Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som vet om noen som driver med bilpleie, lakkonservering og slikt her i Troms?

Noen som har noen erfaringer?

 

Trenger ikke nødvendigvis være et firma, alt av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vianor har bilpleie, teflonbehandlig og slikt. De holder til i Breivika, Terminalgata 90. Telefon 77 60 96 00.

 

Tromsø Bilpleie, her jobber vel Vegard Hansen i VACN. Holder til på Ringveien 9. Telefon 77 67 65 50

 

Har også Daniels Bilpleie. Han holder til bak Tromsø Taxi/Jeppe. Her tror jeg det skal være forholdsvis overkommelige priser også, men jeg finner ikke nummeret hans..

 

Ellers vet jeg at Paavo gjorde en utmerket jobb med en Autoglym complete behandling av Audi 200'a til vår lokallagsleder Jan Henrik Nygård. Send Jan Henrik en PM for nærmere info!

 

Og ellers, Lykke til! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har planer om og få Pavvo til og ta bilen min. Treffer han ofte på jobb. Da han er ansvarlig for produktene vi bruker i vaskehallen på jobb. Han er sinnsykt dyktig! Kan legge med et bilde av åssen bilen til Jan Henrik så ut når vi hadde ankommet Alta i fjor. Kan også sies at 200'a til Jan Henrik vant pris for beste Audi der oppe:)

Si ifra hvis du vil at jeg skal høre med Paavo... Koster fort en 3-4 tusen kroner, men absolutt verdt det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal formidle dette videre, er en kompis på jobb med en RS4 som er intressert :)

Han kommer sikkert innom her om ikke alt for lenge.

 

Har selv gått til innkjøp av en heftig liste med produkter fra autogeek, så vi får se hvordan børsa blir når jeg gjør alt selv. Lakkonservering bør vell derimot overlates til profesjonelle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vianor har bilpleie, teflonbehandlig og slikt. De holder til i Breivika, Terminalgata 90. Telefon 77 60 96 00.

 

Tromsø Bilpleie, her jobber vel Vegard Hansen i VACN. Holder til på Ringveien 9. Telefon 77 67 65 50

 

Har også Martins Blipleie (tror jeg det het). Han holder til bak Tromsø Taxi/Jeppe. Her tror jeg det skal være forholdsvis overkommelige priser også, men jeg finner ikke nummeret hans..

 

Ellers vet jeg at Paavo gjorde en utmerket jobb med en Autoglym complete behandling av Audi 200'a til vår lokallagsleder Jan Henrik Nygård. Send Jan Henrik en PM for nærmere info!

 

Og ellers, Lykke til! : ja :

 

'heite ikje d Daniels bilpleie? eller har d bytta navn nu?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va Daniels Bilpleie det heta ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hurtige svar! Har plana om en skinnende blank B5 nå som det nærmer seg sommer... :) Den lengte etter omsorg no som det e på tide å den ut av garasjen.

 

Skal ringe å høre litt med de forskjellige..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anbefale Daniels bilpleie,goe prisa, rask å bra resultat :)

 

go erfaring der fra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.