Stavanger: OT: Hjelp til å skaffe høy "balle"

Anbefalte innlegg

Vi trenger hjelp til å skaffe høy stakk/ball til Caddy prosjektet til Christopher Juvkam.

 

Han trenger sårt en høyball av den gamle typen. Ikke rund, men den firkanta typen.

Noe henta rett ut i fra en klassisk cowboy western film!

 

Noen som vet hvor vi kan få tak i en slik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA!! skal en tur "på landet" i morgen..skal se om jeg finner noe da :D Hadde sikkert passt fint med en sånn kvistball som alltid ruller over gata under kåbbåi skyte-dueller også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KA faen??? HAHA! Du ekje rektige! Huska ka eg sa Finni!! Jævla flaut å blir forbi kjørt av ein pickup med høyball på! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

helsiken så lættis!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAahahaha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lukter jeg rat-look caddy her? hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God ide, men det spørs hvor mange bønder som fremdeles bruker ballepresse som lager de små, rektangulære ballene. De fleste firakanta ballene jeg har sett de siste årene er så store at han ikke behøver å tenke på hva ellers han skal ha på planet i alle fall:D. En slik er så tung at han heller ikke behøver å tenke for mye på senking bak. Det er bare å skaffe seg kortere dempere (framdempere til Boble med torsjonsfjæring) og så er bilen lav nok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lukter jeg rat-look caddy her? hehe.

 

hehe..Det ble vel hintet godt om rat caddy, men tviler på det desverre..

Selv om det kunne blitt rått..

 

God ide, men det spørs hvor mange bønder som fremdeles bruker ballepresse som lager de små, rektangulære ballene. De fleste firakanta ballene jeg har sett de siste årene er så store at han ikke behøver å tenke på hva ellers han skal ha på planet i alle fall:D. En slik er så tung at han heller ikke behøver å tenke for mye på senking bak. Det er bare å skaffe seg kortere dempere (framdempere til Boble med torsjonsfjæring) og så er bilen lav nok...

 

Hehe, tror en sånn firkanata hadde gått akkurat oppå hvis lemmen er nede :)

Så en idag og den er mye større enn den ser ut som på avstand.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å lage en selv det vel? hehe... ut plukke gress, tørke det og lime det på en svææær pappkasse eller koble sammen noe av isopor:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... Ja Finn Kristian, nå Johnny her funnet oppskriften... Lykke til :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.