Trondheim: Hovedtreff Våler 7-8 Juni

Anbefalte innlegg

Flere som har tenkt seg nedover til Vålertreffet?

 

Sjefsavgjørelse på sist lokallagsmøte: For de som ønsker å dra i samlet flokk nedover, blir det oppmøte for felleskjøring til Våler på Bunnpris sluppen (der vi har lokallagstreff) kl 17.00 Fredag 6. Juni :)

 

 

Det er ledig på haslemoen(http://www.haslemoen.no) hvis noen har teltskrekk eller har gikt, 5 minutter unna banen.. Skal overnatte der selv.

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=event&event=14

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elverum camping hær;) Skal nok kjør fredag, men lure på å arbei færdi dan før avreise

avreise i 4-5 kanskje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok en tur nedover tror jeg. regner med jeg camper på campingen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se hva pengboken sier,kommer litt ann på om vi drar på treffet i mai på våler.Blir det treff blir det sikkert dagstur på oss

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir tur ja.. Fredag i tolv tida er ikke dumt.. Prøve å få til nå felles kjøring eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se hva pengboken sier,kommer litt ann på om vi drar på treffet i mai på våler.Blir det treff blir det sikkert dagstur på oss

 

Velge du virkelig fyllefest åsså kalt gatebil istede for hovedtreff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir tur ja.. Fredag i tolv tida er ikke dumt.. Prøve å få til nå felles kjøring eller?

 

Det hadde vært noe, ja.. :) Jeg kan forøvrig sannsynligvis ikke dra før 15 pga uforutsette ting på jobb, men det kan hende jeg kan slippe unna..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, uansett tidspunkt så må vi samles å kjøre sammen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir tur ja.. Fredag i tolv tida er ikke dumt.. Prøve å få til nå felles kjøring eller?

Dvs jeg skal starte natt til fredag for at vi er fremme likt eller? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Legger oss på fartsgrensen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller førerkortgrensa? :P

 

 

Blir det sent å starte 15 skal tro? Er vel kanskje ikke like stor utfartsdag den dagen som da det har vært i pinsa, så det har kanskje ikke så mye å si for trafikken sin del?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mja.. kanskje litt sent.. er vel nedover i sju- åtte tiden da.. Men er jo ingenting som skjer fredagskvelden uansett da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller førerkortgrensa? :P

 

 

Blir det sent å starte 15 skal tro? Er vel kanskje ikke like stor utfartsdag den dagen som da det har vært i pinsa, så det har kanskje ikke så mye å si for trafikken sin del?

 

perfekt spør du meg, fredagen er jo egentlig berre for å finn hytta å legg sæ i rett ti te en lang dag på banen Lørdag.

De fleste av oss jobbe jo så da må det jo værra greit å færra i den tia, eller seinar.

e jo itj nåkkå vits i å sett på elverum å tell grantre om kveldn heller : smil : lite eller ingenting som skjer om fredan

2-3 biler hærifra som ska nedover, kjører værtfall itj før 3....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ å nevøen min dra på Fredag. Vet itj når, da æ itj e sikker på når arbeidsdagen e færdig. Men d bli itj seint nei. Kanskje i 3 tia vi å!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir å kjøre nedover etter jobb tenker jeg. Skal vel bo på Elverum camping. Tar med teltet hvis det ikke er noen ledige hytter å krype inn i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det ikke an og si ei ca tid for kjøring etter arbeid da, 3-4-5 tia. Jeg kunne tenkt meg å møtt dere på Berkåk, for felles kjøring nedover.

kanskje felles middag på turen nedover???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat den helga jeg drar sørover det, så kanskje jeg rekker en "kort" tur innom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tok vi en sjefsavgjørelse på sist lokallagsmøte, avreise\oppmøte for felleskjøring til Våler blir på Bunnpris sluppen kl 17.00 Fredag 6. Juni

 

 

Trivelig om de som kan møter opp :) Kanskje det går an å få til en middag på veien om det er stemning for det, vi har det vel ikke akkurat travelt ettersom det alikevel ikke er stort som skjer før Lørdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer etter vi:P Blir dagstur nedover på oss,trolig Søndag da det er utstilling:) Da feiger jeg ikke ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du sånn ca ti på berkåk, verre toppers for mæ å møt dåkk dær.

Kommer væl to biler vi fra Lensvik, må jo være nånn som kommer fra orkanger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, Da ses vi der kl 1700!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjengen på frøya/hitra,starter 1000 fra der så kjøre vi om meldal,n,så vi kunne jo ha møtt dere på berkåk eller no:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes på sluppen 17.00 =D

 

Walkie Talkie medbringes da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtes på sluppen 17.00 =D

 

Walkie Talkie medbringes da eller?

 

Hadde vi hatt noen så... er det noen som har, så ta de med.. :)

 

Vegard: Må gå an å møte dere på berkåk ja.. Tipper vi bruker 1-1.5 time nedover..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du sånn ca ti på berkåk, verre toppers for mæ å møt dåkk dær.

Kommer væl to biler vi fra Lensvik, må jo være nånn som kommer fra orkanger?

 

Vi fra Orkanger(orkdal) kommer ikke før på Lørdagen;) Vi må jobbe og er ikke hjemme fra jobb før kl 17.00 :P

 

Også er det maskinmesse i trondheim som vi må prøve å få med oss på fredag.hehe... må ha med oss det meste vuttu...

 

Nå har jeg ikke snakket med alle,men gjengen jeg farter med kommervertfall ikke før på lørdag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.