#21551 Skrevet November 7, 2011 Handla fra dekkonline... første og siste gang... anbefaler på ingen som helst måte å kjøpe disse dekka pga? hvilket merke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21552 Skrevet November 7, 2011 Dårlig grep, mye støy... men det verste av alt er at de blir ujevne etter at de har stått ca 1 uke.. noe som passer veldig dårlig for meg som jobber 14dager borte av gangen.. hehe Er achilles, de billigste dekka som finns.. 700kr stk eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21553 Skrevet November 7, 2011 Hmm not guud var kun de til grei pris og: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21554 Skrevet November 7, 2011 Tror kumho har i 215/40 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21555 Skrevet November 7, 2011 Ser ut som alle dekka som kommer opp på dekkonline ikke er for nordiske forhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21556 Skrevet November 7, 2011 kan sjekke opp ang dekk for deg, men dette er i oslo da. Så evt frakt til deg blir jo ekstra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21557 Skrevet November 7, 2011 Takk. Eg har gode priser her lokalt vis det blir 225 40, men ingen av de eg kjenner kunne skaffe 215 40 Var spesielt 215 40 dekk eg tenkte på, så vis du har noen kontakter som kan skaffe det så hadde det vært morro med ein pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21558 Skrevet November 7, 2011 (endret) Ved siden av bilen så er det fly jeg er opptatt av. Tenkte å benytte muligheten for å reklamere litt for den andre hobbyen min. Flott rc-klubb på Bore strand for de som snuser på rc fly og heli. Her er en liten video da jeg fløy igår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21559 Skrevet November 8, 2011 Står en del her og: http://www.rogalandsavis.no/nyheter/politilogg/article5798202.eceE visst någen kritisk skadde! Onkel te Lene e blandt de skadde, ligge i koma på Haukeland med 3. grads forbrenning på 50% av kroppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21560 Skrevet November 8, 2011 Onkel te Lene e blandt de skadde, ligge i koma på Haukeland med 3. grads forbrenning på 50% av kroppen Kjipt:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21561 Skrevet November 8, 2011 Onkel te Lene e blandt de skadde, ligge i koma på Haukeland med 3. grads forbrenning på 50% av kroppen Off, kryssa fingran for at det går bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21562 Skrevet November 8, 2011 Ved siden av bilen så er det fly jeg er opptatt av. Tenkte å benytte muligheten for å reklamere litt for den andre hobbyen min. Flott rc-klubb på Bore strand for de som snuser på rc fly og heli. Her er en liten video da jeg fløy igår. Ah, du flyr sammen med Eivind:) God kompis av meg det! Er kult å se på dette, men har ikke nerver til å fly selv, hehe! Får holde meg til RC bilene i stedet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21563 Skrevet November 8, 2011 Onkel te Lene e blandt de skadde, ligge i koma på Haukeland med 3. grads forbrenning på 50% av kroppen Fytti helvete, blir helt dårlig bare av tanken på det der.. Var skikkelig dårlig stemning på jobben igår. Håper virkelig det går bra med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21564 Skrevet November 8, 2011 Någen her som vet kor eg kan finna oversikt over oem vw golf 6 felger skal selge ett par sett så tenkte eg det hadde vært greit å hatt navn og ET på felgene med i annonsa:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21565 Skrevet November 8, 2011 Någen her som vet kor eg kan finna oversikt over oem vw golf 6 felger skal selge ett par sett så tenkte eg det hadde vært greit å hatt navn og ET på felgene med i annonsa:p http://forhandler.volkswagen.no/wip4/service/accessories_all.epl?cat=4600&tcat=3513&filter=175&mycar= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21566 Skrevet November 8, 2011 Noen så har ein 35w ballast te xenon? Den eine min har blitt akvarium pga supersmart plassering Sent from my iPhone using iPhone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21567 Skrevet November 8, 2011 Takk Finn typisk nok var ikke mine felger i oversikten har du/någen peiling på ka disse hette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21568 Skrevet November 8, 2011 Takk Finn typisk nok var ikke mine felger i oversikten har du/någen peiling på ka disse hette Ronal Porto PART NUMBER: 5K0601025F 7.0JX17 H2 ET54 http://www.hubcaphaven.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=HC&Product_Code=6632&Category_Code=507 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21569 Skrevet November 8, 2011 Finni=etka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21570 Skrevet November 8, 2011 Andre omgang: VW portoWheel diameter (in.) 17 Wheel width (in.) 7 Wheel lug pattern (mm) 5x112 Wheel centerbore (mm) 57.1 Wheel offset (mm) 54 Wheel part # 5k0 601 025 f 8z8 (diamond silver) Stock tire size Center cap part # 3b7 601 171 xrw misc notes 225-45-17 weight (lbs) 24.8, mounted w/stock conti tires=46~48 lbs misc notes standard on 2010 Golf hatchback and Jetta sportwagen aka. Golf wagon TDI, silver thanks to sportriderseattle for the pic and 6thVW-1stTDI for the weight http://www.myturbodiesel.com/1000q/wheels/17-vw-wheels-5x112.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21571 Skrevet November 8, 2011 Finni=etka? Ikke på denne maskina! Tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21572 Skrevet November 8, 2011 haha fantastisk! Finni: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21573 Skrevet November 8, 2011 Siden du spytter ut vag delenr som om det skulle vært skråtobakk... så ja... jeg lurer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21574 Skrevet November 8, 2011 Siden du spytter ut vag delenr som om det skulle vært skråtobakk... så ja... jeg lurer Ikke hørt at møller skal gå vekk i fra ETKA lisenser og kun bruke google fra nå av? Så skal timeprisen ned fra 1200,- til 480,- og det gis nå prisgaranti på ebay annonser eks. frakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21575 Skrevet November 8, 2011 Siden du spytter ut vag delenr som om det skulle vært skråtobakk... så ja... jeg lurer Hahaha, eg daua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...