjem fra kongsberg etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19099 Skrevet Juni 6, 2011 Er det denne veien dere kjører? http://kart.gulesider.no/m/adrP5 Tenkte prøve den evt når jeg skal hjem fra kongsberg etterpå Yes.Men har du grisesenket bil så er veien litt ujevn noen steder:). 4 timer fra Kongsberg funker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19100 Skrevet Juni 6, 2011 Ok Har relativt senka bil, men funker som regel bra selv om det er litt ujevnt. 4timer?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...