#20601 Skrevet September 8, 2011 FRI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20602 Skrevet September 8, 2011 FRI Du får nyta det fina véret: http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/time_for_time.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20603 Skrevet September 8, 2011 God måren jah!! Må bare få skyta inn at eg digge han så fant åpp kaffien.... Godt d snart e helg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20604 Skrevet September 8, 2011 Kaffi e eit must! Ngn som veit kå som skjedde på motorveien i dag tidlig? stod bom stillt. Faktisk verre enn i går når dei to kollisjonan va. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20605 Skrevet September 8, 2011 Såg ingen grunn te kø i dag, nei. I går va grunnen som sagt to kollisjoner, bl.a. meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20606 Skrevet September 8, 2011 Såg ingen grunn te kø i dag, nei. I går va grunnen som sagt to kollisjoner, bl.a. meg.... Neineinei!! Koss jekk d me dg? Store skader på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20607 Skrevet September 8, 2011 'Det var din bil eg kjørte forbi ja.. Var det du som endte med ambulansen også? Håper det gikk bra med alle mann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20608 Skrevet September 8, 2011 har ikkje fått takst ennå, og fekk ikkje opp panseret før Falck kom å hentan. E ikkej kjørbare, og motoren hørtes mildt sagt leie seg ut.... Panser, front og begge skjermene e ødelagt, og dørene va trege å åpna, så kan godt ver an e skjeive. Va ein goe trøkk. Eg e heilt fine, bare litt ømme i nakken og skulderå der selen tok. Va han i midterste bilen som gjekk i ambulanse. Han klagde på vondt i nakken, så eg ringte 113 for sikkerhetsskyld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20609 Skrevet September 8, 2011 Godt å hørra! Finner alltids en ny S2 hvis du ikke din blir fiksbar da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20610 Skrevet September 8, 2011 Jada, har 3-4 mann som har vist interesse for vrak/delebil allerede... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20611 Skrevet September 8, 2011 Mest sannsynlig så er ulydene pga intercooler som har truffet svingningsdemperen.. så behøver ikke være så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20612 Skrevet September 8, 2011 Hvis noen er drevne gipsplate montører ? Har en stue som skal ha nye rehab plater i helgen.. Tips og en hjelpende hånd settes meget stor pris på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20613 Skrevet September 8, 2011 har ikkje fått takst ennå, og fekk ikkje opp panseret før Falck kom å hentan. E ikkej kjørbare, og motoren hørtes mildt sagt leie seg ut.... Panser, front og begge skjermene e ødelagt, og dørene va trege å åpna, så kan godt ver an e skjeive. Va ein goe trøkk. Eg e heilt fine, bare litt ømme i nakken og skulderå der selen tok. Va han i midterste bilen som gjekk i ambulanse. Han klagde på vondt i nakken, så eg ringte 113 for sikkerhetsskyld. Kem sin feil va det? Ka så skjedde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20614 Skrevet September 8, 2011 Mobil å belte kontroll på bybruå begge veier, oljemusee begge veier å bjergsted begge veier. Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20615 Skrevet September 8, 2011 De e aktive. I går hadde politiet stor kontroll på bybruå. Vett ikkje ka de kontrollerte, men der va ein haug me folk hvertfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20616 Skrevet September 8, 2011 Kem sin feil va det? Ka så skjedde? Klassisk kjedekollisjon. Fysste bil bråstoppte for stilleståede kø, så kom bil to som IKKJE klarte å stoppa, og så kom eg te slutt. Så e nok juridisk sett min feil, men ser ikkje at eg konne gjort noge aent ennå hatt større avstand enn normalt, og kem har det i morgenrushet. Kjørte ikkje uaktosmt eller alt for nærme. Fulgte trafikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20617 Skrevet September 8, 2011 http://www.ebay.de/itm/Golf-2-TDI-Pumpe-duse-PD-Pumpeduse-GFK-ASZ-Makrolon-/130570994954?pt=Automobile&hash=item1e66a3450a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20618 Skrevet September 8, 2011 http://www.ebay.de/itm/Golf-2-TDI-Pumpe-duse-PD-Pumpeduse-GFK-ASZ-Makrolon-/130570994954?pt=Automobile&hash=item1e66a3450a 220-240hk på ein 1752 hybrid med heilt standard turbindel? Jojo Men kult at det e godkjent ombygd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20619 Skrevet September 8, 2011 Laser kvernevikveien retning sunde like før bomring og Shell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20620 Skrevet September 8, 2011 Någen som har ein motorbukk te låns ei stond? Jupp! Står å tar plass hos meg, så det e vell vinn vinn situasjon d? Å ang kontrolla: Kem hadde onkel bag seg fra coca cola te forus og inn igjønå forus industri..... men blei eg stoppa, nup. HAHAHAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20621 Skrevet September 8, 2011 Jupp!Står å tar plass hos meg, så det e vell vinn vinn situasjon d? Sjefs! Gir ein lyd når motor e i hus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20622 Skrevet September 8, 2011 220-240hk på ein 1752 hybrid med heilt standard turbindel? Jojo Men kult at det e godkjent ombygd Alltid finne du någe å klaga på når der blir linket te sånne diesel bygg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20623 Skrevet September 8, 2011 Alltid finne du någe å klaga på når der blir linket te sånne diesel bygg! Alltid skryte dei av effekt dei ikkje har kjangs å oppnå... Original turbinsida på 1749va/vb turboene greie ikkje mer enn 200-210hk før baktrykket blir LATTERLIG høgt = knekkt aksling i turbo. Dessuten så støtte ikkje 52mm compressor så mye mer enn 20lb/min med luft som blir ca. 200hk på TDI motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20624 Skrevet September 8, 2011 Når tid ska du bruga all denne kunnskapen din å laga någe skikkelig då? Ska du ikkje selga einseren og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20625 Skrevet September 8, 2011 Når tid ska du bruga all denne kunnskapen din å laga någe skikkelig då? Ska du ikkje selga einseren og? Ska byggas i vinter, har jo motoren klar og litt deler her og der Kjøpa urquattroen så blir det gang på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...