Anbefalte innlegg

Holder på å prøve å selge Golfen min. Noen av dere som vet om noen bra S2èr til salgs?? (ikke avant)..Vet der går noen i ålesund.

jc6.jpg

jc5.jpg

jc7.jpg

jc3.jpg

jc2.jpg

 

Prisen er forøvrig 90000,men kan selges rimeligere v/hurtig avgjørelse. Den er 100% rustfri!

 

For mer info:

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=565876

 

Vet at dette ikkje foregår no salg her, men tenkte jeg skulle informere folk i nærmiljøet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs jo ka du vil gi de......har jo en kompis som har en S2 sedan med mye utstyr. Får han rett pris for den så selger han den,en annen kar har en 91/92 S2 coupe men vet ikke om han skal selge den da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det Per Solevågseide sin S2 sedan det er snakk om?? Den er ivertfall dødsrå!!nydelig bil..hva er egentlig gjort med den??..er den i bra stand??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jahn Christer Nerbøvik

er det Per Solevågseide sin S2 sedan det er snakk om?? Den er ivertfall dødsrå!!nydelig bil..hva er egentlig gjort med den??..er den i bra stand??

Pero sin ja (Per Helge blant venna) Den e jo egentlig orginal bortsett fra RS2 grill,RS2 speil,senking,felga og bakrutespoiler. Motormessig e den nok ikke heilt original :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du en sann ca. pris da?? hvor mye gamp er det egentlig i bilen da?? Er SERIØST interessert!! Har du ett tlf nr. til han?? Tror du han har noe imot om jeg ringer om litt info??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han vil vel egentlig ikke selge bilen tror jeg,han sa det vel mest på spøk (???) Men såklart byr du han nok så får du sikkert kjøpe den da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel ha over 200 lapper da??...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke peiling.......kan høre med han om han egentlig meinte det med å selge bilen eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mehe tettpå firhonderhæst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He du noke specs på motoren? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Peder Grande

He du noke specs på motoren? :)

2,2 2ov turbo med hjemmelaga grenrør og rustfritt 3 toms eksos-anlegg med ei potte,påpp åff og BMC luft-filter :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jahn Christer Nerbøvik

vet du en sann ca. pris da?? hvor mye gamp er det egentlig i bilen da?? Er SERIØST interessert!! Har du ett tlf nr. til han?? Tror du han har noe imot om jeg ringer om litt info??

 

Er min uaktuell nå? : slå ::cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Peder Grande

turbon å sånt da...

Ja det har den også......KKK turbo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sei du tett på fiiiir honder hææste sei du!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Åge Borgen

Sei du tett på fiiiir honder hææste sei du!!!!!!!!!!!!!

Hvor mye hester er det i bilen din nå ?? "Tætt på fir honder hææst da vet du...." :D :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet min forrige s2 er til salgs. Den er rød, rs2 front, gule koni, hr senkesett, kkk26/27 turbo, spesialkammer, 6 trinns gir, Aby motor, rustfri effektanlegg, større dyser, større bremser++

Den er dessuten lovlig trimmet( importert i 93)

Km stand er 155000km og pris er 175000kr(350-400hk)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er tilsalgs for den rette summen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.