Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Nja, men ikke alle er klar over det med chipping, mens at det er jo helt klart at man ikke kan bare rane en bank.

 

Dette her kan man nok diskutere veeeeeldig lenge :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men eg kan fint oppfordra te å rana ein bank, e ikkje ulovlig det? :P Å rana ein bank, det e ikkje lov ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryddet litt i garasjen til gamlingan i går. Fant ei hatte hylle til golf 2 i bra stand hvis noen vil ha. ImageUploadedByTapatalk1338808106.294431.jpg

ImageUploadedByTapatalk1338808089.470419.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men eg kan fint oppfordra te å rana ein bank, e ikkje ulovlig det? :P Å rana ein bank, det e ikkje lov ja ;)

 

På forumet er det i alle fall ikke lov å oppfordre til kriminell handling.

 

Men jeg ble litt usikker på om det står skrevet i norsk lov at man ikke skal oppfordre til kriminell handling... Gidder heller ikke å sjekke, så jeg lar tvilen komme deg og Finni til gode der:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det samme som å annonsere salg av narkotika, svart arbeid etc.

Lite klokt er vi enige om at det er, men man må først ha begått lovbruddet før det blir straffbart.

 

Eneste forhold man kan bli dømt før man utfører handlingen mener jeg er terror uten at jeg har tid til å sjekke det opp nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryddet litt i garasjen til gamlingan i går. Fant ei hatte hylle til golf 2 i bra stand hvis noen vil ha. [ATTACH]175261[/ATTACH][ATTACH]175262[/ATTACH]

 

Yes plese

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva betyr det når avgashus på Garrett turboer er delt (twin scroll)?

 

Fått good pris på en GTX3582R vettu ;)

 

- sendt fra telefonen -

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre spool mellomregister, men strupe litt mer på topp. Men forutsette split pulse eksosmanifold

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.vagcat.com har vært nede i snart to uker nå, någen som vett ka som skjer?

 

Har søkt litt rundt på div forum, men lite info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og reagerte på at di har vert nere siste par gongene, må nesten finna et bedre alternativ, men e lide eg bruge d...

 

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva betyr det når avgashus på Garrett turboer er delt (twin scroll)?

 

Fått good pris på en GTX3582R vettu ;)

 

- sendt fra telefonen -

Er bare at det er to separate innganger på eksoshuset ditt.

Det betyr at du kan kjøre høyere overlap på kammene dine, siden du nå kan splitte eksospulsene slik at to sylindrer aldri er åpne samtidig. Dermed mindre groms i forbrenningen som en for ved høy overlap. BMW har forsket mye på dette, og kommer nå med slike turboer på samtlige bensinmotorer, dvs 4 og 6 sylindrede: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lille erfaring fra den nye dekkavtalen okka.. Dekkbutikken avd. Tasta

 

"Har benyttet meg av en rabattavtale vi akkurat fikk gjennom stvg lokallag og tenkter jeg skulle dele min erfaring.

 

Ringte i dag tidlig for det venstre framdekket lakk så forferdelig med luft. 1.5bar over natta.

 

Fikk pris på et par alternativer, hyggelig og informativ i telefonen. Fikk et tilbud og god rabatt gjennom en avtale vi har der. Avtalte tid til å skifte rundt 12-13 tiden.

 

Møtte opp 1230 og de begynte på bilen med en gang. Sa i fra at den var lav og da dro de bare frem 4 racingjekker så det var ikke noe problem. Skiftingen tok vell en halvtime og i tillegg demonterte de spacerene mine ettersom jeg skulle ha bredere dekk på.

 

Alle var veldig hyggelige og jeg sa hade å kjørte.

 

Stakk innom en kompis for å jatte litt og vi så litt på dekka og strekken. La da plutselig merke til at de hadde klart å skrape opp 1/3 av felgen på innsiden av ytterlippa på felgen, et skikkelig jafs faktisk. Ble litt skuffet over at de som vrengte om ikke sa noe ettersom jeg var rett rundt der.

 

Ringte daglig leder og kjørte tilbake slik at han kunne se på det. Han så og sa med en gang beklager at det hadde skjedd og spurte hvordan jeg ville gjøre det. Iom at det er på innsiden av lippa av felgen sa jeg at jeg ville ha felgen slik den var før, altsa reparere skaden på en måte ettersom jeg er redd for at lakken kommer til å flasse etterhvert pga dette.

 

Ingen problem sa han, det skulle de fikse. Han ringte et firma som driver med dette slik at de kunne få sett på det. Fikk ikke tak i dem, men ga meg nummeret og så kunne jeg bare ringe og avtale og sende dem regningen på hva det enn kostet.

 

Så alt i alt en veldig positiv opplevelse uten om den skrapen, men de ordnet meget bra opp og var veldig serviceinnstilte. Kan anbefale de på det varmeste. Bare vær litt obs er det trange dimensjoner som skal på. "

 

Klippet og saksa fra erfaringer rundt forhandlere tråden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk at noen er så ærlige at de innrømmer at det er de og faktisk ordner opp!

Er selvfølgelig litt bry når slikt skjer, men når de ordner opp så greit så er det da egentlig ikke noe stort problem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk at noen er så ærlige at de innrømmer at det er de og faktisk ordner opp!

Er selvfølgelig litt bry når slikt skjer, men når de ordner opp så greit så er det da egentlig ikke noe stort problem?

 

Ser ikke dette som et problem nei. :) kommer til å bruke de flere ganger. :)

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då blei det pigade ca. 1 mål tomt, 160kvm hus( grunnflate 180kvm) og stor garasje (7x5x2,4m + innredet loft på toppen der igjen) på meg au.. :) Så nå he eg i hvert fall någe å gjer de neste 20åran siden heile huse må pussas opp. Hehe...

 

Blir nesten nabo av Stig J. nå.. Hehe... Og det fina e jo at littlå he fått barnehageplass i barnehagen som sikkert ligge eit par hundre meter i luftlinja frå huset. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer, da er det bare å begynne å bygge banebil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer, da er det bare å begynne å bygge banebil ;)

 

Er jo allerede i gang, synd det er feil fuel til banebil da... Hehe.. Men det blir nok morsomt det også! :)

 

(ja petter, kjempemessig med diesel :D, men ingenting er som forbrent bensin og e85 når det kommer til banekjøring... Hehe..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulere Kjell, det klaffa jo virkelig bra med barnehage å heile pakken.

For oss så ikkje har sitt, har du link te det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Kjell. Er digg med eget hus der en kan pusse opp som en selv vil. Fin dim på garasjen, omtrent som min det (min er 7m lang, 5,6m bred og ca 2,5m høy).

 

Som Jan Erik er inne på, har du en link?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Kjell.

62_1755944536.jpg

 

Er det dette?

 

Det stemmer nok det :) det som han postet på facebook iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det folkens. Det stemmer veldig godt at det er det huset.. Bauneveien 15 blir okka nye adresse. :) Så neste garasjefest blir hos meg! :D

 

Det klaffa utrulig godt med barnehagen ja. :)

 

Ska nok prøva å jevna ud tomtå så det blir plan plen, så trenge nok x antall tonn med masse.. haha.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Kjell går ein del belegningstein og ser eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.