Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Det er grønnsjer i men ikke så mye som den orginale. var denne filmen han brukte når han tonet ruter for møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen! (1/3) Og H&R bruke Bilstein dempere ;)

 

E d iche KONI dempere H&R bruker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få låne bukk i en time eller to imorgen? Noen som skal ut i lokalet og kan låne meg, evt mot betaling hvis det er det det står på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder en finger på en bærearm jeg.. :) Venstre fremre øvre kanskje. :) Mine er gååne og det lager en del vibrasjoner i bilen ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har mulighet til å hjelpe meg med bukk idag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager maset, men ingen som har mulighet til å hjelpe meg med å få drittibilen oppå en bukk idag? Payment is involved hvis nødvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikkje tid te lokalet i dag desverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikkje jekk då? Må jo ikkje ha bilen på bukk for å finne ut av det der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte det H&R stabstag settet for 335EUR inkludert frakt fra Tyskland (ebay.de) Sjekk om du finne noe nice-price der (søk på delenummer og kryss av for å søka i beskrivelsane funke ofta bra)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der e vel ikkje tilfeldigvis någen som har ein startmotor som passe i 02a kassen? Tror min begynne å synge på siste verset. Lage noen fæle lyder når jeg skal starte motor når den er kald.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må du ha akkurat det settet? uansett, sjekk http://www.mjmautohaus.com/

 

Neuspeed er også interessant:) Men den siden kunne ikke finne noen måte å frakte dem på... Fikk bare error...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte det H&R stabstag settet for 335EUR inkludert frakt fra Tyskland (ebay.de) Sjekk om du finne noe nice-price der (søk på delenummer og kryss av for å søka i beskrivelsane funke ofta bra)

 

 

http://cgi.ebay.de/H-R-Stabilisator-VW-Golf-IV-4-motion-incl-R32-Typ-1J-/390307009062?pt=DE_Autoteile&hash=item5ae01c5226

 

Dette ser ut som d e samme sett, hvis google translate isje har kødda me meg... D e både foran og bak isje sant?

 

Søren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger jeg sånne også?

http://cgi.ebay.de/Stabilisator-Koppelstange-vorne-AUDI-A3-8L1-S3-qua-/180706318442?pt=DE_Autoteile&hash=item2a12ef986a#ht_1470wt_982

 

Sören mener jeg må ha det, men noen må forklare meg hva det er og hvorfor jeg trenger det:)

 

Eg bytta ikkje når eg monterte stabstag, men eg hadde ganske så nye så fulgte med te det justerbara.

 

Det e lenkarm mellom øyra i fjørbein te øyra på stabstaget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg bytta ikkje når eg monterte stabstag, men eg hadde ganske så nye så fulgte med te det justerbara.

 

Det e lenkarm mellom øyra i fjørbein te øyra på stabstaget

 

d som någen kalle kyllingbein?

i så fall så fekk eg jo disse nye med senkesettet eg og... men disse så sören linka t virker litt feidare, e d någe stivare greier d eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har indre styreledd til S3en? Er vel samme som til A3, bora, golf, seat leon osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.