Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg forstår isje koss folk klare sånne ting... Om d e eg som e bortskjemde me alltid gode dekk på bilane mine eller om d e andre folk så isje kan kjøra vett eg isje, men någe må d ver...

Ein ting e jaffal sikkert, uansett ka dekk du kjøre på, så går d an å kjøra itte forholdå... D e klart at når uforutsette ting skjer så e d ofte dekkå d står på om d går gale eller isje ja...

Men å bomma på ein avkjørsel i ein rundkjøring, då har du rett og slett hatt alt for stor fart inn-i-og på vei ut, av rundkjøringå... D har isje ein dritt me dekkå å gjør, jaffal isje når di e nesten nye!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytter ikke med tiger på tanken når det er en sau bak ratte. Kan brukes i samme setting som dekkdiskusjonen deres. Du får det du betaler for, enkelt og greit!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo ikkje alle gummien funke for uansett hvor forsiktige de er :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, det er neppe dekka som var problemet Hansi!!

Må bare lære deg å kjøre du:nana:

Fra spøk til revolver. Du må jo ha kjørt på rimelig hardt eller kjørt på slitte dekk eller noe? Eventuelt noe dritt i veien som gjorde at du slapp... Har aldri hørt om dekk som ikke klarer å holde deg på veien på tørt føre gjennom en slakk sving:confused:

Nopes, det skjedde flere ganger :) Og på vått var de helt jævlige. Nankang med greit spor i og hadde ofte dekkvask på de i tillegg..

Var helt sinnsykt den første gangen det skjedde.. Ræva bare sklei saaaakte ut i 100-110. Er greit at jeg bremsa meg noe seint inn i svingen og var på etterskudd, men med andre dekk har jeg alltid opplevd å få forvarsel før det slipper så jævlig som det der. Her bare slapp deg på begge bak plutselig og det var ikke sjans i havet å få feste igjen. Måtte bare holde gassen og styre meg igjennom sladden på tørr asfalt 30-40 meter.. Tror jeg maksa pulsen da ja :P

Til sammenligning så kjørte jeg stavanger-kongsberg på 4t forrige helga, og vil si jeg pressa bilen opp suleskar mer eller mindre det som er mulig opp svingene der. De toyoene klamrer seg så jævlig til asfalten at det nesten skremmer meg. Aldri antydning til å slippe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har troa på att toyoene klamrer seg godt men det må ha vært noe kødd siden du fikk sladd..

Hvordan du bremsa deg inn i svingen mtp om du kjørte fort og tenkte om det kom bil , bremsa og så gassa etterpå...

Olje?

Feil hjulstilling?

Ett eller anna ivertfall..

Fordi jeg har 195 nangkang og jeg kjører somregel det ventoen går når jeg skal hjem fra S-town.. og det er ikke dekka det står på ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dåkke e någen råskinn altså!!

Sent from my iPhone using the innørnett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni komme snart, så bare å komma hvis du vil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan laane meg PC-tastatur i dag? Biltema er stengt allerede...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du forklare?

Noen som kan laane meg PC-tastatur i dag? Biltema er stengt allerede...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ventilhettene kommer i dag..

Kan leveres i dag om noen andre vil ha!

audiventil.jpg

vwventil.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni komme snart, så bare å komma hvis du vil :)

Tiden ble for knapp for meg igår dessverre, nettopp kommet ifra offshore og hadde vist masse å ordne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor hopper finn.no opp til toppen av søket når jeg går tilbake fra en bilannonse til siden som viser alle treffene?

Jeg må scrolle meg ned til der jeg var før jeg gikk inn på annonsen, og det er jææævlig irriterende...

Hemmelig knapp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor hopper finn.no opp til toppen av søket når jeg går tilbake fra en bilannonse til siden som viser alle treffene?

Jeg må scrolle meg ned til der jeg var før jeg gikk inn på annonsen, og det er jææævlig irriterende...

Hemmelig knapp?

Slett cookies :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett cookies :)

Kjeks?? Kor dååå?

Sent from my iPhone using the innørnett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så har lyst å hjelpa meg me montering av senkefjærer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så har lyst å hjelpa meg me montering av senkefjærer?

Har du handla senkesett? Kor langt e bilen gått på dei demperane?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

180' har bilen gått, regne me demperane har gjort de samma

kjøpt senke fjærer ja, må eg bytta demperar og ? =(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjør på uten å skifte demper. dårligere blir det sikkert ikke.

ellers anbefaller jeg å kjøpe LowTec xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring: Alle støtdempere funka knall, kjørt rundt 200k km. Heiv på senkefjører. 10k km etterpå va alle 4 støtdemperene skutt, surkla og kunne komprimeres og trekkes ut fort og lett for hånd... Kjøpte justerbart...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ha justerbart ein dag uansett, fekk desse billigt å tenkte å ha de i sommar/høst.

Noen så e flinke me montering?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå må isje du gå i fredrik sine fotspor, FÅ D KJØPT FÅ D MONTERT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.