Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ingen som tvinger deg til å handle der hvis du syns det er så ille;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som tvinger deg til å handle der hvis du syns det er så ille;)

 

Det gjelder forsåvidt flere av rabattavtalene for lokallaget, ikke bare den siste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ikke la deg irritere over ting så lett, det fører bare til høyt blodtrykk:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daglig leder i Dekkbutikken Hillevåg, John Alvheim, var visst på lokallagstreffet i går:) Jeg vet ikke om han er medlem enda, men han har i alle fall kjøpt seg skiltplater og klister, kjører A6:) Veldig hyggelig fyr:)

Det er forøvrig han som har ordnet med rabattavtalen til oss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vert mulig og fått til en avtale på dekk av/på felg og balansering og???

 

Anngående prisene uten mva som er gitt på wurth avtalen så er dette pga de i 99% av tilfellene selger til bedrifter og ikke privatpersoner. Derfor så fikk jeg kun prisene oppgitt uten mva når jeg laget avtalen. gadd rett og slett ikke regne om alle prisene med mva rett og slett! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke misforstå, gode avtaler er alltid velkomne! :) Jeg er bare litt opptatt av brukervennlighet :) Blodtrykket holder seg forøvrig stabilt med betryggende verdier :D No worries :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daglig leder i Dekkbutikken Hillevåg, John Alvheim, var visst på lokallagstreffet i går:) Jeg vet ikke om han er medlem enda, men han har i alle fall kjøpt seg skiltplater og klister, kjører A6:) Veldig hyggelig fyr:)

Det er forøvrig han som har ordnet med rabattavtalen til oss.

 

Vi tok en hyggelig prat sammen og jeg har fått overlevert rabatt avtalen til klubben i skriftlig form også.

Du vil gjerne ha denne i samlingen din?

Han ble medlem for 3 dager siden :) Kjører knall tøff A6 med S6 optikk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni, du er så utadvendte og sosiale... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vert mulig og fått til en avtale på dekk av/på felg og balansering og???

 

Skal sjekke:)

 

Ikke misforstå, gode avtaler er alltid velkomne! :) Jeg er bare litt opptatt av brukervennlighet :) Blodtrykket holder seg forøvrig stabilt med betryggende verdier :D No worries :P

 

Håper du er fornøyd med brukervennligheten på våre rabattavtaler nå da: vinke :

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=236154

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tok en hyggelig prat sammen og jeg har fått overlevert rabatt avtalen til klubben i skriftlig form også.

Du vil gjerne ha denne i samlingen din?

Han ble medlem for 3 dager siden :) Kjører knall tøff A6 med S6 optikk :)

 

Har den allerede med signatur til og med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis någen har en COMport - usb adapter liggende og har lyst å komme på besøk, så er de hjertelige velkommne i kveld ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis någen har en COMport - usb adapter liggende og har lyst å komme på besøk, så er de hjertelige velkommne i kveld ;)

 

Clas Ohlson solgte sånne for ei stund tebake, sjekk nettsiå. Eg har desverre ikkje liggande, har brukt gamle pcar med com port te denslags.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clasen har ikkje, + eg har kidden så eg kan ikkje kjøra rundt heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk at eg nettopp solgte min sammen med sprutet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laser ved hålandsvannet retning randaberg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vert mulig og fått til en avtale på dekk av/på felg og balansering og???

 

Ingen rabatt på omlegg og balansering dessverre. Dog er han villig til å ordne en bedre pris om du møter opp på Dekkbutikken Hillevåg (gjelder KUN denne avdelingen).

 

Mer info i rabatt tråden strax:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen rabatt på omlegg og balansering dessverre. Dog er han villig til å ordne en bedre pris om du møter opp på Dekkbutikken Hillevåg (gjelder KUN denne avdelingen).

 

Mer info i rabatt tråden strax:)

 

Hadde vert greit og hatt noen gode faste priser en plass... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å bytte ut min Golf V Sport TDi (140) med en Golf V GTi. Er det noen forskjell i handling på disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på å bytte ut min Golf V Sport TDi (140) med en Golf V GTi. Er det noen forskjell i handling på disse?

 

Ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da antar jeg at GTi'en er mindre understyrt? Det er altså forskjellig understell på Sport og GTi. Har du en oversikt over forskjellene?

 

Kjørte min på Reve i helga og ble litt skuffet over at det understyrte såpass mye, selv om jeg er ganske fornøyd til vanlig aktiv turkjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke en gti vil være spesiellt bedre. Det er dessverre slik det er med forhjulstrekk.. mer hester hjelper nok ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, var litt det jeg tenkte jeg også. Kanskje bedre å gå for en 4-motion sak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste (alle?) biler med motor foran forhjula understyrer. GTI'en vil nok understyre mindre ettersom den har stivere understell. Men den understyrer.

 

4motion med haldex controller og stivere stabstag bak blir nok det beste man får til uten å flytte motoren bak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvilke modeller har Haldex?

 

Hadde en Mazda 323GTR før, og den understyrte ikke. Den har LSD i senter og bak, åpen diff framme, og mer moment sendt bak enn fram. Den kunne understyre bittelitt når man gikk for fort inn i sving og var helt av gassen, men littegranne pådrag så styrte den nydelig. Er litt slikt jeg er på jakt etter, men innser at det nok blir vanskelig i en moderne bil som skal kunne frakte unger i barnehage....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.