Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Nei egentlig ikkje, optiske feil visste eg om og det som beskrives som teknisk feil e liten oljelekk så ikkje kreve så alt for mye å fiksa. Bedre å vær ærlig når det ska selgas med tilstandsrapport osv :) Første pris va med gode marginer ;)

 

Drømme du deg vekk på finn.no?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge: hvis du trenge någe deler fra golfen min så må du bare komme og plukke. Kan sikkert ta en runde i dag hvis det passe for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei egentlig ikkje, optiske feil visste eg om og det som beskrives som teknisk feil e liten oljelekk så ikkje kreve så alt for mye å fiksa. Bedre å vær ærlig når det ska selgas med tilstandsrapport osv :) Første pris va med gode marginer ;)

 

Drømme du deg vekk på finn.no?

 

Ka e optiske feil?

Kor e oljelekken?

 

Kjente feil på denne modellen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det ikke noe med tette katalysatorer og 30% mindre effekt enn orginalt også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det ikke noe med tette katalysatorer og 30% mindre effekt enn orginalt også?

 

Nei, sletta feilkoder og vips så va bilen 30% sprekare, omtrent så å chippa ein turbobil : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e optiske feil?

Kor e oljelekken?

 

Kjente feil på denne modellen eller?

 

Optisk feil e noen riper i lakk og ein flekklakkering på fanger, noe steinsprut og såklart.

 

Oljelekk fra toppdeksel, standard feil ja. Toppene e overhalt allerede så den "standard feilen" e fiksa (slite fort ut ventilstyringane på eksos pga høg temp / luftkjøling ikkje kjøle bra nok)

 

Noen av dåkker så ska kjøpa kanskje? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei egentlig ikkje, optiske feil visste eg om og det som beskrives som teknisk feil e liten oljelekk så ikkje kreve så alt for mye å fiksa. Bedre å vær ærlig når det ska selgas med tilstandsrapport osv :) Første pris va med gode marginer ;)

 

Drømme du deg vekk på finn.no?

 

Satt å søkte på objektiver te speilrefleks kamerane mine å kom øve ein pårsje me optisk feil :P

 

Selges med synsprøve? :P

 

 

Spøk te side, bare eg som tolke teksten som at bilen selges med feil anslått te 75.000 i reperasjoner?

Ser ikkje for meg det tiltrekke seg flere kjøpere, heller motsatt?

 

Har vel låge ude ganske lenge uten disse opplysningene eller har du hatt den av markedet lenge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra :)

Jeg blir gaaal av bilvalget, skulle jo egentlig ikke ha ny bil, men nå er jeg supergira.

Rs4 og rs6 er uaktuellt pga forsikring, rs6 får jeg nesten ikke forsikret og 21k er dfet billigste jeg har funnet. rs4 er nedi 15k nå, men med 8tkm så er det litt lite. a8 4l tdi er nede i 9k noe som ikke er så ille.

Men så får man jo en fin a6 for 4-500k også da. Noen andre biler å vurdere? Må kunne trekke henger, må ha 4wd. SUV skal jeg ikke ha bortsett fra range rover sport isåfall, men litt dyre enda de supercharged v8`erne.

 

What to do?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra :)

Jeg blir gaaal av bilvalget, skulle jo egentlig ikke ha ny bil, men nå er jeg supergira.

Rs4 og rs6 er uaktuellt pga forsikring, rs6 får jeg nesten ikke forsikret og 21k er dfet billigste jeg har funnet. rs4 er nedi 15k nå, men med 8tkm så er det litt lite. a8 4l tdi er nede i 9k noe som ikke er så ille.

Men så får man jo en fin a6 for 4-500k også da. Noen andre biler å vurdere? Må kunne trekke henger, må ha 4wd. SUV skal jeg ikke ha bortsett fra range rover sport isåfall, men litt dyre enda de supercharged v8`erne.

 

What to do?

 

Toyota Carina II så får du mye rust for pengene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Range rover sport e jo kanon.. 2 eg kjenne har sånn og de har vært fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje eg så styre med salg av an, e ein så har sagt han ska ha an nå så får se om fyke :)

 

Frank, 320 sugehk, 1100kg, bakhjulstrekk og hekkmotor, greie Nordschleife bil det der: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30837435

 

Må trekke henger, planen er å ha en fin bil til neste ringen/spa tur. Så slipper jeg å sende s2n med autolink

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må trekke henger, planen er å ha en fin bil til neste ringen/spa tur. Så slipper jeg å sende s2n med autolink

 

Ja, det var vel et lite sirkus.. mildt sagt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etterlyser «sossete» Oslo-mann etter voldtekt

Den ene var ifølge kvinnens beskrivelse 170-175 cm høy, og hadde blondt/brunt hår med litt skjegg. Mannen var lys i huden, ha Oslo-dialekt og vært ikledd jeanse og hvit skjorte da voldtekten skjedde. Hun beskriver at mannen hadde en «gage» - en slags ring som dannet et hulrom i øreflippen og utvider dette hullet. Denne skal ha vært liten.

Mannen ble observert kjørende vekk fra hotellet i en rød Audi S2 med Vipec sprut

 

http://www.dagbladet.no/2011/10/31/nyheter/innenriks/voldtekt/18832647/

 

 

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må trekke henger, planen er å ha en fin bil til neste ringen/spa tur. Så slipper jeg å sende s2n med autolink

 

Har du ordna kåk i Oshlo? Skulle ikke du skaffe egenkapital? eller blir det nye bil å fortsatt bo i Oljebyen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordna kåk, men har ordna ny jobb så kan både raise egenkapital og kjøpe ny bil. Så no more oilcity, nå er det voldtektsbyen for alle pengå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg hadde lyst på morro trekkbil så jeg fiktisk endel på Ford lightning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordna kåk, men har ordna ny jobb så kan både raise egenkapital og kjøpe ny bil. Så no more oilcity, nå er det voldtektsbyen for alle pengå

 

Hva skal du begynne med nå da, heltids voldtekt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sånt, blir nok innenfor olja så blir nok litt farting til stvg anyways:) Greit å ha en kurrant pendlebil da. Men noe ford skal jeg aldri ha ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sånt, blir nok innenfor olja så blir nok litt farting til stvg anyways:) Greit å ha en kurrant pendlebil da. Men noe ford skal jeg aldri ha ;)

 

Farting? Som i Fartbrazil.com?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge: hvis du trenge någe deler fra golfen min så må du bare komme og plukke. Kan sikkert ta en runde i dag hvis det passe for deg.

 

Nå får me visst besøk av farmor seinare så då ryge det i kveld.. Ska du i lokalet en aen dag denne ukå?

E den kvide 2 dørte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farting? Som i Fartbrazil.com?

 

Lundin... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må trekke henger, planen er å ha en fin bil til neste ringen/spa tur. Så slipper jeg å sende s2n med autolink

 

Ka me A6 3.0TDI Quattro då? Må jo ver ein fin fin trekkbil som går bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.