Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Startmotor var brent. De byttet den, men den sa fortsatt bare klikk. Så fant de ut at ledningen til startmotoren var brent. Den sendte de til noen lokale helter som skulle bytte den (det var en ledning i en ledningsklynge som måtte skiftes). Etter ei uke fikk de beskjed fra disse folkene at de ikke kunne lage ny ledning så de måtte bestille ny fra tyskland. De skiftet også girkasseolje. Alt dekket på garantien :)

Nå starter bilen utrolig lett, så den startmotoren har vært dårlig siden jeg kjøpte bilen.

 

De prøvde seg på at jeg måtte betale 400kr i drivstoff for leiebilen. Jeg måtte da peke på skiltet han hadde på pulten sin der det sto at drivstoff for 50km er inkludert. Han mente det kun gjalt 50km totalt selv om det sto "per dag" på skiltet hans. Han prøvde seg så på at det kun gjaldt for leiebilen når man hadde bilen sin på verksted. Jeg måtte da spørre han hvor bilen min hadde vært de siste 3 ukene, og da skjønte han at det ikke var noe vits å prøve å få meg til å betale drivstoffutgiftene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skiltene jeg ahr fått de siste 2 årene har vært plast skilt der tallene ikke stikker ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skiltene jeg ahr fått de siste 2 årene har vært plast skilt der tallene ikke stikker ut.

 

Å fra 1. januar 2012 gjekk SVV tebage te gamle typen metall skilter som me hadde fram te for to år siden : vinke :

(kor tallene stikke ut)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så greit då. Har ikkje kjøpt ein einaste bil i 2012, så det har eg ikkje fått med meg! 8)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De skiltene jeg ahr fått de siste 2 årene har vært plast skilt der tallene ikke stikker ut.

 

Samme her, men siste gang sa de at de skulle få ny type snart, mulig det kommer nå når man kan kjøre uten oblat...

Oblat er tøft hvert 4 år, da man får oblat i samme farge som bilen^^,

 

Beklager evt skivefeil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få nye skilt koster 140kr, noe som må være det billigste man kan gjøre hos biltilsynet.

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargen gjør at eg neppe hadde gått inn på annonså å sett eingang:p det finnes kjekkere en denne men neppe samme km stand:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargen gjør at eg neppe hadde gått inn på annonså å sett eingang:p det finnes kjekkere en denne men neppe samme km stand:p

 

Eg har autosøk, så eg fekk mail om an. Hadde aldri gått inn ellers. Feil farge, feil motor, feil interiør, feil utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, De kan godt "dumpes" her hvis du gidder ta de med deg innover da.......? Hvor er det han har disse liggende? Byen?

 

Dei forsvant visst med ein gong så då får du dei ikkje :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei forsvant visst med ein gong så då får du dei ikkje :-)

 

Ikke noe problem. Tenkte bare de var kjekke å ha. :)

 

BTW; Såg du hadde sendt en mld her en dag. Ja, skal bygge på huset. Ta deg en tur oppom når du er i Årdal. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem. Tenkte bare de var kjekke å ha. :)

 

BTW; Såg du hadde sendt en mld her en dag. Ja, skal bygge på huset. Ta deg en tur oppom når du er i Årdal. :)

 

Will do! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konfirmasjon i Arendal... Yeeeah... zZz...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konfirmasjon i Arendal... Yeeeah... zZz...

 

Konfirmasjon i Tananger imårå.... Blir gøy!:bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal på båttur og til en spessiell øy med tourguide, så grillings på speiderhytta eller noe... Kirka på søndag, rask hjem etterpå.

 

Aldri ever igjen... Jeg er alt for snill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal på båttur og til en spessiell øy med tourguide, så grillings på speiderhytta eller noe... Kirka på søndag, rask hjem etterpå.

 

Aldri ever igjen... Jeg er alt for snill.

 

Sytpeis! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bare få det ut.

 

Jeg hater bare turen ned hit... Neste uke samme turen igjen.

 

600km nå ig neste uke enda 400000km til. 50, 60, 70, 80... På veier man kan kjøre fint 160 :P

 

Jaja bla bla bla :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal på båttur og til en spessiell øy med tourguide, så grillings på speiderhytta eller noe... Kirka på søndag, rask hjem etterpå.

 

Aldri ever igjen... Jeg er alt for snill.

 

Hørtes jo isje så gale ut det då! eg må sitta i ein kirke å dø innvendigt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke gå i kirka. Det gidder jeg ikke.

Kjenner han gutten uansett ikke så veldig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er jo masse god mat i konfirmasjoner, blir jo aldri feil det! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke du litt gammel til å stå konfirmasjon Søren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg prøver jo egentlig å gå NED i vekt istedenfor opp, hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.