Banekjøring på Rudskogen 10. Mai 08 VACN Trackday

Anbefalte innlegg

Lørdan 10. Mai er det banekjøring på Rudskogen, håper det er mange som skal hit.

 

Hvis ikke jeg får dekk før helga så får ikke jeg kjørt men da håper jeg det er noen og sitte på med :)

 

08:00 - Porten åpner

09:00 - Førermøte

09:30 - Teknisk kontroll fortløpende

09:30 - Banekjøring starter

10:00 - Førerkurs med Lars Svelander

11:00 - Ferdighetskonkurranse starter

14:00 - Ferdighetskonkurranse avsluttes

15:00 - Premieutdeling

18:00 - Banekjøring avsluttes

 

Priser

 

Inngang: Gratis

Kjøring på bane: Kr. 300,-

Ferdighetskonkurranse: Gratis (krever baneavgift)

Medlemsskap: Kr. 400,- i kontingent pr. år

 

Ser mange har kommentert under posten på forsiden også men lettere og skrive osv her på forumet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det bare ett førermøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan se litt slik ut på programmet, men det tviler jeg på, andre banetreff jeg har vært med på med VW audi så har det vært Førermøte hver andre time frem til 1200 elns..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man kjøre på banen med prøveskilter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør man dersom de er godkjent hos biltilsynet og man har papirer på dette. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vanlige vognkortet som følger med skiltene du tenker på eller er det noe ekstra man må ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man ha møtt opp på førermøtet kl 09.00 for å kjøre på bane, eller kan man hoppe inn på banen senere på dagen uten å ha gjennomført førermøtet?

Grunnen til at jeg spør er at jeg vet ikke om jeg kommer til å rekke førermøtet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vanlige vognkortet som følger med skiltene du tenker på eller er det noe ekstra man må ha?

 

Dette er jeg ikke helt sikker på, men tror det er noen slike papirer som følger med prøveskiltene. Det er garantert noen med mer erfaring med dette enn meg her inne. Bare dem hadde tatt en titt på tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man ha møtt opp på førermøtet kl 09.00 for å kjøre på bane, eller kan man hoppe inn på banen senere på dagen uten å ha gjennomført førermøtet?

Grunnen til at jeg spør er at jeg vet ikke om jeg kommer til å rekke førermøtet.

 

Det vet jeg heller ikke, men jeg vil tro at det er fler fører møter. Du kan sende en mail til Andreas Skotner eller ringe han. Da vil du få et svar ganske fort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi satse på å møtes på Esso på Ryen klokken 0700 på lørdag da kanskje? Får å få til en liten kolonne nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi satse på å møtes på Esso på Ryen klokken 0700 på lørdag da kanskje? Får å få til en liten kolonne nedover?

 

Er med på den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott det Ken.

Det dukker vel opp flere her som vil være med også regner jeg med?

For dere som skal være med, så er det jo greit om dere tar med Walkie-Talkie, så vi kan juge og skryte litt på turen nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nedover jeg også, men om jeg gidder og stå så tidlig opp gjennstår og se da jeg ikke har planer om og sende balja ut på bane. Vi har erfaring med det har vi ikke Roger: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nedover jeg også, men om jeg gidder og stå så tidlig opp gjennstår og se da jeg ikke har planer om og sende balja ut på bane. Vi har erfaring med det har vi ikke Roger: haha :

 

Det er kanskje tryggest å beholde den i depotet ja. ;) Er jo ikke sikkert vi er like heldige neste gang? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje tryggest å beholde den i depotet ja. ;) Er jo ikke sikkert vi er like heldige neste gang? ;)

 

Nei og sandfella er nok litt røffere en snøen : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan bekrefte noe rundt førermøte og nødvendighet? har vært på x antall førermøter før på andre treff og er vel ikke akkurat noe spesiellt som skal diskuteres på dette på lørdag? Tror ikke jeg er våken nok til å møte opp og rekke førermøte kl 9 gitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nedover jeg også, men om jeg gidder og stå så tidlig opp gjennstår og se da jeg ikke har planer om og sende balja ut på bane. Vi har erfaring med det har vi ikke Roger: haha :

 

En liten tur må da bilen få lov til vel ;) Jeg som tenkte jeg skulle smiske meg til å sitte på med deg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten tur må da bilen få lov til vel ;) Jeg som tenkte jeg skulle smiske meg til å sitte på med deg :rolleye:

 

Tror nok ikke det blir noe av nei. I hvertfall ikke om jeg ikke får på de nye foringene på camberstagene bak da de ikke er helt gode. Har nye liggende så jeg får juster camberen bak også, men var det og få de på før lørdagen da:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke det blir noe av nei. I hvertfall ikke om jeg ikke får på de nye foringene på camberstagene bak da de ikke er helt gode. Har nye liggende så jeg får juster camberen bak også, men var det og få de på før lørdagen da:o

 

Kom igjen nå. jeg skal da piske passaten rundt på bana :P så da må du da slenge golfen utpå og. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen nå. jeg skal da piske passaten rundt på bana :P så da må du da slenge golfen utpå og. ;)

 

Med andre hjul og nye foringer så skal du ikke se bort fra at du hadde sett meg utpå, men ikke med de hjulene jeg har nå og garantert ikke med de foringene sm sitter på camberstagene idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kjører gjennom Fetsund og Mysenveien da ikke sant? Eller skal vi kjøre kjedelige motorveien nedover da? Ønsker meg svingvei helt ned :D:D

 

Jeg har ikke walkie talkie, og har ikke råd til å kjøpe dette før lørdag, er vel ikke tilfeldighvis noen som har 1 til utlån? Plzzzz :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kjører gjennom Fetsund og Mysenveien da ikke sant? Eller skal vi kjøre kjedelige motorveien nedover da? Ønsker med svingvei helt ned :D:D

 

For de som møtes på Ryen så blir det nok E6 nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som møtes på Ryen så blir det nok E6 nedover.

 

Okei, heller kollonne enn alene kjøring. Hehe.. Får kjøre bråke børsa med halvferdig eksos/påbegynt nedover. Nå har jeg fått tak i dekk også :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer jeg også. hvor skal vi møtes o store høvding (Ørjan)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi satse på å møtes på Esso på Ryen klokken 0700 på lørdag da kanskje? Får å få til en liten kolonne nedover?

 

Her arve :) Hvis ikke du skal kjøre med ørjan senere da? Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.