Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ja, bilen e GRIMME ja, men kan dra 2100kg på kroken, god plass og perfekt motor å trekka med. Altså trekkbil te Jettaen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vetsje ka så skremme meg mest. At Petter vurdere Mercedes desidert styggeste modell eller 2 menn så diskutere vaskemaskiner på Internett på lørdagskvelden... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har ein bit kobberplate min 15x15cm liggende å slenge som eg kan få kjøpe?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tykkelse skal du ha?

(har tilgang til litt forsjellig på jobb, må bare vite hva jeg skal lete etter...)

 

Blir nye calippere på passaten nå, lufteniplene var bukket av, og 2 stk "grisepikker" brakk av inni. så borte jeg opp med 8mm bor, for å så brekke av gjengetappen nedi etterpå...

 

Tror jeg skal lage prosjekttråd ikveld Søren:) spammer ned hele offtopicen med ontopic:evil:

 

Grunnen til at jeg ikke har prosjekttråd er at bilene mine pleier ikke vare så lenge... men kan ligegodt lage en tråd for meg, ikke spesifikt for en bil?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei Jonatan, du spammer offtopicen, med offtopic for offtopicen :P

 

Lag deg en prosjekt tråd du :) Til neste gang: Kast grisepikken, mocca verktøy som, somregel gjør ting vondt verre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er samme calipperne som G60 du har (med 280mm bremser) så tror jeg at jeg har 3 sett calippere liggendes! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stian:

Du har vel ikkje tilfeldigvis 2 innvendige døråpnere til golf 2 liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror eg ikkje. Tror ikkje eg har demontert disse tidligere. Men det e der vel flust av på knoksen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonatan hadde satt stor pris på det vis du kan skaffe :) har vært på div butikker i dag og ingen hadde plata bør ha tykkelse på 1-1,5mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er noen med VAGCOM her som kunne hjulpet meg med å programmere inn noen bytes. Har infoen som skal endres klar. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tror eg ikkje. Tror ikkje eg har demontert disse tidligere. Men det e der vel flust av på knoksen! ;)

 

Va på knoksen idag, stappfult på heila området, så fekk kun lov å gå å plukka i 20-25 bila, desverre ingen 2 er golfa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er noen med VAGCOM her som kunne hjulpet meg med å programmere inn noen bytes. Har infoen som skal endres klar. :)

 

Har eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka du trenge nå? Har ennå masse 35i deler igen eg...

Eller e d t faceliften du trenge nå?

 

Ser dårlikt ud me kobberplate, konteineren ble tømt igår og eletrikere og rørleggerene tok med seg det meste av kobber på fredag... (Siden kobber har en viss salgsverdi samler de opp og selger til inntekt for julebord)

 

Hva er det du trenger til egentlig? Så noen plater her tidligere, men de var nok noe tykkere... 2-3 mm

 

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror der va 1 Passat på knoksen, såg ikkje så møye på an, men såg godt brukte ud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte møller i dag å sko bestilla nye foringer te stabstaget framme. Men de solgte ikkje de laust. Kun komplett stag.. Merkeligt? : klø :

 

Någen så vett kor eg kan får kjøpt disse foringene laust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har sikkert misforstått å trudd at det var lenkarm du meinte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei kjørte faktisk bortom å såg bilde i ETKA.

 

Men uansett. Søren, eg e på jakt itte nye komplette drivakslinger te audien. Ka e dt på tysk? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antriebswelle vorne rechts

Antriebswelle vorne links

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte møller i dag å sko bestilla nye foringer te stabstaget framme. Men de solgte ikkje de laust. Kun komplett stag.. Merkeligt? : klø :

 

Någen så vett kor eg kan får kjøpt disse foringene laust?

 

Har ikke du kjøpt deg nye stabstag? Da skal det jo følge med nye foringer... Hvis ikke så mener jeg at powerflex har slike foringer løst;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du kjøpt deg nye stabstag? Da skal det jo følge med nye foringer... Hvis ikke så mener jeg at powerflex har slike foringer løst;)

 

Har bare kjøpt nytt stabstag bak. Men skal bestille polyforinger til det framme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.