Reodor Felgens Gatebiltreff 13. September 2008

Anbefalte innlegg

Hmm det var 14 vi ble enige om ja? :P Regner med jeg kjører fra meg 14... Har dere ordnet alt med overnatting for meg og mikael? :P

Vi ble vel enige om å dra fra jobben hos oss klokken 14 ja?

Overnatting er ordnet, ikke noe problem. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ble vel enige om å dra fra jobben hos oss klokken 14 ja?

Overnatting er ordnet, ikke noe problem. ;)

 

Hehe. ok :P Da satser jeg på å dra fra meg rundt 13.30 da!

 

Hva trenger vi ta med?

  • Sovepose
  • Madrass(?)
  • Godt humør
  • Penger til bensin/diesel
  • Klesskift osv
  • walkie talkie og ekstra batterier til den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er der nok litt før, for jeg har tenkt å stikke innom Hans Martin og se om vi finner et senterdeksel til ene hjulet mitt ;)

 

Men som Kristian spør.. Hvor mye skal vi ha med av sånne praktiske ting? Jeg hadde forresten tenkt å ta med et brett øl, men dere er vel æresmedlemmer av Blå Kors alle mann, så kanskje jeg tar med litt saft i steden : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder praktiske ting, så er det greit å ha med en sovepose til overnattinga på Alvdal, for der er jeg ikke sikker på om det er sengeklær der. Men når dere kommer til Flisa skal dere få gode og varme senger vet dere.

Madrassen trenger du ikke, Kristian.

Litt øl skal vi kanskje få i oss også kanskje? Men du trenger ikke ha med noe til lørdag kveld, Mikael. Vi har alt som trengs på Flisa vet du. ;)

Resten på lista di regner jeg med at du tar med på eget initiativ, Kristian?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som dette kan bli ganske så underholdende :D Men det har det vel aldri vært tvil om heller ;)

 

Men har du anledning til å høre hvor mye sengetøy vi trenger i Alvdal.. Om det er en pute f.eks : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vi sjekke opp vet du :) Så kommer det info her i tråden i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det blitt undersøkt litt.. Det er dyner og puter og sånt der, men dere må ta med dynetrekk og putetrekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det blitt undersøkt litt.. Det er dyner og puter og sånt der, men dere må ta med dynetrekk og putetrekk.

 

Roger Ruud! Sees fredag :D Husker ikke hvor jobben deres var igjen da :P adresse på pm? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det blitt undersøkt litt.. Det er dyner og puter og sånt der, men dere må ta med dynetrekk og putetrekk.

 

Perfekt : ja : Takker og bukker :tilber:

 

Jeg har fått fri kl 13 på fredag, men skal som sagt innom Hans Martin først. Er uansett ute i god tid til kl. 14 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger Ruud! Sees fredag :D Husker ikke hvor jobben deres var igjen da :P adresse på pm? :P

 

Det er Brynsengveien 10. Men det er ikke sikkert du kommer til oss hvis du legger inn det på navi'n din. Det er mulig du kommer til nummer 6 da, men vi holder til på andre siden av krysset. Likedan murbygning som nummer 6, men nærmere ringveien. Det står Leaseplan på veggen. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt : ja : Takker og bukker :tilber:

 

Jeg har fått fri kl 13 på fredag, men skal som sagt innom Hans Martin først. Er uansett ute i god tid til kl. 14 ;)

 

 

Genialt, da kan du kanskje lose Kristian inn når han har kjørt seg bort? : haha :

Bare send på en melding når du er der du, så slutter vi av da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar fra oslo kl 18 og er da oppe i 22 tida på fredagen med bussen...

Audi`n tror jeg får bli igjen hjemme, da jeg er ganske så lei på tampen av sessongen...

Vis ingen andre absolutt vil ta den med seg oppover da..: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar fra oslo kl 18 og er da oppe i 22 tida på fredagen med bussen...

Audi`n tror jeg får bli igjen hjemme, da jeg er ganske så lei på tampen av sessongen...

Vis ingen andre absolutt vil ta den med seg oppover da..: smil :

 

Bussen? :P

 

Er god plass i bilen til både meg å mikael om dere vil sitte på oppover kl 14 (nå skal ikke jeg svare for mikael, men tror han hadde plass)..

 

Hvorfor ikke kjøre bilen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har konkurranser på lørdag så den må nok med serru...

n550680755_992725_5977.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at såpass mange kommer oppover:tilber:

Hva er planene deres Roger? Kommer dere til Alvdal fredag eller lørdag?

Jeg er nemlig ikke medlem av no Blå Kors: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at såpass mange kommer oppover:tilber:

Hva er planene deres Roger? Kommer dere til Alvdal fredag eller lørdag?

Jeg er nemlig ikke medlem av no Blå Kors: smil :

 

Vi kommer oppover på fredag vi vet du.

Men det kan jo hende jeg må være litt blåkors, for jeg må laste opp et fullt tilhengerlass med saker som jeg skal ha med ned igjen. Når vi ikke er der før 17-18, så blir det fort langt på kveld før vi er ferdige med det, og jeg må jo opp igjen å vaske bil i 8-tida på lørdag, for bilen ser ikke ut for tiden. ;)

 

Men det er jo ikke noe i veien for at du kan vise Mikael og Kristian hvor preget av Blåkors folk der oppe er? ;) De har leid rom hos Steimoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer oppover på fredag vi vet du.

Men det kan jo hende jeg må være litt blåkors, for jeg må laste opp et fullt tilhengerlass med saker som jeg skal ha med ned igjen. Når vi ikke er der før 17-18, så blir det fort langt på kveld før vi er ferdige med det, og jeg må jo opp igjen å vaske bil i 8-tida på lørdag, for bilen ser ikke ut for tiden. ;)

 

Men det er jo ikke noe i veien for at du kan vise Mikael og Kristian hvor preget av Blåkors folk der oppe er? ;) De har leid rom hos Steimoen.

 

Hehe, okei!

Vet ikke helt om jeg skal vaske bilen fredag eller lørdags morgen. Regner med at d blir fredan, og da går vel den kvelden muligens med til d..

Vi får se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du når det åpner på Statoil på lørdager forresten? Jeg regner med å måtte dit for å vaske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du når det åpner på Statoil på lørdager forresten? Jeg regner med å måtte dit for å vaske.

 

Åpner nok ikke før kl ni tror jeg..

Edit; Åpner i sju-åtte tida i følge Hanne..hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpner nok ikke før kl ni tror jeg..

 

Faan da, det er jo langt på dag det? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faan da, det er jo langt på dag det? : smil :

 

Vet! Satser på at dem åpner før.

Jeg tror jeg vasker min på jobb og lar den stå der til lørdan..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, er det noe Shell i alvdal? Det er sånn kampanje nå, så om man er NAF medlem betaler man 5kr for luxus vask hos shell :P Så jeg tenkte egentlig bare å kjøre gjennom bilvasken på lørdagsmorgenen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Shell der ja, men der er det nok ingen mulighet for å vaske gitt.

Esso derimot har en temmelig ny maskin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Shell der ja, men der er det nok ingen mulighet for å vaske gitt.

Esso derimot har en temmelig ny maskin.

 

Men esso koster ikke vasken 5kr :P

 

Vi kjører kanskje forbi en shell like før alvdal i morra da, på vei oppover?

Skal ikke stille ut uansett siden NBS bruker så JÆVLIG lang tid på å levere det hekkskjørtet :P

 

Ikke såå lenge til vi skal dra nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men esso koster ikke vasken 5kr :P

 

Vi kjører kanskje forbi en shell like før alvdal i morra da, på vei oppover?

Skal ikke stille ut uansett siden NBS bruker så JÆVLIG lang tid på å levere det hekkskjørtet :P

 

Ikke såå lenge til vi skal dra nå :)

 

Siste Shellstasjon før Alvdal hvor det er vaskemuligheter er nok på Skedsmokorset. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.