#1976 Skrevet November 10, 2008 Ja, egentlig..... Ja ka skjer nå fram øve? Får du levera tebage den nye ecu'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1977 Skrevet November 10, 2008 Ja ka skjer nå fram øve? Får du levera tebage den nye ecu'en? ecuen va jo røgen, nada liv i an. Det så skjer framøve e vel å få ann iorden igjen. Så blir det vel salg tenke eg, få tag i någe så eg kan skru sjøl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1978 Skrevet November 10, 2008 3 gånge nå me samme feilen? då ska jo møller fiksa d grattis elle noge meine eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1979 Skrevet November 10, 2008 Vil ha de 2 på 10x18 selv, tar plass og jeg skal ikke ha bil med 5x112 neste gang.. så ser ikke poenget med å ha alle liggende, men vurderer jo kun salg da om prisen er rett som sagt;) Kan bytte i golfen din bytt med meg du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1980 Skrevet November 10, 2008 bytt med meg du Med ka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1981 Skrevet November 10, 2008 Med ka? felgane mine og en pære-is! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1982 Skrevet November 10, 2008 tøft bilde i kalenderen finni! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1983 Skrevet November 10, 2008 kefor ein kalender? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1984 Skrevet November 10, 2008 Låg kalender for 2009 me AMS som kom i dag, se på november 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1985 Skrevet November 10, 2008 har treffpungt kommet ut med bilder fra våler og rudskogen? han løgnassen som er redaktør der har mast om bilder fra meg og heg sendte han en cd i posten til han men den ble aldri henta av han så den fikk jeg i retur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1986 Skrevet November 10, 2008 Kor der e kalender henne seie dokke ? AMS ? Eg og vil ha !!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1987 Skrevet November 10, 2008 lå i posten idag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1988 Skrevet November 10, 2008 Forbanna drit.. ikje fåt AMS eller treffpunkt på år og da..g :grrr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1989 Skrevet November 10, 2008 treffpungt har ikke jeg heller fått.. men jeg fikk faktsik de sendt til den nye adressa mi.. hadde jeg aldri trodd etter all den klaginga på det her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1990 Skrevet November 10, 2008 felgane mine og en pære-is! hehe..ka ska eg med di? E merr ein banan-is mann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1991 Skrevet November 10, 2008 (endret) Åja, nå e eg me AMS står for Auto Motor og Sport. Gjerna enn fordel å sjekka postkassen då, hvis du petter har fått ann der i dag: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1992 Skrevet November 10, 2008 haha trodde det var en sjukdom du eller noe? PMS AMS samma greia:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1993 Skrevet November 10, 2008 haha trodde det var en sjukdom du eller noe? PMS AMS samma greia:) Hahaha:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1994 Skrevet November 10, 2008 Eg og fekk AMS og kalender i posten i dag, Alltid kjekt når det komme noe aent enn reklame og regninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1995 Skrevet November 10, 2008 Må nesten ringa gamlingan å hørra om de he fått d heim t sg.. Detta hadde våre dårlig plan ettersom eg vil ha d nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1996 Skrevet November 10, 2008 Eg hadde visst og fått ann. så nå ska eg sjå på fine bila, in dar kalender, men isje noge Treffpunkt !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1997 Skrevet November 10, 2008 Fine kalender ! Men, finn enn feil på bilde av R19 ?........................Finni, kor du har gjort av lyktespylerdekslå ? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1998 Skrevet November 10, 2008 Fine kalender !Men, finn enn feil på bilde av R19 ?........................Finni, kor du har gjort av lyktespylerdekslå ? Hehe førsta eg og så, men tenkte ikkje eg sko nevna det, sårt punkt ei stund det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1999 Skrevet November 10, 2008 Kjenner dere noen som kjenner noen, som igjen kjenner noen med Audi 80 FWD, så her har dåkkår tusentipset http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=139081 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2000 Skrevet November 10, 2008 Kefor sidde du me fleire forskjellige om eg tør spør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...