Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Tja, eg kjøre jo H&R på snøballen... Godt fornødde eg ihvertfall, å lige dette bedre enn KW sitt så eg hadde på A4'en. Stivt og godt! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R e kvalitet, men det der e jo uten hardhetsjustering. Det nytte jo ikkje på banebil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey du kjell potetskrell..

 

Hadde Anders Moen nogen speil kappa som du sko hatt?

 

Tror eg ska t stavanger t helgå!

 

André

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R e kvalitet, men det der e jo uten hardhetsjustering. Det nytte jo ikkje på banebil ;)

 

E d banebil han har då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei , det e bane buss eller som eg ville sakt.. buss på bane!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor stress e det å bytte den indre drivaksel mansjetten venstre side på golf 2? Ser ut som det e blitt hull i den på min!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke du Würtmannen?? :P

Tipper det er en grisete jobb uten bukk og korrekt verktøy...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke du Würtmannen?? :P

Tipper det er en grisete jobb uten bukk og korrekt verktøy...

 

Joda, men eg selge verktøy.

 

Må eg ut med heile akslingen? Får eg den ut uten og løsne forstillingen. Litt kjipt nå når eg nettopp har hatt forstillingskontroll...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

easy shit Stian!

 

6 skruer på drivaksling (mot girkassa) og kanskje styrekule ut av hjullagerhuset.

 

uten bukk anbefaller jeg denne jobben ikke.

 

firehjulskontroll er ikke nødvendig.

 

jeg kan vise deg hvordan det gjøres når du er på bukken :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil være med en dag så hadde det vert konge! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er en grisete jobb uten bukk og korrekt verktøy...

 

Det e ein grisete jobb sjøl i bukk og med korrekt verktøy, det der jævla drivleddfettet e noe svineri! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem er best når det gjelder toning av ruter for tiden i området? noen anbefalinger? har lyst å få tonet de fremre siderutene på 6eren greit om det er sånn någenlunde likt som bak kansje en anelse lysere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R e kvalitet, men det der e jo uten hardhetsjustering. Det nytte jo ikkje på banebil ;)

 

Derfor alm og de kjører med H&R: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem er best når det gjelder toning av ruter for tiden i området? noen anbefalinger? har lyst å få tonet de fremre siderutene på 6eren greit om det er sånn någenlunde likt som bak kansje en anelse lysere:)

 

Dekoratøren Ronny Fjogstad har eg alltid hørt mye bra om. Finni har for det mesta brukt han meine eg på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor alm og de kjører med H&R: bh :

 

Den der forsto eg ikkje, får jo H&R med hardhetsjustering og i flerre varianter, det settet Finni linka te hadde ikkje hardhetsjustering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekoratøren Ronny Fjogstad har eg alltid hørt mye bra om. Finni har for det mesta brukt han meine eg på.

 

Han brukte eg på skodaen. Greie pris og bra arbeid! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem er best når det gjelder toning av ruter for tiden i området? noen anbefalinger? har lyst å få tonet de fremre siderutene på 6eren greit om det er sånn någenlunde likt som bak kansje en anelse lysere:)

 

Ronny Fjokstad hos Dekoratøren på Forus e veldig dyktige men koste åg.

 

Ellers har me vel han fra Flekkefjord som har gode priser og lese mange gode tilbakemeldinger om her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den der forsto eg ikkje, får jo H&R med hardhetsjustering og i flerre varianter, det settet Finni linka te hadde ikkje hardhetsjustering.

 

De settene som Alm gutta kjører med (eller kjørte med, bilene selges vel i disse dager), er det samme som cato orkelbog har på S2en sin, og det er ikke hardhetsjusterbart :) Monotube heter det vel. Trenger ikke hardhetsjustering, de er helt rå å kjøre med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De settene som Alm gutta kjører med (eller kjørte med, bilene selges vel i disse dager), er det samme som cato orkelbog har på S2en sin, og det er ikke hardhetsjusterbart :) Monotube heter det vel. Trenger ikke hardhetsjustering, de er helt rå å kjøre med!

 

Monotube e ikkje det samma så Twintube (så Finni så på) ;)

 

Ups, så han linka te begge deler. Uansett så e det kun ett H&R sett så e godkjent på R32, så då e jo valget enkelt hvis han ska ha H&R :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monotube e ikkje det samma så Twintube (så Finni så på) ;)

 

Ups, så han linka te begge deler. Uansett så e det kun ett H&R sett så e godkjent på R32, så då e jo valget enkelt hvis han ska ha H&R :P

 

 

 

Jaaajaaaa :P Jeg reagerte bare på at du sa at sett som ikke er hardhetsjusterbart ikke funker til banekjøring :P begge setta er sikkert helt topp de ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.