Anbefalte innlegg

Hei og Hopp!

 

Noen som kan peke meg i rettning over hva jeg trenger, og evt hvor kjøpe.

 

Jeg er da ute etter Xenon kit til min bil som er dønn original. Både i tåke og i hovedlykta. Er ikke halogen whatsoever fra før av:) Og siden jeg ikke har automatisk justering på lyktene trengs det vell heller ingen programmeringer(?)

 

 

På forhånd takk for hjelp og innspill!

 

Mvh

Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og få til dette orginalt er så mye jobb at det tror jeg ikke lønner seg værken og lommeboken eller deg.

 

kjøp deg ettermonteringskit som du monterer i de lampene du har i dag. så og si alle kit er plug and play så det er ikke noe stort problem og få til dette. koster rundt en tusen lapp per sett og da følger alt med.

 

løp og kjøp og lys opp hverdagen din ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det var planen å bare kjøpe et "kit" som jeg kan bruke i de headlightene jeg har nå, men vil pære sokkel tingen være den samme for meg som på alle xenon kit? Mulig jeg er ute å kjører nå, men trodde de fleste "kit" var for folk med halogen thingie, eller er det samme sokelen på alt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ut ifra at du ikke har noe Xenon i lysa dine fra før.

Nærlys/fjernlysa dine er orginalt H7 og grøftelysa dine er H11,så da er det bare til og bestille ettermonteringskitt til disse typer sokkler,er en del folk her på forumet som selger disse som du sikkert har funnet ut,men her er nå ett par linker

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=113389

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117153

 

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Vidar,

 

Tusen takk for et flott svar, begynner fort å forstå litt mer nå :-)

 

MEn er du helt sikker på dette? har sett noen biler av min type 8E med annen type headlights, men ikke xenon heller... :-) Kan være noe aftermarked tho, men greit å være sikker :)

 

MVh

Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Vidar,

 

Tusen takk for et flott svar, begynner fort å forstå litt mer nå :-)

 

MEn er du helt sikker på dette? har sett noen biler av min type 8E med annen type headlights, men ikke xenon heller... :-) Kan være noe aftermarked tho, men greit å være sikker :)

 

MVh

Trond

 

Tjaaa,for å i si det sånn så har en A4 b6(8e) uten fabrikk montert Xenon i de orginale lyktene de sokklene jeg skrev ovenfor,om du har aftermarked frontlykter i din bil er ikke så godt for meg å si uten ett bilde jaffal,håper du ble litt klokere nå.

 

ps.......pass på vilke Xenon sett du bestiller,ikke alle sett Autochecken din liker(eller ihvertfall ikke hos meg),noen sett krever xtra motstandere/releer siden dine orginale Halogen pærer er 55watt og en Xenon pære er 35watt,og da vil av og til din Autocheck si at du har en defekt pære og felmelding vil oppstå.

 

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp mTec sine sett. Anbefales på det sterkeste. Har ekstra motstand for autocheck og pærebasen er av metall så den er like tynn som vanlige halogen pærer......

 

E

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.