Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Syncroen trenger seg en luftetur, kunne du sett på det med innstilling av pumpa for meg i samme slengen? Evt gitt et lynkurs?

eg skal bytte pumpe på ventoen så vis du tar turen er det muligt å lære noe. kan nok justere pumpa ja:)

eg er der ute i 13.30 tiå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg skal bytte pumpe på ventoen så vis du tar turen er det muligt å lære noe. kan nok justere pumpa ja:)

eg er der ute i 13.30 tiå

Supert! Ikke ferdig før 14 på jobben så må jeg hjem å snu i døra så dukker nok opp en liten stund etter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krise: eek :

Er det någen som har glødeplugger liggende til 1,9 tdi 1z eller ahu motor er litt krise å det er jo bare helligdager frem til tirsdag:p og bilen starter ikke uten etter ombygging av dieselpumpe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Krise: eek :

Er det någen som har glødeplugger liggende til 1,9 tdi 1z eller ahu motor er litt krise å det er jo bare helligdager frem til tirsdag:p og bilen starter ikke uten etter ombygging av dieselpumpe

Har jo Jetta te bruksbil så då e det jo ikkje krise :P Har desverre bare TD glødeplugger liggande :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo Jetta te bruksbil så då e det jo ikkje krise :P Har desverre bare TD glødeplugger liggande :(

Jo er litt krise for hjulageret på den er skremmende dårligt nå usikker på om eg tør å kjøre så mye lenger. søren har og td glødeplugger liggende men de er alt for korte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å få skilt på einseren din ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tør så får du nok fyring med startgass ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tør så får du nok fyring med startgass ;)

Ka er det så gjer at an ikke starte ein vanlig orginal tdi med tdi pumpe starter jo uten gløding??: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

timing av pumpå di e nok garantert ikkje perfekt for kaldstart, gløding gjør det ihvertfall lettare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det våre en idè å hatt ett ekstraordinert lokallagstreff i dag til vanlig tid (klokkå 19.00) på kvadrat ?

Bare tenke siden mange av oss va på vei hjem fra Våler sist sundag, når det ordinert sko ha våre : rolleyes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo er litt krise for hjulageret på den er skremmende dårligt nå usikker på om eg tør å kjøre så mye lenger. søren har og td glødeplugger liggende men de er alt for korte

har 4 for tdk motor. men hvorfor vet du at de er for kort? går du gjennom mine deler!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 4 for tdk motor. men hvorfor vet du at de er for kort? går du gjennom mine deler!?

Stop being paranoid : haha :

Lasse har skrudd masse TD og TDI så han vett forskjellen på glødepluggene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stop being paranoid : haha :

Lasse har skrudd masse TD og TDI så han vett forskjellen på glødepluggene ;)

Korrekt som Petter sier. og eg vet du har 4 fra tdk du har selv sagt det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du ver harry så ska du ver harry =)

nye firmabilen te faren min, ekstra breie felgar bak =)

dbkqk0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis en telefonnummer ikke staa i telefonkatalogen etc. hvordan kan jeg finne ut av det?

har en psycho her som skriver kjaeresten min. lyst aa besöke han og höre hva problemet hans er. helt unödvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen har lagret sitt telefon nummer på facebook blant annet, prøv å søk på det. eller google

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prövt det selvfölgelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis en telefonnummer ikke staa i telefonkatalogen etc. hvordan kan jeg finne ut av det?

har en psycho her som skriver kjaeresten min. lyst aa besöke han og höre hva problemet hans er. helt unödvendig.

prøvd å ringa ann?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar jo ikke telefon. prövte fra forskjellige telefoner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[YOUTUBE]

Hekkan! Gla d isje va sånn min motor tok kvelden!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips er å søke på nummeret på finn.no faktisk, ofte folk som har lagt ut annonser der med nummeret.

Søk på google med hermetegn rundt nummeret, feks "9740xxxx"

En gang jeg virkelig ville finne ut et nummer fant jeg det ikke på gulesider eller 1881.no, men gulesider-appen på tlf fant den når jeg ringte nummeret.. haha.. bare et tips :)

vet du hva han heter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.