Nissan skyline havnet på taket

Anbefalte innlegg

ekstra kjipt når sånt skjer med sånne biler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fører på 20 år....? Kjipt at slike biler blir knørva av unge uerfarne sjåfører : rolleyes Krever sin mann for å ratte en slik bil. Tipper den ikke var helt orginal heller ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

surt att dette skjer.. vanvittige råe biler, en av drømmebilene, nå er det en mindre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det er så få som har skilt, visst sånt som dette skjer er det enkelt og få rammebytta då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltilsynet har visst begynt å bli snill med tanke å få skilt på slike igjen har jeg hørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen blir bygget opp igjen av forsikringsselskapet: rock :

Det var mye skade på bilen,men forsikringsselskapet gjekk inn med forslag om karosseribytte......og det sa jo self. eigeren ja til!

Siden det var vanskelig å sette ein pris på bilen i forholt til at det på dåverande tisdspunkt ikkje var mulig å registere denne typen bilar i Norge blei verdien sjønns ligna,og av den grunn satt mykje høgare enn normalt.....så no blir det karosseribytte og ny bil: rock :

Eigaren har forøvrig også ein Skyline GTR33 ståande på New Zeland for motorbygging as we speek.....denne er også på norske skilt: rock :

Info om den bilen kan eg desverre ikkje komme med på noverande tidspunkt....med eg skal komme tilbake med info når den er ferdig.

Den er ikkje ferdig mappa.....men er testa på drag race og er allerede ein

10sec car.......: eek :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 år og 2 stk skyline??? Selger han dop på heltid eller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei han er nok en ærlig og redelig gutt du....som jobber i Nordsjøen!

De er 3 søsken,og to av dem kjøpte hver sin Skyline......den ene broren(også han eg veldig god kamerat av meg) gikk bort under tragiske omstendigheter for ca.1år siden:confused:,og da arvet han bilen.......som allerede på det tidspunktet var sendt til New Zeland og RIPS for motorbygging!

Hele familien har gått inn med kapital for å bygge ferdig bilen...som skal vere til minne om han som gikk bort.

Bilen kommer til Norge igjen nå på forsommeren......og blir nok en av de sykeste Skyline i Norge: eek :

Normal på utsiden,men langt fra normal under huven.....

Ser virkelig frem til å se igjen denne bilen.

Den er meget spesiell i utgangspunktet da det er en R33 GTR UK-spec,som var den råeste originlautgaven av Skyline.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller er dekkene satt på med feil rulleretning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg eller er dekkene satt på med feil rulleretning?

 

Er nok bare deg.

Bilen er oppned, og da ser det litt feil ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok rett det ja :) Skal ikke være lett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.