Anbefalte innlegg

Ja, da melde eg meg herved inn i "tadd i gjennomsnittsmåling av den svarte a4-sivilbilen"-klubben : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt. Blei tatt i gjennomsnittsmåling av impreza'en. 7800,- rett i søppla : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ble dere tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sto inni langnes tunneln. Må snu hode ca 90grader før å se dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dårlig erfaring fra imprezaen aka sølvreven

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, va ikke særlig når han kom i ruta å spurte "Trur du at du har mista lappen no?" Jeg "Nei, æ vet ikke" Han "KOM BAK I BILN Å SÆTT DÆ!!!!" Sakli redd før lappen når han sa det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e bære å kjør pent å pyntli så slæpp mainn sånner teite utgifte t staten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ble dere tatt?

 

Dem tok gjennomsnittsmåling på meg igjennom lavangsdalen.. Dem låg faktisk to bila bak meg, men det va visst meg dem ville ha :confused:

 

Eg føle meg diskriminert pga fargen...på bilen... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh.. Det svir det der ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De e bare å ha en enkel filosofi, ikke kjør fortere enn det du har råd til å betale for..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem tok gjennomsnittsmåling på meg igjennom lavangsdalen.. Dem låg faktisk to bila bak meg, men det va visst meg dem ville ha :confused:

 

Eg føle meg diskriminert pga fargen...på bilen... :P

 

Tror jeg skal begynne å roe ned når jeg kjører skjold-tromsø fra nå av, 10kmt over grensa bør være greit.

 

Ja du skal ikke se bort fra at fargen på bilen din har noe med saken å gjøre..hehehe

Tror faktisk jeg møtte deg eller en med samme farge på bilen nå på fredag rundt kl 17-18, var på vei til tromsø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De e bare å ha en enkel filosofi, ikke kjør fortere enn det du har råd til å betale for..

 

Er ikke alltid like enkelt å være fornuftig når det er bart på veiene og sommerdekkene er satt på:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Politiet skal ha mye kontroller no fremmover så pass på gode Tromsø folk.. :) svarte svili a4 e naboen ^^

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, vanskelig å holde blyfoten unna. Fordet om man trygt kan ligge litt over grensa, men onkel e onkel, å dæm e grinat som satan. Har bette mæ sjøl i leppa et par gang da man ser at andre gir flat pedal forbi. Men men penga spart. Ser liksom ikke vitsen i å tune motorn så mye for ekstra krefter lengere:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

onkel e onkel, å dæm e grinat som satan.

 

Jepp.. kom med nybiln opp tel Harstad, kjørte gjønna byen og bei stoppa. Tåkelyskontroll..

Førklarte konstabeln at æ hadde kjøpt biln førr 5 tima sia. Biln sto enda på prøveskilt-.-

uvant bil, osv..

Men nei.. prøvde mæ faktisk på en "men kjære konstabel, æ har jo bursdag idag...!"

: bh :

 

sørga førr å drege godt laus på isen når æ kjørte derifra.

Offentlige etata trur æ har litt å tjene på å være litt mer folkelig og litt mindre svart kvit--

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, gjør mæst muli djævelskap innenfor loven:D Nei, for firkanti desverre. Kan komme over dæm som faktisk e grei å ha me å gjøre fordet om dæm opprettholde regelværke på en fornufti måte.

Hadde tåke/kurvelys 6 parklys på samt et adventstaken på dashborde rundt juletider.. joda, dæm brukte rundkjøringa for det va værdt å på me blålys. Men hyggeli kar, måtte bare kjøre hjem å fjærne for å så å vise det ættepå. Dæm finns enda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når æ møsta lappen før ca hallainna år sia så va d greie folk æ hadde me å jør, slapp uinna ailt av førbrytelsa å ailt d gale æ hadde jort i forkaint av dein hassardiøse kjøringa:)

 

fikk kun før farta:) 116.6 i snitt i 80son, men videoen viste så masse som 167km/t me han onkel politi på slæp:)

æ slapp uinna pga at æ godtok di faktiske forhold, å va ellers snill å grei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, sånn det skal være. 6år sida når dæm hadde den svarte volvo st.vogna dæm loda me på E8 blei æ forbikjørt av dæm pga dæm va etter en omega 3000. Så hang æ mæ ættær dæm i 130-180 fra krysse til seljelvnes før lakselvbokt å helt til ramfjorn..

synd for dæm at dæm bare kunne fokusere på en bil da, men fikk en liten preken:D mene det va nån eldre menn da å ikke di ongguttan som kjøre sølvreven

man da va man ong å dom. NEi, hold sæ ætter øran når dåkker e ute på veien. Det funke best:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.