Samlebestilling av Meguiars produkter noen? =)

Anbefalte innlegg

Nå som sommern er hær å bilen trenger sårt en full shine så lurer jeg på om noen er med på en samlebesilling fra Meguiars?

 

Vet ikke helt hva jeg trenger men finner vel ut av det =)

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med også:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodie =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg også er med. en nettside dær jeg kan se på produktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nesten jeg må være med jeg og.. selv om bilen sårt trenger omlakkering av diverse deler etter vinteren :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaster meg på denne selv. Keep me posted!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, vil ikke ødelegge men ser dere satser på en samlebestilling av Meguairs :P

 

Meguairs har to importører i Norge:

Panvulk - forbrukerproduktene

Norsk Prol - proffserien

 

Ingen andre har lov til å ta inn Meguairs til Norge.. Så det måtte evt blitt en

samlebestilling ifra dem. Mener det var slik at Autogeek ikke sender Meguairs

til Norge engang

 

Edit

Trodde jeg...

Beklager, mente jeg har lest det tidligere her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er bare tull, Petter. Jeg har handlet Meguiars MG-produkter fra Autogeek for flere tusen, levert rett på døra med Posten Norge. Meguiars.com online shop sender også til f.eks. JetCarrier, så NULL problem å parallelimportere Megs produkter.

Dessuten har man lov til å ta inn så mye man vil av hva man vil, med unntak av ting på denne listen, forutsatt at man betaler mva til staten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er snakk om enten http://www.autogeek.net eller http://www.scandicshine.no :)

Eller er det noen andre lure nettsider du har funnet Børge?:)

 

Tengte vel på autogeek...Denne siden får vel en del skryt på forumet å har hørt mange som bestiller derrifra såe =)

 

Å handla Meguriars produker i norge er vel ikke noe spess å spare på?

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tengte vel på autogeek...Denne siden får vel en del skryt på forumet å har hørt mange som bestiller derrifra såe =)

 

Å handla Meguriars produker i norge er vel ikke noe spess å spare på?

 

 

Mvh Børge

 

Er vel lite vits å bestille noe fra butikker her i landet, er neppe stor forskjell fra prisene i butikkene bl.a. her i Bodø:)

Jeg er ute etter produkter til poleringsmaskin, både til rotary og DA.

Altså både clay, rens, polish og voks.

 

Hadde heller ikke skadet med div. brukerutstyr, men jeg klarer meg fint med vanlige 10l bøtter fra Europris inntil videre:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah vi må ta en skikkelig bestilling når vi først hiver oss rundt ;)

 

 

Ska vi prøve å sette en dato for bestilling eller?

 

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med mandag kl 18.00 må alt vær inne. åsså sender vi bestilling tirsdag-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med mandag kl 18.00 må alt vær inne. åsså sender vi bestilling tirsdag-

 

Greit for meg dette.

 

Noen som vil ta på seg jobben med å bestille? Noen med feks Jetcarrier eller lingnende?

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For mitt vedkommende passer det ikke å bestille så tidlig dessverre, men dere skal for all del bare sette igang altså:)

 

Dag var innom meg idag, og snakket om at han kanskje hadde et forslag angående gruppekjøp/fellesbestilling, men han måtte sjekke noe først, så skulle han komme tilbake med noe konkret.

 

Det jeg ser for meg er at vi samles en gjeng en kveld og i fellesskap får en demonstrasjon av hvordan en renser, polerer osv. med maskin, i tillegg til denne bestillingen.

En ting er å ha midlene, men bruk av poleringsmaskin kan gjøre like mye skade som nytte hvis en gjør det feil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer nok ikke for meg heller å bestille så tidlig.

Må sette meg litt mer inn i de forskjellige produktene, pluss at jeg reiser på ferie 20 mai...

 

Bestill gjerne uten meg, så kan jeg heller være med neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For mitt vedkommende passer det ikke å bestille så tidlig dessverre, men dere skal for all del bare sette igang altså:)

 

Dag var innom meg idag, og snakket om at han kanskje hadde et forslag angående gruppekjøp/fellesbestilling, men han måtte sjekke noe først, så skulle han komme tilbake med noe konkret.

 

Det jeg ser for meg er at vi samles en gjeng en kveld og i fellesskap får en demonstrasjon av hvordan en renser, polerer osv. med maskin, i tillegg til denne bestillingen.

En ting er å ha midlene, men bruk av poleringsmaskin kan gjøre like mye skade som nytte hvis en gjør det feil:)

 

 

Støtter denne jeg. Skulle gjerne fått en demonstrasjon på bruken av disse midlene å gjerne med poleringsmaskin =) Så jeg venter gjerne om dette er en mulighet =)

 

Tenker litt på bestilling av denne : Porter 7424 med div tilbehør men vet ikke helt hva jeg trenger osv ;p

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg venter som sagt på en kar som fra Harstad som skal komme innom verksted denne uka,han selger Meguiars for Norsk Prol.

Det man egentlig trenger er god lakkrens(MG 85 DIAMOND CUT COMPOUND 2.0),Polish (MG 80 SPEED GLAZE) og en voks (MG 21 Synthetic sealant).

Dette er en ganske grei pakke som man kommer langt med.

Jeg kommer med mer info i løpet av uken,kanskje vi kan få til en kveld i løpet av uken eller neste i garsjen hos mine gamle på Mørkved.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at MG85 og MG80 er meget bra som lakkrens. Jeg toppet opp samlingen på lørdag med MG85 og en del nye pads på lørdag.

I dag ble det et par spot utprøvinger på fars restaureringsprosjekt (110% ideelt, sort Mercedes SL som er sliten i lakken)

 

For en del år siden kjøpte jeg en Best tool rotary ("vinkelsliper") som jeg benyttet sammen med MG85 først en runde med ullpad (Finner den ikke på Meguiars siden nå, men den er rød/hvit spraglete. Relativt ny) for så en ny runde med MG85 på Softbuff cutting pad W7006 før jeg tok en runde med MG80 på en biltema twin DA og proffe Cyclo "grønne" cutting pads.

Det gav et utrolig resultat for en liten innsats. Alle de små stripene forsvant med en utrolig letthet. Et sted prøvde jeg med MG26 High-Tech Yellow Wax mens et annet sted la jeg på NXT Tech-II voks. Syntes nesten Tech-II voksen gav bedre resultat (dessverre så hadde jeg litt dårlig tid for å legge voksen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testet MG 26,synes den ikke legger den "harde" finishen som MG21/MG20. NXT Tech 11 har jeg ikke prøvd enda,men som siste finish så bruker jeg last touch eller Quick Wax.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg venter som sagt på en kar som fra Harstad som skal komme innom verksted denne uka,han selger Meguiars for Norsk Prol.

Det man egentlig trenger er god lakkrens(MG 85 DIAMOND CUT COMPOUND 2.0),Polish (MG 80 SPEED GLAZE) og en voks (MG 21 Synthetic sealant).

Dette er en ganske grei pakke som man kommer langt med.

Jeg kommer med mer info i løpet av uken,kanskje vi kan få til en kveld i løpet av uken eller neste i garsjen hos mine gamle på Mørkved.

 

Lurte bare på om det har skjedd nå mere Dag? =)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,Jeg var i kontakt med han i fra harstad,han hadde vært i Bodø i forige uke uten å sagt ifra til meg,blei litt frustret over det.Kunne ha bestil fra autogeek og kanskje allerede hatt det nå. Kan du sende meg en pm med mob nr ditt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,Jeg var i kontakt med han i fra harstad,han hadde vært i Bodø i forige uke uten å sagt ifra til meg,blei litt frustret over det.Kunne ha bestil fra autogeek og kanskje allerede hatt det nå. Kan du sende meg en pm med mob nr ditt?

 

Hvem skal sende sitt nr? ;p

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.