#22051 Skrevet Desember 20, 2011 Nesten ingen på lokalet kjører audi ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22052 Skrevet Desember 20, 2011 nå er det jo ikke bare til de på lokalet da men til de som er med i klubben også håper jeg Lyst å hente dem søren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22053 Skrevet Desember 20, 2011 Har du lyst å legge av en til VW søren? Takk for julegavene Arild! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22054 Skrevet Desember 20, 2011 Passer 210mm svinghjul på syncro kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22055 Skrevet Desember 20, 2011 Først må du stilla med vaflene du lovte Du kan heller få den Nord-Koreanske retten Cheesburger på neste LTH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22056 Skrevet Desember 20, 2011 Altså... vaffla versus kjeseburgar? Vaffla anytime! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22057 Skrevet Desember 20, 2011 Dette flotta 4motion været åsså har eg ikke mulighet til å kjøra med bilen: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22058 Skrevet Desember 20, 2011 Dette flotta 4motion været åsså har eg ikke mulighet til å kjøra med bilen: dum : Ka så e gale?? Ut å leka litt nå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22059 Skrevet Desember 20, 2011 Kan godt ta ett VW eg og Søren =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22060 Skrevet Desember 20, 2011 Før någen får må någen henta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22061 Skrevet Desember 20, 2011 Før någen får må någen henta:) Stemmer nok det Men det er typisk at alle skriker, men til slutt kommer folk ikke til å hente tingene, stemmer det eller Alfi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22062 Skrevet Desember 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22063 Skrevet Desember 20, 2011 YOUTUBE Shit! hahahha, ka faen e d du sidde å søge itte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22064 Skrevet Desember 20, 2011 Shit! hahahha, ka faen e d du sidde å søge itte? Den kom faktisk fra facebook, e visst någen lame folk så legge ud klipp der åg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22065 Skrevet Desember 20, 2011 winky winky ser ut som den ligger snart på gulve hvis han holder på med dette der lenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22066 Skrevet Desember 20, 2011 Noen av Einserfolkå her så e interessert i ein komplett bakstilling ombygd te skivebrems? (Jepp, den blå går i presså...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22067 Skrevet Desember 20, 2011 Noen av Einserfolkå her så e interessert i ein komplett bakstilling ombygd te skivebrems? (Jepp, den blå går i presså...) Sko kanskje hatt ng sånt på min.. Hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22068 Skrevet Desember 20, 2011 Någen som har peiling på dette med skatt. har fått skattekortet mitt nå å det ser jo ut som halve inntekta mi kommer til å gå i skatt året som kommer. blir feks aksjeutbytte lagt til inntekt? kor går de forskjelige skatteklassene? ser jo rimeligt svart ut vis egmå betale så mye skatt som det ser ut som: bh : Forbanna greier! det er mine penger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22069 Skrevet Desember 20, 2011 Du betale 28% skatt på utbytte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22070 Skrevet Desember 20, 2011 Du betale 28% skatt på utbytte... og også 28% skattelette hvis du taper når du selger aksjene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22071 Skrevet Desember 20, 2011 og også 28% skattelette hvis du taper når du selger aksjene Som du også har betalt 14,1% arbeidsgiveravgift og normal inntekskatt av. I tillegg blir det 25% merverdiavgift når du bruker pengene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22072 Skrevet Desember 21, 2011 Dokke som e så flinke på detta, kosn regne eg ut kor mye skattelette eg får pga lån? Tru eg fant ut at eg betale jo 43% skatt sånn ca.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22073 Skrevet Desember 21, 2011 Dokke som e så flinke på detta, kosn regne eg ut kor mye skattelette eg får pga lån? Tru eg fant ut at eg betale jo 43% skatt sånn ca.. 28% av totalt renter innbetalt på året. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22074 Skrevet Desember 21, 2011 Dokke som e så flinke på detta, kosn regne eg ut kor mye skattelette eg får pga lån? Tru eg fant ut at eg betale jo 43% skatt sånn ca.. Å syge sattan! 43%?????? Får litt igjen du då tenke eg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22075 Skrevet Desember 21, 2011 28% av totalt renter innbetalt på året. Hmm.. okei, så e ein god del me andre ord.. Då må eg bare finna ud kor mye renta eg betale i løpet av eit år. Hehe.. Eller kan kanskje lønningskontore fiksa det for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...