Anbefalte innlegg

trenger nye 14" piggdekk til vinteren...... noen som har en aning om hva disse ligger på i pris ?

 

jada... vet at det varierer i forhold til merke etc men sånn ca pris ?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar....

 

har relativt gode prosenter på dekk også har bare aldri handlet vinterdekk der før...... derfor jeg lurte.... å var for lat til å se på internett side da jeg er syk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. hvorfor kan de ikke lage dekk i 205/40 17 da? eller går det om jeg bruker 45 prof? hadde vært litt kult å bruke 17" til vinter'n:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

herlig å kjøre 70 profil også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ute etter 17" vinterdekk for tiden, kan ikke si det er mye å velge imellom. men ser at blant annet eiker motorshop har michelin maxi ice til tusenlappen for stykket i 17", kan ikke si det er så gale i forhold til pirelli som jeg sjekket hos solberg dekkservice 3500,- pr stk: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde 225/45 17" vinterdekk på min S6, men dette var H dekk og det var en sklie. Satt ikke i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Yokohama 225/45-17 piggfrie, meget godt fornøyd med dem. kostet 7200,- for 4 inkl. omlegg avbal. hos Johs. Bjerke i Oslo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.