#26 Skrevet Juni 1, 2008 Møtes på sluppen 17.00 =D Walkie Talkie medbringes da eller? Som jeg sa igår. Tror jeg har liggende. Må bare sjekke om de fungerer:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 1, 2008 Hadde vi hatt noen så... er det noen som har, så ta de med.. Vegard: Må gå an å møte dere på berkåk ja.. Tipper vi bruker 1-1.5 time nedover..? toppers, ska værra dær vi. rekne me vi e dær i 6 tia. Fyll opp tanken før videre tur å, så står klar te dåkk kjæm. Korr e beste/enkleste plassen og stå å vent...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 2, 2008 Jeg blir med dersom jeg får bilen til å gå normalt. Se forøvrig problemet: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=123700 Flaske konjakk til den som kommer med tips som fører til oppklaring: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2008 : vinke : Noen som er interessert i å ta med et svinghjul hjem fra våler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 5, 2008 Her var det mye action! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 5, 2008 Skal vel alltids gå ann å få med et svinghjul hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 5, 2008 Du marius, huska du N75 ventil og hjelmen min`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 5, 2008 Hadde vi hatt noen så... er det noen som har, så ta de med.. Vegard: Må gå an å møte dere på berkåk ja.. Tipper vi bruker 1-1.5 time nedover..? Jeg har et par 466MHz'er liggende om noen skal låne, jeg drar jo ikke til Våler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 5, 2008 Marius! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124510 Her er det en som heter Jon-Christer. Han skal ta med svinghjul til våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 5, 2008 : vinke : Noen som er interessert i å ta med et svinghjul hjem fra våler? Jeg skal vel altids kan hjelpe deg med det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 5, 2008 Hei hei! Takker for tilbudet! Greit å ha som mange som mulig! Se på linken i innlegget over, der er han med svinghjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 5, 2008 Du marius, huska du N75 ventil og hjelmen min`? Har hentet hjelm og jakke. Skal ut å skru av ventilen nå Marius! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124510 Her er det en som heter Jon-Christer. Han skal ta med svinghjul til våler. Du har ikke noe mobilnummer til Jon-Christer eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 5, 2008 God tur nedover folkens! Kjipt at det ikke blir tur på meg (i år heller), kanskje neste år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 5, 2008 Vel der er vi to Kay! SØK27001 Anvendt Mikroøkonomi fredag 6.6.2008 kl 09:00-12:00 + blåst toppakning + må jobbe lørdag forresten, sluttet å ta kveldsrunden eller? Ny jypling som må skrive navnet HVER gang nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 5, 2008 Da møtes vi på sluppen kl 17 imorgen.. har pakka siste rest og kasta i bilen nå, gleder seg litt til turen nedover? JA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 5, 2008 Vel der er vi to Kay! SØK27001 Anvendt Mikroøkonomi fredag 6.6.2008 kl 09:00-12:00 + blåst toppakning + må jobbe lørdag forresten, sluttet å ta kveldsrunden eller? Ny jypling som må skrive navnet HVER gang nå Leverer forhåpentligvis masteroppgave i natt en gang, og så er det ny jobb fra førstkommende mandag Secu måtte nok ta inn en ny ferievikar for sommeren.. Du bør strekke han opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 5, 2008 Da møtes vi på sluppen kl 17 imorgen.. har pakka siste rest og kasta i bilen nå, gleder seg litt til turen nedover? JA Jepp. Er det ikke avreise 17 da? Greit å komme noen minutter før kanskje? Gleder med jeg i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 6, 2008 Har hentet hjelm og jakke. Skal ut å skru av ventilen nå Du har ikke noe mobilnummer til Jon-Christer eller noe? Det har jeg Har avt med han å ta med svinghjulet oppover,hvis du ikke absolutt vil gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 6, 2008 Bilen kom fra RS-bilpleie igår, tanken er full og allt er pakket og klart! Jeg stiller noen min før kl 17... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 6, 2008 Det har jeg Har avt med han å ta med svinghjulet oppover,hvis du ikke absolutt vil gjøre det Går bra det ja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 6, 2008 Er vel sagt at vi kjører 17 ja, så kan være greit å møte litt før om ikke annet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...