Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Skule tro de leide inn Tibetanske munker som frakta varene på esel utifra prisen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det var så gæærnt med de delene jeg bestilte idag (460 for oljetrykksledning, og 29,- for bolten som skal feste denna til g-lader) men har blitt forbauset over prisene her tidligere. bla tomgangsregulator til drøyt 5000,-

Tror nok det sitter noen å putter en finger opp i lufta med delepriser etter hvor vanskelig det er å lage repro...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har nok av eksempler på "ting som er veldig dyre hos møller uten at man kan forstå hvorfor"

 

og med en gang du skal ha deler til en bil som ikke kom med den delen ser de alltid rart på deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ihvertfall skrive under på at Åmund er flink. Var innom og kjøpte noe klips og litt små-greier. Er ikke den som er innom Møller for ofte, siden jeg ikke bor i byen. Spurte om pris på nye dempere til bakluka, og fikk oppgitt 500-ett-eller-annet pr stk. Slo det ifra meg der og da, og tenkte "ebay". Liten stund etterpå ringte jeg ut for å bestille et deksel jeg klarte å brekke sundt. Var jo Åmund jeg traff på igjen på telefonen, og da han fikk reg.nr på bilen spurte han om det var gass-dempere til bakluka jeg skulle ha (dvs han husket igjen bilen/meg og at jeg spurte om pris på disse).

 

Må si jeg ble imponert over hukommelsen hans!

 

"Klapp på skulderen til Åmund"

 

Han fikk sikkert opp siste prisoverslag.. :)

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi QUATTRO Kurs 14.-15.mars 2012.

 

Noen som skal reise opp i år? Jeg skal ikke, men hun som jeg deler adresse med skal....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt nytt drivledd på Meca.. spurte om alt fulgte med JA sa hu.. ser nå at de ikkje følgte med FETT.. finnes det noe alternativ eg kan bruka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt nytt drivledd på Meca.. spurte om alt fulgte med JA sa hu.. ser nå at de ikkje følgte med FETT.. finnes det noe alternativ eg kan bruka?

 

36-191_l.jpg

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på toyota og fikk tatt bilder av rustflekker på bakluka i dag masse små prikker til og med under reklamen .han som tok bildene skylde på steinsprut: klø : personlig syns eg det er merkeligt at heile bakluka skal være full av steinsprut når det er ingenting i fronten.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på toyota og fikk tatt bilder av rustflekker på bakluka i dag masse små prikker til og med under reklamen .han som tok bildene skylde på steinsprut: klø : personlig syns eg det er merkeligt at heile bakluka skal være full av steinsprut når det er ingenting i fronten.: rolleyes

 

E du ein jækel på å rygga altså? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

36-191_l.jpg

 

;)

 

Takk Petter. E bukken ledig i dag? Isåfall kunne eg godt tenkt å fått lånt den te å bytta

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Petter. E bukken ledig i dag? Isåfall kunne eg godt tenkt å fått lånt den te å bytta

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

 

Eg ska kikka litt på forstillingå på svigers sin Corsa (naboen din) Men det tar ikkje langa tiå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porschen? hehe de hørres bra ut.

 

 

kori e dåkke ute ca?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porschen? hehe de hørres bra ut.

 

 

kori e dåkke ute ca?

 

Porschen ja :P (1.0 3syl)

 

e vel den vanliga tiå, rundt halv6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :

 

Nå starter vi igjen med Street Legal, dragrace 0 - 201 meter med gatebiler.

 

Lørdag 21 April på Løwenstrasse, Forus, Sandnes. Løp start 13.00 med eliminering fra klokken 17.00.

 

Løpet er lovlig gate race med Norsk registrerte biler.

Har du en kompis som skryter av hvor rask bilen hans er, utfordre han til å bevise det.

 

Vi kjører 4 klasser:

Bracket kjører på idealtid som du bestemmer selv før konkuransen starter.

Street kjører tilnermet tid på 8,70

Bad Boy kjører tilnermet tid på 7.70

Test klassen kjører bare for tidkort.

Kjører du fortere en 7.60 blir du disket for mer kjøring på dette stevnet.

 

Deltakere fra 18 - 23 år kjører gratis ved forhåndpåmeling

Deltaker pris 400,- (ved forhåndspåmelding 200,-)

(Forhåndpåmelding er før 18 April på mail til ordin@c2i.net)

Publikum kun 100,- inklusiv tribune

 

Teknisk reglemang vil komme fortløpende på sidene til Jæren Dragrace Klubb

 

For mer info send mail til ordin@c2i.net eller følg med på nettet for informasjoner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm kanskje få teste Launch Controllen min da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på toyota og fikk tatt bilder av rustflekker på bakluka i dag masse små prikker til og med under reklamen .han som tok bildene skylde på steinsprut: klø : personlig syns eg det er merkeligt at heile bakluka skal være full av steinsprut når det er ingenting i fronten.: rolleyes

 

Faktisk fyste gang eg har hørt om nogen så rygge så fort at steinsprut på baklukå e ett problem.

 

Tenkte eg sko prøva passaten på street legal Forus, men e litt redde for å bli diska pga eg kjøre for fort..:P

Menmen, kun 200m så e jaffal 4WD ein stoore fordel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skulle vi bare hatt et uoffisielt lokallags mesterskap.....

b00b2262-50e1-2762.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket programm er det?

 

Kan godt prøve det jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, eg satt akkorat å tenkte her for et par dager siden... kor faen e d blitt av tysse??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi snakket faktisk om det på lokallagstreffet, lurte på om han hadde gått under jorda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.