Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Fant clippen, men mitt redigeringsprogramm spiser ikke filen :(. må finne ut av det en annen dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant clippen, men mitt redigeringsprogramm spiser ikke filen :(. må finne ut av det en annen dag.

 

Greit det er ikke noe bråhast:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men jeg glemte det jo ut igjen :). Så skal fikse det fortest mulig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny bremsing, ny større turbo, ny video, problem løst :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant clippen, men mitt redigeringsprogramm spiser ikke filen :(. må finne ut av det en annen dag.

 

Lastet ikke du ned det samme programmet som jeg har? Da skal det funke... Gi den til meg i dag så skal jeg se på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne ikke få 13. Så da blei det 14 istedenfor.

 

mulig det henger sammen med problemene vi hadde med overføring av filen.

 

Bare prøv du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

By the way, jeg begynner på trening igjen i dag folkens:D Søren blir med meg som fast treningspartner fra i morgen av, så da skal jeg få pisket inn noen muskler i kroppen hans også, hehe :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor dere skal trene?

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho, du komme te få gangsperr så det holde :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir City Gym igjen på meg:) Langt å kjøre, men det er verdt det. Er en skikkelig god plass å trene i tillegg til at jeg kjenner såpass mange der også:)

 

Petter:

Oh yes! Kommer til å ha vondt i 2uker etterpå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vent til etter motoren er i s3 en igjen då. ellers klarer du det ikke på ukesvis;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, joda, det skal nok gå bra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som han sier.

 

Ingen aprilsnarr dette her heller:

 

51a7059e-c426-2c7f.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns me skolle fått te et lokallagstreff med Haugesund Lokallag i sommer, me e jo tross alt i samme fylke, så me burde jo hatt mer kontakt med de :) Dessuten hadde det jo vært fett med dagstur med alle godbilene te Haugesund :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, over fjorden? Mmh...

 

Synnes de kan komme hit jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror me har rabatt hos Dekkbutikken: klø : men eg kan stikke innom Stavanger Dekksenter og ordne avtale i morgen:)

 

Fått til noe, Lasse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns me skolle fått te et lokallagstreff med Haugesund Lokallag i sommer, me e jo tross alt i samme fylke, så me burde jo hatt mer kontakt med de :) Dessuten hadde det jo vært fett med dagstur med alle godbilene te Haugesund :D

 

Tvile på alle komme seg på ferja med det der gigantiske lemmene de har der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvile på alle komme seg på ferja med det der gigantiske lemmene de har der:)

 

Eg kom meg nå på den ferjå uten problem med firergolfen når an va så lav at eg subba på flat mark pga hjulspor i veien... Men ikkje prøv å kjør ner på ferjå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått til noe, Lasse?

 

Var innom Stavanger Dekksenter i forrige uke, men han hadde ikke sjangs å sette opp noe før etter påske så stikker innom han i løpet av uka.:)

Du får rabatt vis du sier hvilken klubb du er medlem i men vet ikke hvor mye ennå.

Spør etter Dan vis de som er der ikke kjenner til det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice ;)

 

Jobber med saken denn uken nede i Sandnes (Dekk og Service) :).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sören vis eg skal google bilder av motorom på tysk ka bør eg då skrive?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I det siste må jeg veldig tenkte over tyske ord... Svigerfar som klarte å plage meg med veibeskrivelser på tysk hele påsken og jeg kunne ikke det uten å tenke leeenge...

 

äääääähm...

 

Motorraum tror jeg :D

 

https://www.google.no/search?q=golf+1+motorraum+cleanen&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=u1CDT9H0KIfU4QS47fixBw&biw=1920&bih=908&sei=vlCDT_jRMqvP4QSko_XuBw

 

https://www.google.no/search?q=golf+1+motorraum+cleanen&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=u1CDT9H0KIfU4QS47fixBw&biw=1920&bih=908&sei=vlCDT_jRMqvP4QSko_XuBw#um=1&hl=no&tbm=isch&sa=1&q=golf+1+motorraum+clean&oq=golf+1+motorraum+clean&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=img.3...19354l19469l0l19625l2l2l0l0l0l0l79l123l2l2l0.frgbld.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=96a0f9b6d7f485c0&biw=1920&bih=908

 

https://www.google.no/search?q=golf+1+motorraum+cleanen&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=u1CDT9H0KIfU4QS47fixBw&biw=1920&bih=908&sei=vlCDT_jRMqvP4QSko_XuBw#um=1&hl=no&tbm=isch&sa=1&q=golf+1+gecleanter+motorraum&oq=golf+1+gecleanter+motorraum&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=img.3...16488l20416l2l20520l13l13l0l1l0l0l44l522l12l12l0.frgbld.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=96a0f9b6d7f485c0&biw=1920&bih=908

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør hva som helst på ferja, går helt fint. Kom meg ombord uten problem med einzeren min, som tok nedi samme hvor jeg kjørte med den (ca 3cm bakkeklaring)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.