#26 Skrevet Oktober 20, 2010 Jeg har blåst endel aludeler og felger for trotek, blir iallefall bra finish på det de lakkerer.. Jeg tar også på meg blåsing av felger, men litt diffust hvor lang tid det kan ta da jeg har mye jobb fra Trotek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 21, 2010 Jeg har blåst endel aludeler og felger for trotek, blir iallefall bra finish på det de lakkerer.. Jeg tar også på meg blåsing av felger, men litt diffust hvor lang tid det kan ta da jeg har mye jobb fra Trotek Dette legges på minne - det blir noe felgjobb etterhvert og da hører du nok fra meg tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 21, 2010 Det er en fyr på Byneset som har spesialisert seg på å sandblåse felger, snakket om at de fleste andre som gjorde det, blåste de for grovt. Hvorfor skal alle absolutt pulverlakkere felger? Vanlig lakk holder da i massevis. Blir sjelden noen finish på pulverlakkerte felger, ser ut som de er malt, å ikke lakkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 21, 2010 neida Paul, så lenge grunnarbeidet e bra så bli dæm glatt og fin men foretrekker vanlig lakk jeg også Blåser forresten med, aluminiumssilikat, glass, kalk og nøtter. alt etter hva som skal blåses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 21, 2010 Jeg kan lakke med vanlig lakk om noen er interesserte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg har blåst endel aludeler og felger for trotek, blir iallefall bra finish på det de lakkerer.. Jeg tar også på meg blåsing av felger, men litt diffust hvor lang tid det kan ta da jeg har mye jobb fra Trotek Hvordan er dere på pris da? Har 8 orginale porsche cup felger som skulle vært shina til å stå i stil med nylakka RS2... Orginal farge. Du kan jo bruke dette for å vise ca pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg gjør det både på privat basis så det er bare meg pris varierer etter tilstand på felgene, men en ca. pris på 1500 for å blåse et sett felger og 1500-2000 for lakkering inkl. retting av kanter og små skader.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...