Anbefalte innlegg

Heisann. Lurte på om dere skal nedover på sommertreffet i år?

Har isåfall en kompis med skropel som lurte på om han kunn få henge seg på dere.

 

Kanskje vi skulle prøvd å få til å møte dere på fauske og kjøre i samlet flokk nedover til mo? :)

 

Mvh

Per Jensen

Bodø

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er vel flere som skal nedover. Tror det var snakk om å dra ned på torsdag. Er bare å ta kontakt så kan vi nok møtes på veien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per: når tenkter dere å dra fra Bodø da ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal også nedover herfra, om det blir vi eller bare jeg, vil tiden vise. Men jeg satser på å møte Troms på Vollan...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og flere med meg kjører fra Sortland. Jeg kjører sikkert søndagen før men er mange som kommer til å kjøre torsdagen nedover og bruker vell å ta 4 ferga trur æ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per: når tenkter dere å dra fra Bodø da ?

 

Jeg er ikke helt sikker på hvordan planene er lagt opp, men regner med første pulje kjører torsdag for å få opp telt på standplass osv, og neste pulje tidlig på fredags morgen.

Skal høre med Bjørn Sørheim, så får jeg litt mer presis info, så legger jeg ut her hos dere.

 

Hadde vært utrulolig bra om vi kunne møttes og kjørt samlet nedover i år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på hvordan planene er lagt opp, men regner med første pulje kjører torsdag for å få opp telt på standplass osv, og neste pulje tidlig på fredags morgen.

Skal høre med Bjørn Sørheim, så får jeg litt mer presis info, så legger jeg ut her hos dere.

 

Hadde vært utrulolig bra om vi kunne møttes og kjørt samlet nedover i år :D

 

Jeg regner med at jeg kjører fra Bodø rundt 06:00 Fredags morgen, slik at jeg er på plass før portene åpner.

Altså ca. 07:00 på Fauske og ca. 08:30 på ACR hvis noen vil slå følge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg blir å dra på Torsdags ettermiddag.. (kjøre fra harstad)

Tar vell ferga enten i 14:00 tida eller 16:00 tida..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme meg avgårde rundt samme tid som Bjørn, eller dagen før. kommer litt ann på hvem jeg kjører med. Tenkte jeg skulle få Bodø gatebil til å slå følge med vacn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem her er det som skal nedover på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg, jørgen gerhardsen, audun, jørgen hagerup og jan henrik skal i allefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere som skal ha bilen på stand kanskje?

Forstod det slik at det ikke var så veldig mange fra Bodø som skulle ha bilen på standplass.

Om noen er interessert så kan dere ta kontakt med Bjørn Sørheim (et par poster over her), så ordner han det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blei enig om å kjøre fra Tromsø rundt 18:00 på Torsdag den 12 om jeg ikke husker feil ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde store planer om å dra jeg og som vanlig, men det viser seg at jeg skal til svalbard og jobbe den perioden.. synd å ikke komme seg avgårde! Har jo vært på alle disse treffa de siste årene.. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke det samme uten en sovende Mats Remi i sola :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra at det blir en sovende Per Christian i sola istedet. Står som ansvarlig for standen til Bodø Gatebil, og etter hva jeg har hørt fra gutta som planlegger så blir det nok lite søvn på meg den helga :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. digg å sove bak teltet, rett atmed banen i steiksola! mens det suser bil etter bil forbi å bråker som et helvette! :D

Beste søvnen jeg fikk den uka.. va jo forsåvidt litt godt å sove fredagsmårran laaangt ute på plassen der med innsjekken også! Blei stygt solbrent begge gangene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal og nedover :) Aldri vært på asfaltbane før, så gleder meg som en litren unge! ;)

 

Fergetider

 

Gulesider kartet mener det er ca 21 mil og 3t15min fra bardufoss til ferga. Satser på å rekke 19.30 jeg ihvertfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan dag mener du å dra på, torsdag eller fredag ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag :) Ferga går 15.30 16.45 18.40 19.30 og 21.15

 

Når kjører dere? Hadde jo egentlig vært best å rukke 18.40 eller aller helst 16.45 ferga så det ikke blir så seint før man e framme torsdagen.

 

Hvor mange biler fra tromsø? noen som har avtale med mr. brox? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi tenkte å møtes kl 18 i byen, men tror vi må endre det til kl 17. vi tenkte å ta ferga i 22 tiden men da må det jo bli 21.15 ferga.

 

vi drar på dette tidspunktet pga at det funket veldig bra i fjord...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ferge tidene: 1745 1840 1920 2040 2200 fra skarberget!

 

Vi møter vel i 17-1730 tiden og tar ferga som går kl 2200!

 

Er ingen vits å være der så sinnsyk tidlig da man må bare så lengere alene i kø:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo så sent når man er framme da om man tar den ferga? Er jo enda ca 35 mil igjen når man kommer i land med ferga?

 

Dessuten:

På grunn av bytte til ny og større fergebro på Kjøpsvik er sambandet stengt for all trafikk

f.o.m. lørdag 7. juni t.o.m. torsdag 12. juni 2008.

 

Dvs at man må påregne en del ekstra trafikk på den andre ferga, dvs den vi skal ta. Litt surt å stå igjen når siste ferga er gått..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bruker vel en 4 timer etter fergakaia i bognes til ACR. Og da er man som regel nr 2-10 i køa inn.

 

Og visst vi kjører kl 1730 så er vi på kaia 2130 og da er vi også blant de fremste, så ser ingen problemer med planen:)

 

Må også huske på at man slipper ikke inn før Fredag kl 1000

 

Men er bestandig bra å være tidlig ute!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bruker vel en 4 timer etter fergakaia i bognes til ACR. Og da er man som regel nr 2-10 i køa inn.

 

Og visst vi kjører kl 1730 så er vi på kaia 2130 og da er vi også blant de fremste, så ser ingen problemer med planen:)

 

Må også huske på at man slipper ikke inn før Fredag kl 1000

 

Men er bestandig bra å være tidlig ute!!

 

støtter denne, + at da slipper folk å ta fri på torsdagen også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.