Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hmm Dar va ng likt me dei dekkane..

 

Føle meg ganske sikker på det e mine felga for å sei det sånn...

 

Dekkå e jo kliss like! Send meg ein sms når du vett kati du ska der, så ska eg se om eg har sjangs t å ver me:) Ska t gamlingane på ittemiddagen imårå, men vett'sje kor lenge eg bler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkå e jo kliss like! Send meg ein sms når du vett kati du ska der, så ska eg se om eg har sjangs t å ver me:) Ska t gamlingane på ittemiddagen imårå, men vett'sje kor lenge eg bler...

 

Tar det sikkert på formiddagen hvis me klare få tag i han....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sattan!!!

 

Kjell, har du nummeret te han så ville kjøpa felgene når du hadde de te salgs? Samme nummer? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, fant ikje nummere på telefonen.

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme dekk også ja....... Tror nok at "noen" bør ha en helvettes god forklaring på dette her eller????? : klø :: klø :

 

Hva sier dere gutta? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trø opp en gjeng... Juling + felger eller grov erstatning + felger... Fritt valg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste om ikkje ALLE sende melding te fyren så han fatte mistanke. Hvis det e samme fyr som har tatt de har han nok dette i bakhåvet hvis det plutselig ramle inn med folk så e intresserte i felgene.

 

Spre bildene tatt i nabolaget, prøv å finn ut kor det e hen. Hvis det e i Sandnes kan någen gjerna kjenna igjen plassen evt bilen.

Ut i fra annonsen virke det som fyren e norsk. Vanskeligt å se på bildene om bilen e norsk regga.

Spre åg telefonnummeret å se om någen har dette fra ein plass!

 

Besta hadde vert om ein fant ut kor han bodde, dro hjem å henta felgene sjøl. Evt tok de som står på bilen hans som gissel ;o

 

Evt hvis han svare på mailene og oppgir adressen sin.. Kan jo ver han e fydde tåsjen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He navn og adresse mest sannsynlig nå. Stikke innom politie fusst imårå og hvis ikje dei vil ta ein tur så tar eg ein tur sjøl. He dokumentasjon på salgstråd her inne og på finn.no med identiske bilder og informasjon. Me får sjå kå de seie. :)

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, jeg er med, ring meg når du skal stikke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i politi, det tar for laaaang tid :P

 

(pluss saken blir garantert henlagt pga manglende ressurser)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å ta den gode gamle anekdoten med å ringe til politiet utallige ganger om en innbruddstyv, men ingen reaksjon fra politet, for så ringe inn å si at det er ingen vits å komme for nå har du skutt han...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko heilt klart ikke hatt sen siste der. Men skål alikavel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal inn på jobb imorgen og kan se om jeg finner ut hvem som har det nr.. Det er ikke et netcom eller tele2 nr. Må på jobb for å finne ut om det er telenornr..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke vits å stresse... Det er jo bare ringe å spør om å få se på felgene og at du er int i begge setta.

Da blir du garantert invitert hjem til ham. Han gidder nok ikke laste bilen med felger for at du skal få se på dem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Var på ein liten tur i dag, men såg ikje ng til felgane. Holde visstnok til på Klepp. Så gjekk til politiet å anmeldte sagen og der fekk eg beskjed om at eg ikje måtte finna på å kontakta han. Når hu fant ut kå han hetta så da hu bare "Åja...." Spurte om det va ein kjenning og det kunne ikje hu uttala seg om, men hu skyndta seg bag på bakromme for å ringa ein patruljebil på klepp. Hehe.. Så me får sjå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Var på ein liten tur i dag, men såg ikje ng til felgane. Holde visstnok til på Klepp. Så gjekk til politiet å anmeldte sagen og der fekk eg beskjed om at eg ikje måtte finna på å kontakta han. Når hu fant ut kå han hetta så da hu bare "Åja...." Spurte om det va ein kjenning og det kunne ikje hu uttala seg om, men hu skyndta seg bag på bakromme for å ringa ein patruljebil på klepp. Hehe.. Så me får sjå.

 

NICE!!!

 

edit: Du få vell en del erstatninger også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NICE!!!

 

edit: Du få vell en del erstatninger også da :)

 

Gjør nok ikje det du.. Av kem sko eg få det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør nok ikje det du.. Av kem sko eg få det?

 

Av han. Du anmelder jo saken!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er i tyskland, men du får ikke erstatning bare for du anmelder noe. Finner de det som er stjålet, får du det tilbake, evt så kan du vel få erstatning fra forsikringen dersom det som er stjelt er skadet etterpå. Men er det i samme stand som når det ble stjålet får du ingenting

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw søren, ka e blinklys hendel på Tyskland språk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.