Flere treffdager i Oslo/Akershus

Anbefalte innlegg

Her er også noen treffdager, dersom du skulle ha tid til det:

 

Mandag 5/5: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 19/5: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 2/6: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 16/6: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 30/6: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 14/7: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 28/7: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 11/8: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 25/8: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 8/9: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 22/9: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

 

Lista blir sendt til daglig leder v/Mc Donalds, v/Sharif slik at han er kjent med at vi kommer.

 

De øvrige mandager: McDonalds, Lørenskog kl 19.00

 

Hilsen John K, 5.5.08

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som har treff da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men dette gjelder da vel mandagstreff utenom de opprinnelige dagene som er satt opp? Kan man ikke da heller opprette en egen tråd for de treffene, så slipper at det blir for mye "rot" inne på denne tråden???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er også noen treffdager, dersom du skulle ha tid til det:

 

Mandag 5/5: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 19/5: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 2/6: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 16/6: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 30/6: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 14/7: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 28/7: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 11/8: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 25/8: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 8/9: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

Mandag 22/9: McDonalds, v/Sharif, kl 19.00

 

Lista blir sendt til daglig leder v/Mc Donalds, v/Sharif slik at han er kjent med at vi kommer.

 

De øvrige mandager: McDonalds, Lørenskog kl 19.00

 

Hilsen John K, 5.5.08

 

Se her ja:) Enda flere treff dager : smil :

 

Ser at første treffet på denne lista er i kveld allerede. Noen fler som kommer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kommer hit i morra da? Jeg skal dit men håper ikke jeg må stå alene der;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå MÅ jeg si noe...

 

Er dette et forsøk på å konkurrere ut de vanlige mandagstreffene? Kan vi som har classic-biler møte sammen med de andre på de normale mandagstreffene? Må vi på død og liv ha et eget mandagstreff?

 

Er ikke vi i samme klubb for pokker, dette er jo bare tull.

 

Jeg synes at disse Classic-greiene tar helt feil retning jeg John. Jeg har stått på barikadene for å få de gamle bilene enda mer fram i lyset, men det er for at de skal være på lik linje med alle andre VW og Audier på treff.

 

Og hva driver vi med her? Jo vi isolerer oss bort, denne klubben skal på treff og i alle sammenhenger representere mangfoldet og den genuine interessen for VW og Audi. Samme om man har en 2007 A6 eller en 78 VW Golf.

 

Og hva er dette tullet med å prøve og samle biler til et treff som er samme helga som hovedtreffet er. Det er vel ille nok at denne krasjer med Bug Run, og dit forsvinner det mange classic-biler.

 

Er det da ikke bedre at man da konsenterer seg om at de som ikke drar til Bug Run tar turen til hovedtreffet.

 

Bare spør jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir ikke noe konkuranse hvis jeg har forstått det rett.

Nå pr dags dato måtes vi annen hver mandag(MCdon) og annen hver søndag(CCvest) Disse treffene her sånn de er satt opp med dato blir da på mandagen det ikke skjer noe fra før. Så dette vil jo da ikke konkurere ut noen ting men bli er ekstra dag vi kan møtes på hvis vi vil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir ikke noe konkuranse hvis jeg har forstått det rett.

Nå pr dags dato måtes vi annen hver mandag(MCdon) og annen hver søndag(CCvest) Disse treffene her sånn de er satt opp med dato blir da på mandagen det ikke skjer noe fra før. Så dette vil jo da ikke konkurere ut noen ting men bli er ekstra dag vi kan møtes på hvis vi vil.

 

Ja riktig som Knut- Erik sier. Dette er disse mandagene hvor det ikke er treff på mc don Lørenskog. Så jeg syns hvertfall det er genialt at vi kan treffes hos sharif på de mandagene det ikke skjer noe på Lørenskog slik at vi kan treffes så ofte som mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg ikke kommer til å møte opp på disse treffene med skiltplater og klistremerker. Oslo Lokallag møtes fra før "i prinsipp" en gang i uken, og det er på disse treffene jeg kommer til å være så ofte som overhodet mulig.

 

Dette er ikke for på noen måte å motarbeide initiativ til å møtes oftere, men det er begrenset hvor mye mer av fritiden min jeg kan bruke på klubben, når vi fra før møtes på mandager og søndager annenhver uke :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra initiativ for oss som ikke tilhører Oslo lokallag, men som gjerne stikker innom de dagene det skjer noe. Mandager er i mitt tilfelle mer interessant, ettersom søndagene er mer "hellige" siden disse som regel må brukes til skruing på ett eller annet motorisert kjøretøy;). Det var greit før da man alltid møttes hver mandag på Lørenskog (slik det alltid har blitt gjort - lenge før det i det hele tatt var noe tema å opprette noe lokallag i Oslo, eller noen i det hele tatt hadde hørt ordet "lokallag"). Da var det alltids en mulighet for å stikke innom om det passet seg sånn. Nå som det er en eller annen form for møtevirksomhet i området hver mandag er det for mitt vedkommende helt fint:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe treff ikveld? 19/5?

Noen som har planer om å møte opp eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra initiativ for oss som ikke tilhører Oslo lokallag, men som gjerne stikker innom de dagene det skjer noe. Mandager er i mitt tilfelle mer interessant, ettersom søndagene er mer "hellige" siden disse som regel må brukes til skruing på ett eller annet motorisert kjøretøy;). Det var greit før da man alltid møttes hver mandag på Lørenskog (slik det alltid har blitt gjort - lenge før det i det hele tatt var noe tema å opprette noe lokallag i Oslo, eller noen i det hele tatt hadde hørt ordet "lokallag"). Da var det alltids en mulighet for å stikke innom om det passet seg sånn. Nå som det er en eller annen form for møtevirksomhet i området hver mandag er det for mitt vedkommende helt fint:).

 

kunne ikke vært mer enig det andreas sier her.

 

siden jeg ble medlem i klubben har mandagsmøtene på lørenskog vært ukens store høydepunkt. hver eneste uke.: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker jo litt rart at i en bilklubb så er det livet om å gjøre å kjøre minst mulig? Det er jo møter på CC Vest de ukene det ikke er treff på Lørenskog.

Det er faktisk MYE bedre fasiliteter på CC enn det er på Lørenskog, med ubegrenset parkeringsplasser og mulighet til å stå under tak hvis det er dårlig vær.

Men det kanskje bompengene som er avskrekkende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker jo litt rart at i en bilklubb så er det livet om å gjøre å kjøre minst mulig? Det er jo møter på CC Vest de ukene det ikke er treff på Lørenskog.

Det er faktisk MYE bedre fasiliteter på CC enn det er på Lørenskog, med ubegrenset parkeringsplasser og mulighet til å stå under tak hvis det er dårlig vær.

Men det kanskje bompengene som er avskrekkende?

 

Kanskje det er drivstoffprisene som gjør det ?

 

For meg personlig er det tiden.... før om årene stakk man bare innom lørenskog da det var i nærheten.

Nå blir det mer tiltak når man må kjøre gjennom hele byen bare for å juge litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker jo litt rart at i en bilklubb så er det livet om å gjøre å kjøre minst mulig? Det er jo møter på CC Vest de ukene det ikke er treff på Lørenskog.

Det er faktisk MYE bedre fasiliteter på CC enn det er på Lørenskog, med ubegrenset parkeringsplasser og mulighet til å stå under tak hvis det er dårlig vær.

Men det kanskje bompengene som er avskrekkende?

 

jeg har overhode ikke noe problem med å kjøre gjennom byen for et treff. bare det at det har blitt tatt vekk 2 mandager i mnd lager litt surr for meg.

 

har liksom alltid vært vant til at mandag er det noe.

 

som sagt tidligere så brukes stort sett søndagene mine til annen bilskruing og glemmer derfor treffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare hyggelig at det er nok en treff dag vi kan møtes på da? Man MÅ jo ikke komme hvis man ikke har lyst men tilbudet og muligheten er der. Syns dette er en kjempe flott greie og jeg kommer hvertfall så ofte jeg kan hit. Jeg får nesten aldri med meg treff på søndags treffene på cc vest helller for jeg jobber mye i helgene... Hvis ikke hadde jeg stilt opp der også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi dropper denne diskusjonen med en eneste gang, for den har vi hatt allerede!! For enkelte passet det aldri å møte opp om mandagen, så nå har vi et alternativ som kan passe de fleste. Det er ingen som nekter noen å møtes hver mandag om det så måtte være på Lørenskog eller på Berger.

 

Men som sagt stiller jeg med klistremerker og skiltplater på flest mulig av de offisielle treffene, noe jeg altså ikke kan garantere at jeg gjør på disse treffene utenom :o

 

Kjør pent : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.