#2001 Skrevet November 10, 2008 Kefor sidde du me fleire forskjellige om eg tør spør? Kjekkt å ha Neida, bestillte til TDi'en men fikk tilsendt feil. Firmaet var så grei å sende rett sett straks jeg oppdaget feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2002 Skrevet November 11, 2008 tøft bilde i kalenderen finni! Takk for det Steffen! Fine kalender !Men, finn enn feil på bilde av R19 ?........................Finni, kor du har gjort av lyktespylerdekslå ? Hehe førsta eg og så, men tenkte ikkje eg sko nevna det, sårt punkt ei stund det der Eg tok de jo så klart av for anledningen sånn at dåkkår sko kjenna igjen bilen Heilt serri så har eg manipulert inn dekslene på et par av bildene eg sendte, og valgte å legga ved dette bilde i siste liten så derfor blei det ikkje på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2003 Skrevet November 11, 2008 hahahaha!!! Fantastisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2004 Skrevet November 11, 2008 Ingen som vil kjøpe golfen billig? skal hente ny bruksbil til helga og da må golfen vike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2005 Skrevet November 11, 2008 Ingen som vil kjøpe golfen billig? skal hente ny bruksbil til helga og da må golfen vike Det ble den ja! Kor va det den stod igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2006 Skrevet November 11, 2008 T-heim står den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2007 Skrevet November 11, 2008 T-heim står den. Langt faen i voll jo. Få den levert i m-vigå då heller! På søndag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2008 Skrevet November 11, 2008 Haha, tar heller en helg i theim når jeg først skal hente bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2009 Skrevet November 11, 2008 Sjefs, hvilken bil har du kjøpt deg? Ble d en S2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2010 Skrevet November 11, 2008 Frank!! Esvagt går ut i fra Skagen nå!! TOLD YOU SO!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2011 Skrevet November 11, 2008 fra skagen kai? Den var nå i allefall i tananger i natt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2012 Skrevet November 11, 2008 fra skagen kai? Den var nå i allefall i tananger i natt? Nå er den rett utenfor Randaberg i boknafjorden! I natt lå den til skagenkaien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2013 Skrevet November 11, 2008 Da var felgene solgt, tråd kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2014 Skrevet November 11, 2008 kor mye og te kem gjekk de doffer?? Haha va å handla litt på butikken nå å på vei tebage traff eg på ein svarte ZZ regga R32.. Begge såg dypt inni øyene på kverandre når me glei forbi kverandre... Skikkelig sånn texas greier, this town is'nt big enough for both of us! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2015 Skrevet November 11, 2008 hehe, ein R32 faktisk, det e jo sjeldent her i byen.. Gjekk for prisantydning ca, men eg skakje røba te kem Vett at eg komme te å angra itte ei stond, spesielt itte eg såg kor råe den eine eg har blei med nye kant! (10x18) Men eg har jo to ligganne her då, så i verste fall kan eg jo kjøba to te, for blod pris då men...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2016 Skrevet November 11, 2008 kor mye og te kem gjekk de doffer?? Haha va å handla litt på butikken nå å på vei tebage traff eg på ein svarte ZZ regga R32.. Begge såg dypt inni øyene på kverandre når me glei forbi kverandre... Skikkelig sånn texas greier, this town is'nt big enough for both of us! Haha, sjefs! golf 4 då ellar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2017 Skrevet November 11, 2008 Tvile på det va ein golf IV iallefall, de e ihvertfall sjeldne, tror faktisk aldri eg har set ein R32 Golf IV i stavanger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2018 Skrevet November 11, 2008 Tvile på det va ein golf IV iallefall, de e ihvertfall sjeldne, tror faktisk aldri eg har set ein R32 Golf IV i stavanger.. Va derfor eg lurte. He sitt et par R32 i stavanger, men aldri ngn femmer R32... Men hvis det va ein Golf 4 så trudde han sikkert at han møtte storebror sin.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2019 Skrevet November 11, 2008 Va derfor eg lurte. He sitt et par R32 i stavanger, men aldri ngn femmer R32... Men hvis det va ein Golf 4 så trudde han sikkert at han møtte storebror sin.. Hehe.. firer meine du vel? Aldri sett ein firer R32 i stavanger? Femmere har darr jo vært flerne av.. Bla. ein finske! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2020 Skrevet November 11, 2008 firer meine du vel? Aldri sett ein firer R32 i stavanger? Femmere har darr jo vært flerne av.. Bla. ein finske! Haha, jo, sett eit par firere i stavanger og omegn ja. Men aldri sitt en ekte femmer R32. Ein finske seie du, tru eg må gå på R32 jakt snart.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2021 Skrevet November 11, 2008 firer meine du vel? Aldri sett ein firer R32 i stavanger? Femmere har darr jo vært flerne av.. Bla. ein finske! Å den finske har eg fått lekt me Det florere vel ikkje akuratt me R32'er i landet uansett modell men vet om 3 som har gått her i byen. Joni sin svarte (finsk), Frank W. sin grå me lakkerte grill, og denne svarte ZZ registrerte. Nei det va ein Golf MK5 R32. Den går her nere på dusavik basen. TR trading bygget står an utfor i blandt. Svarte me svarte Nuvolari felger på sommeren. Solfilm heilt fram å greier. I dag stod an å henta ungen i barnehagen her borte i gadå når eg kom trillanes rundt svingen. Einaste eg stussa litt på va at an hadde 17" RS6 felger som sikkert e vinterhjul. Men passe 17" på orginale R32 bremser? Aldri tatt heila nr på an, men lure på om dette kan ver ein GTI me R32 optikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2022 Skrevet November 11, 2008 Sikkert fake sånn så enn viss aen r32 ting.... heheheheeh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2023 Skrevet November 11, 2008 Oh, take picture!!! :D:D Kor den finske holde t henne finni? ellar ng andrE? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2024 Skrevet November 11, 2008 (endret) Haha, jo, sett eit par firere i stavanger og omegn ja. Men aldri sitt en ekte femmer R32. Ein finske seie du, tru eg må gå på R32 jakt snart.. hehe.. Har du sett et par firere? R32? Det fins vel 4 stk i landet eller någe, så då e det godt gjort... Edit: Den finske har rest tebage te Finland for lengst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2025 Skrevet November 11, 2008 Oh, take picture!!! :D:D Kor den finske holde t henne finni? ellar ng andrE? hehe Gammalt nytt dette frøken.. "Finsken" va ein kollega av meg i fjor sommer og han digga poloen min me Parabol felgene mine! Men an blei sje me på någe bytte desverre.. fatte sje kaffår men! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=82095&highlight=r32 Frank sin i ca 2 uker: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=122675&highlight=r32 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=127992&highlight=r32 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...