Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hersens Paypal credit card confirmingdrit!!

Vente i uker på å få handlet en liten del fra Junaiten er jo håpløst..

: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hersens Paypal credit card confirmingdrit!!

Vente i uker på å få handlet en liten del fra Junaiten er jo håpløst..

: bråk :

Din feil at du ikkje har gjort det før ;) Må bare gjøres ein gang vettu, så e det bare å snopa deler heile dagen lang ittepå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din feil at du ikkje har gjort det før ;) Må bare gjøres ein gang vettu, så e det bare å snopa deler heile dagen lang ittepå :)

Nå har nå jeg handlet på Ebay siden du var en guttunge:D, og det er først nå når jeg må legge inn nytt kort de ber om det. Derfor var det litt vanskelig å få gjort noe med dette tidligere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt audi s4 i over 10 år, aldri fått fartsbot: flau :

Hadde egentlig strengt tatt klart meg med en audi a4 1.6....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har nå jeg handlet på Ebay siden du var en guttunge:D, og det er først nå når jeg må legge inn nytt kort de ber om det. Derfor var det litt vanskelig å få gjort noe med dette tidligere:)

Eg begynte handla på ebay før eg va guttunge eg vettu ;) Handla jevnt og trutt siden 2004. Før det va det QXL så va tingen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt det Søren :o

Eg har 2600 kr i bot øve 6 år. Blitt stoppa ein gong. Målt t 85 km/t i 70 sonen på slettå på Sola, rett før innkjøringen t Malmheim.

Litt usikker på om det va 2600 eller 2400 eg fekk då det e 3 år siden det sjedde : smil :: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... Qxl ja... det var tider det:)

Noen her inne som kunne vært så elskverdig å bestille 3 Oljerestrictorer på ebay for meg så fikser jeg overføring av Norske oljedollar:)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Turbo-Oil-Feed-Fitting-Garrett-GT28R-GT30R-Restrictor-/180672426567?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a10ea7247#ht_1830wt_722

Kan fiksa det eg, send adresså di te meg på PM, så sleppe eg å få det på dørå. Komme for mye pakker så det e :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt, betalt og coming your way : smil : Oppgjør på PM ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man kjøper motor fra utlandet; regnes det som en bildel og man trenger bare betale moms, eller må man betale avgifter på volum,hk,co2 osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man kjøper motor fra utlandet; regnes det som en bildel og man trenger bare betale moms, eller må man betale avgifter på volum,hk,co2 osv?

Det e bare bildel, kun moms.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

77 i 60 sonen. 4200kr

betalte så langt 10700kr for bøter i norge. delt på 2 ganger.

Noen som tenger deler kanskje? :D

Crap, den veien der ligger eg alltid i 85,5 i!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HTCs Sensasjon vs Samsung Galaxy S II?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud jeg hater linker til google! :P Verre enn folk som henviser til statistikk! : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, jeg greide ikke dy meg, kjenner jeg er full av faenskap i dag:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha :D

Men husk.. det var INNsiden av deg som gjorde det robin.. UTsiden av deg var snill :)

(Håper noen tok den!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahhaha!!!! : haha :

Fin type han der : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herregud jeg hater linker til google! :P

Har du fått mange kanskje? Du har jo ein lei tendens te å spør om ALT istedenfor å leita litt sjøl først : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle til å redigere og si at nå kommer vel petter og forteller meg at alt er min egen feil :P

Og nei, har ikke fått mange.. kun fra deg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle til å redigere og si at nå kommer vel petter og forteller meg at alt er min egen feil :P

Og nei, har ikke fått mange.. kun fra deg :P

Sorry, har bare blitt litt lei av hundrevis av PMer eg har fått der folk spør om ting så ligge lett tilgjengelig på nett og samme spørsmålene dukke opp om igjen og om igjen. Så då må det gå utover Technopål/Gullars :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, har bare blitt litt lei av hundrevis av PMer eg har fått der folk spør om ting så ligge lett tilgjengelig på nett og samme spørsmålene dukke opp om igjen og om igjen. Så då må det gå utover Technopål/Gullars :)

Sånn er det å være et orakel vettu:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.