Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Noen så har eller vett om ein fullt brukbar bil i prisklasse "vrakpant" te salgs?

 

Samma ka

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

 

Har du ødelagt Passaten igjen? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha nei.

 

Trenge ein bil eg kan ha ståande på jobb når eg bruke firmabil uten å måtte demontere bilstolen heila tiå

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein kompis så ska knoksa ein jetta.. Endel rust og dritt men den blir brukt hver dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein kompis så ska knoksa ein jetta.. Endel rust og dritt men den blir brukt hver dag

 

Har du regnr?

Tenkte på eu kontroll og slikt

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en komplett orginal Polo 6n Grill liggende å slenge som eg kan få kjøpe billig gjør ingenting om det er knekt noen fester:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en komplett orginal Polo 6n Grill liggende å slenge som eg kan få kjøpe billig gjør ingenting om det er knekt noen fester:p

 

Pleie jo vær noen av dei på Knoksen fra tid te aen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleie jo vær noen av dei på Knoksen fra tid te aen? :)

 

Får satse på det vis ingen her har. Har vel Lørdag åpent ennå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en komplett orginal Polo 6n Grill liggende å slenge som eg kan få kjøpe billig gjør ingenting om det er knekt noen fester:p

 

En mener eg har en ligganes i kjelleren hos mor. Hvis eg har det kan du sikkert få den av meg. Ska se om eg finner den i helga. Ok det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på det vis ingen her har. Har vel Lørdag åpent ennå?

 

Lørdagsåpent ut mars ja :)

 

Eg må og ha meg ett AAZ toppdeksel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å hiva seg med me stikke ut før middag på Lørdag.:)

 

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min ble godkjent hos BT idag:)

Så plutselig da noe finurlig i det gamle vognkortet mitt: "Ikke godkjent med justerbart senkesett. Merke TA-tecnics (og så en del tekniske specs)" Det jeg egentlig reagerte på var at det stod at det Ikke var godkjent, trodde det bare var sånn at om det ikke stod oppført noe så er det ikke godkjent....

 

Uoffesielt VACN amatørmesterskap på snowboard på Gilja på søndag. Førstemann som tar triple cork får R8 V10 2012 av meg personlig :)

 

Lov å komma me ei lang tynn "snøfjøl" på kver fod? å kan du forklara ka ein triple cork e så eg kan øva meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En mener eg har en ligganes i kjelleren hos mor. Hvis eg har det kan du sikkert få den av meg. Ska se om eg finner den i helga. Ok det?

 

Høres jo veldig bra ut eg gir deg en lyd. Har jo Roccobaklykter liggende i stua her som er tiltenkt deg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min ble godkjent hos BT idag:)

Så plutselig da noe finurlig i det gamle vognkortet mitt: "Ikke godkjent med justerbart senkesett. Merke TA-tecnics (og så en del tekniske specs)" Det jeg egentlig reagerte på var at det stod at det Ikke var godkjent, trodde det bare var sånn at om det ikke stod oppført noe så er det ikke godkjent....

 

 

 

Lov å komma me ei lang tynn "snøfjøl" på kver fod? å kan du forklara ka ein triple cork e så eg kan øva meg?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kun amerikanere som trenger å gjøre et snowboardhopp om til en Matrixfilm for å kunne skjønne at det er umulig for hvermannsen å ta en triple cork.

 

"If he misses the target by point one degree he will not make the 4927,234 inch jump and he will die a slow and painfull death!!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekje hørt ng ennå.. Hadde eg visst adressen hadde eg nok gjort det samma.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så har lite å gjør på i 1-2 tiå i natt og kunne tenkt seg å svippt meg å fruen fra Hundvåg te Dusavigå? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska te ett vennepar for full 3 retters midag, vin og spetakkel, har barnafri så då blir det goe stemning :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.