Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Var dyrt med slikei pumpe til å koble på drillen, så måtte jeg kjøpt slanger og sånt i tilegg, tror det blir å åpne det dekselet i bagasjerommet (det som er bensinpumpa? trodde det bare var måleren) å kjøre nedi håndpumpe...

 

 

Trenger du forresten speila? lånte bort bilen min til en kompis, så klarte han selvfølgelig å knuse høyre speilet på den...

satt tre mann å ropte "Pass på for stolpen", så smalt han rett i likavel... 4 gang på 3 mnd med lappen han har rygga på no å ødelakt biler...

 

For å få ut bensinen:

 

For å slippe å suge bensin; ta en 1,5 liters flaske og skjær et hull på str med en 50-øring i siden. Slange ned i tanken og andre enden i tuten på flaska, tett rundt slange med litt papir eller en tøyfille. Klem flaska sammen og sett tommeltotten foran hullet i sida. Slipp klemmet på flaska = vakum i flaska. Må sikkert gjenta "pumpingen" ett par ganger for å få bensinen gjennom slangen. Har gjort dette noen ganger, funker gull! Når bensinen kommer ut i flaska, drar du bare slangen ut og tetter med tommeltott og har slangen i en bensinkanne.

 

Annen mulighet er vel å kappe bensinslangen etter pumpe/filter og tvangskjøre pumpa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagstreff i dag! Klokken 19.00 på mc.donalds på kvadrat for de som e nye! ;)

 

Kan ikkje i dag heller!! :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må borre hull i tanken.

 

Kunne egentlig tenkte meg speilene, siden de var lakka. Er de lakka på G60en? Jeg har 1x lakka og 1x matt på min bil.

 

De er matte på g60,en, og ja, han tok selvfølgelig speilhuset også. (kun en liten sprekk da)

mine er jo eletrisk justerte, er det noe stress med det? er det forsjell på speilhusene?

 

Har nå lovet bort speilene til deg, så han får skaffe nytt speil han så knuste det gamle heller, han har vist rabatt på knoksen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagstreff i dag! Klokken 19.00 på mc.donalds på kvadrat for de som e nye! ;)

 

Ska du komma? For du har ennå 2 tskjorter som e mine hos deg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E jo et av de råeste byggene her på forumet den siste tiå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell: Er PDC sensorene fast i grillen slik at en grill uten PDC ikke passer, eller kan de flyttes over mellom griller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en svæææær kompressor (tank, elmotor og kompressor) vi må kvitte oss med. Hvor kan vi levere noe slikt en tirsdags ettermiddag på lovelig måte?

 

André

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikkje i dag heller!! :(

 

Er mange måneder jeg har vært der selv, huff men første søndag i Mai sier jeg bare ;-)

 

EDIT: Kan være både mai 2012, 2013 eller 2014 :-P

 

 

Fantastisk rå sleeper bil! Men hvorfor selger alle bilene sine når de har lagt en milliard i bilen? Kanskje jeg også må selge min etter jeg er ferdig med den for en brøkdel av hva jeg har lagt inn i den pga endring i livsituasjon (in love)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag en lekter og plasser kompressor... sjøsett den.. vent på at den synker... problem borte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mange måneder jeg har vært der selv, huff men første søndag i Mai sier jeg bare ;-)

 

EDIT: Kan være både mai 2012, 2013 eller 2014 :-P

 

 

 

Fantastisk rå sleeper bil! Men hvorfor selger alle bilene sine når de har lagt en milliard i bilen? Kanskje jeg også må selge min etter jeg er ferdig med den for en brøkdel av hva jeg har lagt inn i den pga endring i livsituasjon (in love)

 

Kanskje fordi noen er mer glad i å bygge bil kontra å bruke de ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lag en lekter og plasser kompressor... sjøsett den.. vent på at den synker... problem borte :)

 

HAHA

 

Kanskje fordi noen er mer glad i å bygge bil kontra å bruke de ? :)

 

Ja, tror du er inne på noe der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell: Er PDC sensorene fast i grillen slik at en grill uten PDC ikke passer, eller kan de flyttes over mellom griller?

 

De kan flyttes over mellom griller. Hadde jo vært rart å kjøpe ny grill fordi en sensor er død!? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tenkte jeg å flytte sensorene fra en grill som har de orginalt og til en grill som ikke har de orginalt.

Men, ja; det hadde vært dumt hvis man måtte kjøpe ny grill hvis en senos ryker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tenkte jeg å flytte sensorene fra en grill som har de orginalt og til en grill som ikke har de orginalt.

Men, ja; det hadde vært dumt hvis man måtte kjøpe ny grill hvis en senos ryker...

 

Det går ikke siden holderne sitter i grillen. Det er ikke selve PTCen som holder seg fast i grillen, de blir holdt fast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se når pakken kommer i posten. Får gjøre litt custom fitting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3000kr for å lakkere 4stk 20" felger. Er det dyrt eller billig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes ikke det hørtes så ille ut. Er det svart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart farge, men det skal gjøres i Polen av profesjonelle folk. Prisen er inkl frakt til og fra og fiksing av litt kantkjøring.

Vi har transport til og fra Polen 3-4 ganger i mnden her fra jobb, så de tar de med opp og ned.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.