Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Lasse, PLASTI DIP kan du kjøpa i nettbutikk her: http://www.oag.no/

og så velge du bare "Hente varene på vårt lager, Auglendsdalen 78, 4017 Stavanger" så sleppe du betala noe frakt ;)

image_32_31.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

plasti dip er jo helt perfekt til døråpner etc. i gammle biler!

aldri hørt om det før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode nyhede: Spurte tmtuning om de ikkje kunne finna någen som kunne produsera G60 breddere, her var svaret eg fekk:

Richard - We are working on getting a place to do them actually. Just might take a bit of time because getting the mold right for them is kind of tricky. We want to be able to make a set that could be used without having to have the door moldings.

Dette liker vi :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Renaulten EU godkjent i dag, 0 feil og 0,00 i målt avgass : smil :

Ikkje værst det for ein 1500 kroners bil :P E85 funke fjell på avgassmålingen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse, PLASTI DIP kan du kjøpa i nettbutikk her: http://www.oag.no/

og så velge du bare "Hente varene på vårt lager, Auglendsdalen 78, 4017 Stavanger" så sleppe du betala noe frakt ;)

image_32_31.jpg

Aha:)

Dette passer jo perfekt eg er blakk, men har ett gavekort på globy: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aspavigå ghetto... Noen fuckers som prøvde å åpne husdøra (bare med å dra ned håndtak, men men). De kunne godt sett meg og kjæresten gjennom vinduet, men prøvde likavel.

Bare litt seint jeg realiserte lyden, men politi kjører i natt litt rundt her hjemme :).

Damn, tror jeg må ha aluballtre eller 9mm... Sinsykt irritert av tyver nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne hjulpet meg med å skifte drivknute på S3en? :) Eller vet om noen som kan? Payment is involved of course :)

Venstre, ytre framme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenge og litt hjelp en dag i neste uke å få løftet ut motoren i den hvite golfen min. Mesteparten e demontert så trenger bare hjelp med å få den ut. Noen som kan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kunne hjulpet meg med å skifte drivknute på S3en? :) Eller vet om noen som kan? Payment is involved of course :)

Venstre, ytre framme.

Eg kan nok :-) Har du drivknute da? Kan nok skaffe eg for en billig penge igjennom SKF.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aspavigå ghetto... Noen fuckers som prøvde å åpne husdøra (bare med å dra ned håndtak, men men). De kunne godt sett meg og kjæresten gjennom vinduet, men prøvde likavel.

Bare litt seint jeg realiserte lyden, men politi kjører i natt litt rundt her hjemme :).

Damn, tror jeg må ha aluballtre eller 9mm... Sinsykt irritert av tyver nå!

Eg ser dere to i full dressur vær kveld eg ifra terrassen! Må snart komme opp å hilse på dere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så kunne hjelpt meg me montering av coilovers i dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ser dere to i full dressur vær kveld eg ifra terrassen! Må snart komme opp å hilse på dere!

Jeg tror du ser på huseiern oppe. Være vinduer ser man ikke fra der nede tror jeg :)

Just do it :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som vett ka politiet holde på med på flyplassen? Såg de hadde ein del kræsja biler ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet åpningstida på Globy leita på nettsidå men det stod jo sjølsagt ikke der:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så det er sagt så er ikke eg den som er flinkest til å leite/ finne ting: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så, så Lasse... d e jo derfor me andre e her sånn at me kan hjelpa deg å finna ting:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenge og litt hjelp en dag i neste uke å få løftet ut motoren i den hvite golfen min. Mesteparten e demontert så trenger bare hjelp med å få den ut. Noen som kan?

Har elefant, å transporter te å frakta an i, hvis det kan hjelpa? :) Send meg en melding på mobilen, lettast å få kontakt me meg då :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har elefant, å transporter te å frakta an i, hvis det kan hjelpa? :) Send meg en melding på mobilen, lettast å få kontakt me meg då :P

Elefantjekk har eg på lokalet så det e ingen problem. Sko nok greid det selv, men hadde vert greit å hatt me någen som har gjort det før. Så sleppe eg å bruka lang tid på å finne Løsninger son andre allerede vett om! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det kanskje blir å ta ut motor i dag hvis noen kjeder seg i kveld! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.