#20576 Skrevet September 5, 2011 Du betale vel isje for någe du har rett på??? Når någen seie "du har rett til leiebil" så betyr d for meg at du har rett til GRATIS leiebil... Asle fikk besjed om 500kr dagen så han takka nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20577 Skrevet September 5, 2011 Då har du isje "rett" på leiebil... "Alle" har jo "rett" til å leia ein bil, hehe!! Eg meine at når någe ska utbedras på garanti/reklamasjon (som betyr at bilen isje e sånn som an ska ver) så ska du ha gratis leiebil... så eg hadde krangla t meg gratis leiebil. Og hvis eg isje hadde fått d, så e d siste gang eg bruke d verkstedet. Enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20578 Skrevet September 5, 2011 måtte du betale mye for det? Eg hadde Passaten inne for garantilakkering av bakluka. Då fekk eg gratis leiebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20579 Skrevet September 5, 2011 Henta Passaten fra vannlekkasje rep på garanti. Selvfølgelig hadde dei ript opp dørå når dei har tatt av dørtrekket, såg det med ein gang så fekk bestilt time te lakkering. Kunne dei ikkje bare tatt det når dei hadde bilen ei heile uka?!? Nå må eg levera igjen, men sko få leiebil. Dei tok vel tjangsen på at eg ikkje såg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20580 Skrevet September 5, 2011 Eg glømte det jo selfølgelig, rart koss tiå går når en kose seg... Huff, eg sov til 19:00 igår eg....fyllekule delux! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20581 Skrevet September 5, 2011 Henta Passaten fra vannlekkasje rep på garanti. Selvfølgelig hadde dei ript opp dørå når dei har tatt av dørtrekket, såg det med ein gang så fekk bestilt time te lakkering. Kunne dei ikkje bare tatt det når dei hadde bilen ei heile uka?!? Nå må eg levera igjen, men sko få leiebil. Dei tok vel tjangsen på at eg ikkje såg det Riper på utsidå av bilen ? Kjedeligt det då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20582 Skrevet September 5, 2011 Riper på utsidå av bilen ? Kjedeligt det då. Nei, ripa på innsidå av dørå (heldigvis). Dei sko nå fiksa det så satse på det blir bra teslutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20583 Skrevet September 7, 2011 Htc sensation eller incredible s. samme tlf bare størrelsen som er forskjellig. Galaxy s2 blir for varm når du bruker den. og er bare plastikk. Eller om du vil ha 3d så har du jo htc evo 3d men tror ikke jeg ville lagt penga mine i den:) Dette trudde eg du visste Petter incredible S har enkelkjerne 1ghz, mens sensation har 2kjerners 1.2ghz.. har hatt begge typer sjøl og må si 1.2en e ganske så mye kjappere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20584 Skrevet September 7, 2011 sorry my bad.. tenkte htc desire hd jeg:) Må ikkje du være så pirkete:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20585 Skrevet September 7, 2011 sorry my bad.. tenkte htc desire hd jeg:) Må ikkje du være så pirkete:) Heheh, får gå for denne gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20586 Skrevet September 7, 2011 Någen som har ein motorbukk te låns ei stond? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20587 Skrevet September 7, 2011 Någen som har ein motorbukk te låns ei stond? Koste faktisk bare 600kr for ett nytt ett te odel å eie, så det e bare å lø heim http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verktoy-og-verkstedutstyr/Lofteverktoy/Motorstativ-450-kg/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20588 Skrevet September 7, 2011 Å nå svive uren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20589 Skrevet September 7, 2011 nåken som vett om ein plass di rette felgar billigt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20590 Skrevet September 7, 2011 Å nå svive uren? Måtte sjekka litt opp i Passaten, ser ut så det blir å levera an på garanti igjen. Gåen GPS antenna og svett motorblokk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20591 Skrevet September 7, 2011 Koffor kjøpte du ikke bare avensis med ein gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20592 Skrevet September 7, 2011 Någen som har ein motorbukk te låns ei stond? ka nå du ska t me? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20593 Skrevet September 7, 2011 Koffor kjøpte du ikke bare avensis med ein gang Eg har jo Megane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20594 Skrevet September 7, 2011 Eg har jo Megane Der røpte du deg står bare bruksbil i signaturen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20595 Skrevet September 7, 2011 Hehe, beste bilen eg har betalt 1500kr for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20596 Skrevet September 7, 2011 nåken som vett om ein plass di rette felgar billigt ? Hør med http://www.felgfix.com/ Har vært i kontakt me an for lenge siden, då ville an se på felgen som sko rettas. Fikk aldri brukt an uansett Va flink å svara på mail ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20597 Skrevet September 7, 2011 nåken som vett om ein plass di rette felgar billigt ? Dekk og anleggservice på forus tok 350,- pr felg når eg kom uten dekk montert. Med dekk tok de 550,- va det vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20598 Skrevet September 8, 2011 God morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20599 Skrevet September 8, 2011 God morgen ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20600 Skrevet September 8, 2011 Flex-i-tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...