Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Idag va eg å sko henta bilen på skadesenteret, og selvfølgelig har de ikje klart å gjør alt det som sko gjøres me bilen. Det e andre gang detta skjer på di 3 gangene eg har levert an inn! Itillegg va d komt merre skader på bakfangeren enn når eg leverte an inn.

E der flerne som har hatt problemer me skadesenteret? Eller bare like di ikje meg?:P

Så bler nok eim del dager te me Skoda Yeti som leiebil:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fekk ei ripa inni dørå på Passaten min når dei sko fiksa ein vannlekkasje på garantien. Va null problem å setta opp tid te å fiksa det samt leigebil men når dagen kom va det plutselig ein skade så va der fra før av, dei sko ihvertfall ikkje fiksa noe. Skjelte dei ut itte noter og fekk bare beskjed om å skriva ett brev...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk om kundebehandling, fyst seie di jo på ein måte det va deiras feil, men så plutselig ikje?

Då fiksa du det vel ikje allikavel då?

Mitt problem e bare at de ikje gjør alt de ska kver gang og utføre dårligt arbeid:(

Fyste gangen er leverte inn va det for feil ifra produksjonen, sko eg jo ikje ha gjort:p

nå e d andre gangen an e inne for at di ska retta opp i arbeidet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ga f i å skriva klagebrev å bruka masse tid på det, va sikkert det dei håpte på og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peil på et lokale/garasje vi kunne benyttet i anledning første pulje med solfilming? Trenger kun ha plass til en bil med dører åpne og ha godt lys. Alle forslag mottas med takk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peil på et lokale/garasje vi kunne benyttet i anledning første pulje med solfilming? Trenger kun ha plass til en bil med dører åpne og ha godt lys. Alle forslag mottas med takk :)

Når er det snakk om?

Går utifra at det er uaktuelt, men om ikke så fælt lenge (1-2 uker) så er snekkerene ferdige med det de skal gjøre med huset vårt. Da regner jeg med de river stilaset noe som igjen betyr at jeg kommer meg inn i garasjen igjen.

Korte fakta;

+ 5,6m bred og 7m lang = god plass!!!

+ Minimalt med rot i garasjen pr d.d.

- Bor i Årdal (derfor regner jeg det som uaktuelt for dere)

- Ikke lagt opp lys, men har noen 500w'ere

- Ikke port enda, så med "rett" vindretning kan det blåse inn i garasje

Bare nevner det i tilfelle dere ikke finner noe, så har ihvertfall jeg GOD plass!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Herjet med og rånet opp som f***...

15k skal han ha. Prøv deg med 10k :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er gjort med den motoren med tanke på fjerning av retur? tvangsforer den all lufta?:P

å regreima hopper over ett hakk, det er vel kun to årsaker: dårlig reim eller dårlig strammer? og han har bytta reima...

Svidde et stempel men har ikke gjort noe med årsaken til dette? bare bytta stempel...

Stempel ryker vel ikke bare på moro skyld?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tlf fra han som kjøpte den av meg 1m d etter han hadde kjøpt den eller noe. Da hadde han kjørt på over 1,3 bar. Med chip for 0,9 bar så ikke rart det gikk ett stempel.... Hvorfor den plutselig begynte å lade mer vet jeg ikke, men regner med det er fordi regreim har hoppet ett hakk og 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke dager er det snakk om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det snakk om?

Går utifra at det er uaktuelt, men om ikke så fælt lenge (1-2 uker) så er snekkerene ferdige med det de skal gjøre med huset vårt. Da regner jeg med de river stilaset noe som igjen betyr at jeg kommer meg inn i garasjen igjen.

Korte fakta;

+ 5,6m bred og 7m lang = god plass!!!

+ Minimalt med rot i garasjen pr d.d.

- Bor i Årdal (derfor regner jeg det som uaktuelt for dere)

- Ikke lagt opp lys, men har noen 500w'ere

- Ikke port enda, så med "rett" vindretning kan det blåse inn i garasje

Bare nevner det i tilfelle dere ikke finner noe, så har ihvertfall jeg GOD plass!

Takk som byr, men det blir litt fjernt for folk flest :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke dager er det snakk om?

Det er snakk om fredag 1. og lørdag 2. juni.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

någen som he någen svinbillige, helste gratis 18" 5x112 felga de ska ha vekk? Bror min tok knekken på den eine på bilen hans, så trenge 4 nye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er snakk om fredag 1. og lørdag 2. juni.

Då e det våler tur så då utgår det at eg kan skaffe lokaler desverre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenge kanskje litt hjelp med golfen i kveld. E der någen som har sjans å sikke innom en tur og hjelpe meg? Må få luftet bremsene og clutchen min skikkelig blant annet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenge kanskje litt hjelp med golfen i kveld. E der någen som har sjans å sikke innom en tur og hjelpe meg? Må få luftet bremsene og clutchen min skikkelig blant annet...

Eg trenge nok å lufta hodet. Så bare send meg ein melding ein halvtime før du drar ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss dokke e ude på verkste idag så kan eg komma ud me taglugepakning t mr.Juvkam

Beklager evt skivefeil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg e der fra ca åtte hvertfall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ud i båd, grilla... Kan ikje bli bedre.. målte 32,5grade i bilen på vei heim!! Sommar folkens!! Nyd det så lenge det vare!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e det med meg og selgerne på Fjetland? Lige de ikkje penger?

Siste gang eg gidde prøva der....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e det med meg og selgerne på Fjetland? Lige de ikkje penger?

Siste gang eg gidde prøva der....

Få deg et adganskort å heng rundt halsen, helst Statoil kort, men uansett så springe selgarane mot deg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.