Noen som er interessert i litt mer HK?

Anbefalte innlegg

Noen som er interessert i litt mer HK her oppe? Hvis vi er mange nok så kanskje vi skulle prøve å få Johan opp hit for å tune bilene våre litt? Vet ikke hvor mange vi må være for at han skal ta seg råd til å komme, skal høre med han om det. Ut fra andres erfaring med Johan så virker dette veldig bra!

 

Si ifra her slik at jeg kan gi en tilbakemeldig til han etter hvert hvis vi er mange nok, prøve å få til noe.

 

Linken til tråden hans...

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89826

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at han skriver omprogrammering via OBD2, å ikke bytte av chip. Prisen blir sikkert noe annet da. Rart for chipsenter gjør jo det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter som jeg forstod ut fra tråden hans så henter han ut org programmet og legger inn nytt, så det er ikke snakk om bytte av chip nei. org programmet kan man visst få lagt inn igjen hvis man ønsker det. Ser ut som han er en del billigere enn andre jeg har vært borti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kun på obd2 ja, kan ikke det på eldre VAG. må chippen byttes. Eller tuning box. Om jeg har forstått det rett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir allefall null tuning box i min bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at han skriver omprogrammering via OBD2, å ikke bytte av chip. Prisen blir sikkert noe annet da. Rart for chipsenter gjør jo det.

 

PÅ VAG-biler nyere enn 2000 kan han stort sett optimalisere/tune dem via OBD-kontakten.

Men, han har også utstyr og kompetanse til å bytte chip på eldre biler og biler som ikke lar seg tune via OBD.

 

Han var nettopp her nede i Kristiansand og tok bl.a. en -97 A4 1.8T hvor han "vippa" ut ECU'en byttet chip og VOILA! Jeg skal love dere at den A4'en ble en vass konebil!

 

Her er det bare å stille seg i kø, for dette virker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PÅ VAG-biler nyere enn 2000 kan han stort sett optimalisere/tune dem via OBD-kontakten.

Men, han har også utstyr og kompetanse til å bytte chip på eldre biler og biler som ikke lar seg tune via OBD.

 

Han var nettopp her nede i Kristiansand og tok bl.a. en -97 A4 1.8T hvor han "vippa" ut ECU'en byttet chip og VOILA! Jeg skal love dere at den A4'en ble en vass konebil!

 

Her er det bare å stille seg i kø, for dette virker!

 

Høres bra ut!!:) Håper bare man får skrapet sammen nok folk til at han kan ta turen nordover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan han trekke ut litt ekstra gamp i en V6èr da?

har ikke fått sjekka ordentlig, men mener å ha hørt at det er mulig å omprogrammere non turbo biler og? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med han Beddari, han trimmer vel bilene deres? Og han bor jo der oppe. Dere må jo være flinke med og bruke de lokale heltene, hvis ikke så er det jo ingen som gidder å starte opp noe der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke vært mer enig !!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med han Beddari, han trimmer vel bilene deres? Og han bor jo der oppe. Dere må jo være flinke med og bruke de lokale heltene, hvis ikke så er det jo ingen som gidder å starte opp noe der oppe.

 

Mista ikke han mye utstyr i den "lille" brannen nettopp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Tore Wiik som holder til her i harstad virker å ha mye peiling på triming,har en kompis som har brukt han og det funket GULL:tilber:Han tar sikkert turen vist det blir nok folk:)

Eller som nevt tidligere Øystein Beddari;)

Bruk de lokale så langt det lar seg gjøre:)

 

Bjørn Tore har en tråd her på forumet om chiping:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bruke Bjørn Tore. Har vært avtalt i lengere tid. Må bare bli ferdig med bilen først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med han Beddari, han trimmer vel bilene deres? Og han bor jo der oppe. Dere må jo være flinke med og bruke de lokale heltene, hvis ikke så er det jo ingen som gidder å starte opp noe der oppe.

 

kunne ikke vært mer enig !!!

 

Stiller meg i kø på denne.... Jeg er helt enig!

 

Mista ikke han mye utstyr i den "lille" brannen nettopp?

 

 

Joda, men alt kan erstattes. Er ikke lenge til Øystein er oppe å går igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg skal få no ekstra hk i bilen min blir jeg og bruke Øystein, uten tvil! Han støtter jo lokallagene her i nord også!

Så stiller meg bak Sigmund, Tom og Ken Arne! Øystein bør kontaktes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp snakket med Øystein fra BB-Racing og han er oppe å går igjen i slutten av denne mnd, så hvis folk har lyst så kan vi heller bruke han. Jeg tenkte først å fremst på Johan siden BB-Racing gikk opp i røyk, men siden det er kun kort tid igjen til BB er på beina igjen så går hvertfall jeg for Øystein. Jeg vil bare ha mer sprut fortest mulig:p

 

Han var på for å sette opp et tilbud om vi var flere som var intr. Bare å si ifra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp snakket med Øystein fra BB-Racing og han er oppe å går igjen i slutten av denne mnd, så hvis folk har lyst så kan vi heller bruke han. Jeg tenkte først å fremst på Johan siden BB-Racing gikk opp i røyk, men siden det er kun kort tid igjen til BB er på beina igjen så går hvertfall jeg for Øystein. Jeg vil bare ha mer sprut fortest mulig:p

 

Han var på for å sette opp et tilbud om vi var flere som var intr. Bare å si ifra!

 

Bra at fornuften tok over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at fornuften tok over.

 

 

Har ikke noe med fornuft å gjøre, BB-Racing gikk opp i røyk og jeg GIKK ut ifra at det tok en god stund før han var oppe igjen i og med at ALT brant opp, derfor tenkte jeg at man kunne bruke Johan. Skulle seff ringt Øystein og hørt med han FØRST, men det gjorde jeg dessverre ikke . Men unnskyld kjære Aikio, skal prøve og ikke fornærme deg igjen... Gjør jeg det igjen så skal jeg personlig sette fyr på meg selv og bilen på utsiden av huset ditt slik at du blir fornøyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.