Artikkel ang. piggdekkavgiften i Oslo

Anbefalte innlegg

Fra Aftenposten:

 

Piggdekkavgift i vinter ikke nok

Piggdekkavgiften er ikke nok til å få renset Oslo-luften, ifølge helse- og velferdsetaten. Ett av problemene er dårlig vasking av statlige veier gjennom byen.

 

Mer her:

 

http://www.aftenposten.no/bil/article885914.ece

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte på radioen at en politiker (fikk ikke med meg parti) ville at det skulle være dag-basert avgift i oslo og at det burde koste 100kr pr dag å kjøre med piggdekk : eek :

 

Når det gjelder vinterdekk: ble det noen rabattavtale med bilextra på ullevål? Har lyst på piggfritt til vinteren...

 

Noen som har sett noen gode tilbud? Sjekka dekktesten i nye auto,motor&sport, men de hadde jo bare testa fjorårsdekk pluss en tidlig testutgave av nokian rsi (som fikk bra resultater)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby

Hørte på radioen at en politiker (fikk ikke med meg parti) ville at det skulle være dag-basert avgift i oslo og at det burde koste 100kr pr dag å kjøre med piggdekk : eek :

 

Når det gjelder vinterdekk: ble det noen rabattavtale med bilextra på ullevål? Har lyst på piggfritt til vinteren...

 

Noen som har sett noen gode tilbud? Sjekka dekktesten i nye auto,motor&sport, men de hadde jo bare testa fjorårsdekk pluss en tidlig testutgave av nokian rsi (som fikk bra resultater)

Tror Bjørn jobber med å få til en avtale hos Bilxtra. Stor vinterdekktest i siste Motor (kom i dag faktisk) for de av oss som er medlem i NAF. Forøvrig har vel klubben rabattordning hos Dekkmann mener jeg, se forøvrig Websiden under samarbeidspartnere.. Offtopic: Jeg har en CD til deg Lars Thomas, men har ikke sett deg på lenge : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Offtopic: Jeg har en CD til deg Lars Thomas, men har ikke sett deg på lenge : rolleyes

 

Umm nei. Vært mye jobbing og reising de siste ukene. Kunne jo trengt den cden nå som jeg driver å feilsøker motoren... (har fått konstatert at den er oljetempføleren som lekker)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Sheriffen (sharif's dekkimport)

Han selger Dekk billigere ut enn jeg greier å få dem inn der jeg jobber

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.